De 16-31 juli 2015 club

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door moielle, 13 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JJM081114

JJM081114 Actief lid

20 nov 2014
    286
    0
    16
    Spannend Dees en Barbara. Snap dat jullie beiden graag duidelijkheid willen, al kan bij jou een griep heel goed de oorzaak zijn Dees.

Ik wordt nu ook wel nieuwsgierig naar de termijn.

Hier inmiddels ook wel echt klachten. Zoo moe, futloos, honger maar geen zin in eten ... Kan de klachten missen als kiespijn. Vandaag ook weer niks uitgevoerd thuis. Zaterdag maar samen aan de slag dan.
    Mijn pijnlijke rug doeg ook niet goed aan de rest van de klachten.

Nou ja, klaagmodus uit ;)

2. Vogelhuisje

Vogelhuisje Bekend lid

2 apr 2014
    879
    1
    18
    Hihi hier ook zo moe! Lig nu al in bed even lezen en dan een heerlijk lange nacht maken...

Ben hier ook benieuwd mijn cyclus was na de laatste miskraam 25-26 dagen daar voor altijd 28 ben nu van de eerste uit gegaan, maar bij de echo dus tussen de 6+5 en 7+1 maar wat ik zei tijdens de vroege echo's tot nu toe meestal een week teruggezet dus hoop dat ze iets kunnen zien 😊

3. JJM081114

JJM081114 Actief lid

20 nov 2014
    286
    0
    16
    Ik ben na mijn bevalling 6 x ongesteld geweest, 31-36-33-32-35-34:). Dus gemiddeld 34. Vk rekent met veel lager gemiddeld. Gaan het wel zien.

Ja, hier half 10 douchen en ik MOET 10 uur slapen van manlief. Morgen ook weer werken :)

4. Luitje

Luitje Actief lid

2 okt 2014
    459
    80
    28
    Vrouw
    Pleegmoeder
    Poe Dees ook voor jou dus spannend maar het klinkt hoopvol! Hier vandaag overdag niet echt klachten maar ze zijn gelukkig nu weer terug. Na het eten van een soepje super misselijk en lag om 21 uur al te slapen op de bank. Ook ik kijk met heel veel spanning uit naar maandag, kan echt niet wachten tot het zover is en ben zo zenuwachtig! Hopelijk binnenkort voor iedereen goed nieuws! Ik ga maar verder slapen maar nu in m'n bedje, trusten!

5. Vogelhuisje

Vogelhuisje Bekend lid

2 apr 2014
    879
    1
    18
    Om 19.15 gaan slapen en nu pas wakker... en nog moe nou zeg 😞

6. Barbara 1982

4 okt 2014
    96
    0
    0
    NULL
    NULL
    yep, volgende woensdag weer een echo. Ik moet zeggen dat ik de hoop niet meer zo heb. Ik ben eigenlijk niet meer misselijk en voel me weer goed (als in: niet zwanger). Heb veel meer energie, dus volgens mij is dat geen goed teken. Gister ook krampen gehad.

7. shia

shia Bekend lid

7 jun 2014
    564
    0
    0
    NULL
    NULL
    @dees en Barbara: pfoe wat spannend zeg.. Dan ben je echt niet gerust, zou ik ook hebben hoor

Ik ben denk ik ook doodnerveus voor mijn echo, nog een week en een dag wachten.

8. mausyi

mausyi Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.452
    0
    36
    Hallo meiden,

Ik kan mij hier ook melden 20 juli uitgerekend van een tweeling. Vanwege bloedverlies heb ik al een vroege echo gehad, en behalve 2 vruchtzakjes was er verder nog niks te zien. Vanmiddag heb ik weer een echo, en hopelijk zijn er dan 2 hartjes te zien.

9. JJM081114

JJM081114 Actief lid

20 nov 2014
    286
    0
    16
    Ha Mausyi,

Wat spannend zeg, een tweeling!
    Leuk!

Volgens zoonlief krijgen wij ook een tweeling :)! Hoop het toch maar niet haha ...

10. Ti87

Ti87 Bekend lid

12 apr 2012
    613
    0
    0
    @dees: wat fijn dat ze wat konden zien. Hoop dat je buikgriep snel over is, dan maak je je tenminste ook niet zoveel zorgen erom

@mausyi: gefeliciteerd! Leuk een tweeling :)

Hier ben ik nog steeds vooral zo futloos. Vaak geen trek in eten maar wordt dan misselijk. Net kreeg ik opeens zo'n zin in brood met ei dus meteen 2 sneeën met mayonaise besmeerd, 3 gekookte eieren en veel maggi erover. Zit nu bomvol haha Voelen jullie je ook zo opgeblazen? Ik ben blij dat ik mijn zwangerschapskg's er af had maar ben alweer aangekomen. Hopelijk blijft het een beetje binnen de perken...

11. mausyi

mausyi Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.452
    0
    36
    Dank jullie. Vanmiddag echo gehad, en 2 hartjes gezien :D 31 dec. weer komen voor controle.

