Jeetje Happy, een hele dikke knuffel!! @jjm, haha normaal platter ja...Het is echt geen buik voor 5 weken...ben zo ongeduldig naar volgende week.... @vogelhuisje, wow dat is ook al een buikje!! Hier veel krampen gehad vandaag, mijn maag doet echt zeer...
Dees, snap ik helemaal dat je ongeduldig bent!! Ben ook wel benieuwd hoe ver je nu echt bent Vogelhuisje, idd ook al een buik! Vogelhuisje, afspraak VK staat voor mij ook, 15 december intake.
Wow vogelhuisje! Idd al goed te zien!! Dees: wachten duurt altijd lang, ik tel ook de dagen af tot de eerste echo (15e) Hier gaat t momenteel wat minder. Lig op de bank en kan niet naar werk. Ik ben heel kortademig, mijn hart slaat continu een slag over en ben benauwd bovenop de standaard zwangerschapskwaaltjes...volgens de vk zijn dit geen kwaaltjes vd zwangerschap zo vroeg in de zwangerschap. Ik krijg morgen van de ha voor 24 uur een hartmonitor. Ben benieuwd. Iemand van jullie deze kwaaltjes?
Kortademig en benauwd wel, maar heb astma... Met dit koude droge weer heb ik er dan gelijk last van dat ik minder lucht krijg... Maar dat van je hart lijkt me wel spannend...
Uitgerekende datum 17 juli -Luitje, 29 jaar, 1e kindje -Barbara1982, 32 jaar, 1e kindje 18 juli -Moielle, 35 jaar, 2e kindje 20 juli -sumeye, 38 jaar, 4e kindje 22 juli -Monijari, 28 jaar, 1e kindje (volgens VK, zelf had ik 25-7 berekend) -Ti87, 27 jaar, 2e kindje 24 juli -JJM081114, 29 jaar, 4e kindje -Daffie86, 28 jaar, 1e kindje -Jeskejes, 33 jaar, 2e kindje 26 juli -Vogelhuisje, 26 jaar, 4e kindje 28 juli -dees, 34 jaar, 2e kindje -Belony, 36 jaar, 1e kindje 29 juli -shia, 29 jaar, 1e kindje -m2b, 31 jaar, 2e kindje 30 juli -San987, 28 jaar, 2e kindje 31 juli -MissCoat, 27 jaar, 1e kindje Afspraken/echo's DECEMBER Barbara1982 vk+1e echo-3 december Jeskejes gyn+echo-4 december Vogelhuisje gyn+2e echo-8 december Luitje afspraak vk+1e echo-8 december dees gyn+1e echo-10 december Belony gyn+1e echo-10 december Moielle 1e echo-11 december shia gyn+echo-12 december Ti87 vk+1e echo-12 december Monijari vk+1e echo-15 december MissCoat eerste echo-15 december JJM081114 intake vk-15 december sumeye vk+echo-17 december san987 vk+1e echo-18 december MissCoat vk-18 december m2b vk+1e echo-23 december Monijari vk+2e echo-29 december Vlindertjes happy2013
@happy2013: heel veel sterkte! @jeskejes: ik vind het ook moeilijk hoor maar heb het al een aantal mensen verteld omdat zij wisten dat we bezig waren. Familie vertellen we het met kerst. @dees: oh balennnn! Nog een weekje langer in spanning dus @monijari: herken de kwaaltjes niet. Hopelijk is het niets ernstigs. Succes!
Jeetje ik heb hevige buikkrampen boven in mijn buik. Afgelopen nacht overgeven en diarree. Huisarts zei dat buikgriep heerst. Toch morgen maar even naar het ziekenhuis bellen...
Ahh Monijari en Dees wat vervelend, beterschap! Wat een mooie buikjes zie ik al voorbij komen! Barabara1982 heel veel plezier vandaag bij de vk, spannend!!!
hee dames, net een echo gehad. Wel een vruchtje, maar geen hartje. De vk zei dat het kon komen omdat ik misschien minder lang zwanger ben, en moet volgende week weer Iemand hier ervaring mee?
Ja ik, ik werd ook direct na mijn eerste miskraam weer zwanger. Je cyclus kan dan gewoon ontregeld zijn dus het is heel goed mogelijk dat je een stuk minder ver bent... Ik had bijvoorbeeld met bijna 8 weken een echo... Uit de meting bleek dat ik 6.2 ver was, gelukkig wel een hartje maar als je net te vroeg bent... Daarna 1,5 week later een echo toen bleek uit metingen dat ik opeens weer 9 weken was... Heeft ze het vruchtje niet opgemeten?
Jeetje Barbara wat spannend...Ik heb hier geen ervaring mee.... Ik moet vanmiddag op het spoedspreekuur van de gynaecoloog komen..Ze wilde me toch even zien. Nu natuurlijk op van de zenuwen...Hoop dat alles goed is...
nee, ze heeft het niet gemeten, er zat ook helemaal geen vruchtje alleen een grote zwarte vlek zeg maar. Ik denk dat het niet goed is, want op de dag dat ik eigenlijk ongesteld had moeten worden testte ik positief. Dus volgens mij ben ik niet later zwanger geworden..
@barbara: wat spannend zeg. Hoop toch dat het allemaal wel goed is @dees: het heerst inderdaad weer erg maar beter op controle. Succes!
Spannend meid... dacht dat je zei dat er wel een vruchtje zat, als er nu nog niks zit kan ik me voorstellen dat jij je zorg en maakt... ik had toen zelfs 4 dagen voor de nod een posi test, zegt echt niet altijd iets meis, innesteling kan later zijn geweest etc. Geen bloedverlies? @dees voor jou ook spannend! @hier, heerlijk misselijk, niet zo erg dat ik boven e wc hang maar wel goed misselijk ben ik zooo blij mee 😉, maandag echo vind het wel superspannend....
Hi Barbara, Ik had dat bij mijn vorige zwangerschap ook. Er was toen ook alleen een vruchtzakje te zien. Achteraf bleek dat mijn echo veel te vroeg was maar die hadden ze gedaan omdat ik heel veel pijn had en ik had gelezen dat dit kon duiden op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap (bleek achteraf gewoon hele erge bandenpijn te zijn). Een week later had ik een echo en toen was er eenvruchtje en een hartje te zien. Dit hoeft echt niks te betekenen. Volgens mij was mijn echo toen met 7 weken. Ik weet nog datIk dat op dit forum had gezegd en iedereen riep dat je bij 7 weken wel wat MOET zien. Nou ik Ben het bewijs dat dat niet zo hoeft te zijn. Het is supermoeilijk maar probeer positief te blijven en de volgende echo af te wachten. Heb je die volgende week woensdag ?
Weer terug van het ziekenhuis. Ze konden het vruchtzakje zien en er zat iets kleins in. Alleen was het te vroeg om te zien hoe en wat. Volgens hun berekeningen zit ik nu op 5 weken en 3 dagen. Volgende week woensdag moet ik terug naar mijn eigen gyn. Ben benieuwd of we dan wat kunnen zien... Voel me blij dat er wat te zien was, maar die buikkrampen baren me zorgen. Maar de gyn gaf ook aan dat dit echt een buikgriep was en zij maakte zich geen zorgen. Het is te vroeg om te zeggen dat het nu misgaat, maar het zag er goed uit. Dus fingers crossed!!! @barbara, dat heb ik dus ook gehad. OP mijn nod-dag testte ik positief. Misschien dat het nog verandert, ik weet het niet.... Ben een beetje teneer geslagen....