12. Vogelhuisje

Vogelhuisje Bekend lid

2 apr 2014
    879
    1
    18
    Wauw spannend mausyi ik zal je vanavond op de lijst zetten 😊 ben je spontaan zwanger van een tweeling? Hoe reageerden jullie hihi zal wel een leuke verassing geweest zijn!

13. mausyi

mausyi Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.452
    0
    36
    Jep spontaan zwanger van een tweeling:) het was nogal schokkend. Ik heb nog nooit zo verbouwereerd in een stoel gezeten:D

14. m2b

m2b Actief lid

8 okt 2012
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi, hoe is het met iedereen. Duurt het wachten op de eerste Echo bij jullie ook zo lang?

15. Vogelhuisje

Vogelhuisje Bekend lid

2 apr 2014
    879
    1
    18
    O echt gelukkig gaat het weekend heel snel voorbij en is het bijna maandag ☺

Maar ik ben toch misselijk en daar stiekem heel blij mee!! De hele week al de hele dag door... word er heel moe van lig meestal tussen 7 en 8 in mn bed maar het is voor mij op dit moment wel de bevestiging dat het goed zit...

Hoe gaat het met de rest?

16. m2b

m2b Actief lid

8 okt 2012
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh dat is al lekker snel. Ik moet nog bijna 3 weken wachten :(

De symptomen zijn inderdaad fijn he. Ik heb er veel meer last van dan bij m'n eerste zwangerschap.

17. Luitje

Luitje Actief lid

2 okt 2014
    459
    80
    28
    Vrouw
    Pleegmoeder
    O ik kan ook echt niet wachten tot het weekend voorbij is! Ik mag maandag om 11:30! Hier ook nog heerlijk volop kwaaltjes misselijk, zere borsten, moe. Alleen ook een wat onaangenaam gevoel net boven m'n schaambeen wat soms uitstraalt naar m'n liezen, wat denken jullie een beetje groeipijn? Dus ik rommel vandaag lekker een beetje in huis vandaag. Ben benieuwd hoe het met de rest is.

18. dees

dees Bekend lid

6 feb 2010
    642
    0
    0
    @luitje, dat schiet al op. Kan bandenpijn al zijn...Alles is zich nu natuurlijk een plekje aan het zoeken bij je.... Die kleine kruimel heeft plaats nodig:D

@m2b, dat is niet leuk!! Maar voordat je het weet zijn ze om! Zoveel mogelijk afleiding zoeken...

@vogelhuisje, fijn die misselijkheid he?! Ben benieuwd maandag! Veel plezier alvast!!

@mausyi, wow 2 kloppende hartjes!!! Haha dat geloof ik best. Wat zei vriendlief?

@ti87, haha lekkere honger!!

Hier gaat het weer een klein beetje...Vanochtend nog een paar keer naar de wc moeten rennen....Maar de hevige buikkrampen zijn weg. Alleen nog wat bruine veegjes bij het afvegen....(je moet echt goed kijken en zie dan dat het verkleurd is....)
    Als het een miskraam zou zijn geweest had het toch allang veel erger moeten bloeden en had ik helderbloed...toch?
    De borsten zijn weer wat gevoeliger aan het worden en groter...Had pas een leuke bh gekocht maar ze puilen er langzaam uit...:)
    Ik kan niet wachten tot woensdag!! Bij ons zoontje hadden we de 1e echo bij 6w+3dgn en een kloppend hartje....Nu woensdag heb ik exact dezelfde termijn...Ben benieuwd...

Geniet van jullie weekend nog!!
    Wij gaan dadelijk heerlijk gourmetten met zijn 3tjes en morgen sinterklaas....

19. Vogelhuisje

Vogelhuisje Bekend lid

2 apr 2014
    879
    1
    18
    Hihi hier ook gecourmet. Lig nu alweer in bed houd het gewoon niet langer vol... tis ook wel druk hier met 3 kids en een puber hond en gelukkig een hele lieve begripvolle man die alles zonder moeite overneemt ☺...

Ik maandag om 15.15 uur... zo spannend... zal dan ruim genomen tussen de 6 en 7 weken zijn... maat ga nog steeds van de kortere cyclus uit omdat ik die de 4 maanden ervoor had... dus dan 7.1 maar word toch altijd eerst een aantal dagen terug gezet... we zullen het zien...

@dees had je nou al een echo gehad? Als je met deze termijn een miskraam hebt, had ik ten minste 2x verlies je echt een behoorlijk groot stuk weefsel met vruchtje erin bij mij was het ik denk tussen de 5 en 10 cm groot.... en altijd helder en veel bloed...

20. shia

shia Bekend lid

7 jun 2014
    564
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaa het wachten op de echo duurt langgggg! Wachten tot vrijdag!
    Voel me verder redelijk, af en toe wat beroerd maar hoef gelukkig niet over te geven.
    Heb ook af en toe wel krampen maar geen bloedverlies dus hoop dat het gewoon goed zit
    Spannend dames jullie ook bijna de echo!

Deel Deze Pagina