Hier duurt het wachten ook heeeeeeel lang. Niet normaal. Volgende week woensdag mag ik. Voel me goed. Heb alleen last van zere borsten en moet vaak plassen.
@vogelhuisje, nee ik heb echt alleen met afvegen een klein veegje op het papiertje zitten en dat is dan echt bruin bloed. Niet eens weefsels ofzo.... Ik kan het me niet meer herinneren van de miskraam die ik 4 jaar geleden heb gehad. Ik dacht dat ik toen ook echt helder bloed verloor....En dat ging vrij snel, van een druppeltje in de middag tot een maandverband 's avonds... Nog even wachten tot woensdag....Ja heb afgelopen woensdag een echo gehad op het spoedspreekuur. De verloskundige vertrouwde de krampen niet. Ze zagen een mooi vruchtzakje zitten met iets erin...Het was nog te vroeg om te zeggen wat... Maar ik zat woensdag op 5w en 3dgn. Dus een weekje terug gezet.... Eigenlijk hoor ik dan niet meer in dit groepje Bevaldatum staat nu op 2 aug.
Hier had ik ook best wel wat bloedverlies dees. Genoeg om een maandverbandje te gebruiken. Heeft een aantal dagen geduurd, en bij de spoedecho was verder niks bijzonders te zien. Dus afwachten. Afgelopen woensdag weer echo en de hartjes gezien. Dus ik duim dat het bij jou ook zo is @degene die het vroeg man was ook nogal geshockeerd😂 'heh dat kan niet'
@mausyi: wat fijn dat beide hartjes klopten. Echt een verassing dus spot aan zwanger van tweeling @m2b: Echo is vrijdag maar kan haast niet wachten. Ben ook nu al zenuwachtig! Jij nog 3 weken, best lang dan nog inderdaad. Hopen dat het snel voorbij vliegt De dames die maandag echo hebben, veel succes en plezier!
Heerlijk bijna allemaal deze week naar de vk Ik hoop op allemaal goede echo's! Dat komt vast goed Is ook niet helemaal 3 weken trouwens. Ik mag de 23e dus dat is nog 2 weken en 2 dagen. Ik ben dan bijna 10 weken dus volgens mij is het ook best laat.
M2b volgens mij is dat tegenwoordig wel normaal dacht ik als er geen miskramen zijn geweest of complicaties. Eerder was het altijd pas met of na 12 weken... maar snap dat het lang wachten is hoor! Maar ik weet als geen ander dat een vroege echo echt niet altijd iets zegt... dus zelfs na vandaag heb ik nog steeds niet echt zekerheid... maar ben wel heel benieuwd... en zenuwachtig.
Hoi meiden, Poe ik geloof nooit dat ik zo zenuwachtig ben geweest als vandaag! Vanmorgen echt buikpijn voor de eerste echo en allemaal enge scenario's bedacht. Maar om 11:30 was het eindelijk zover, op van de zenuwen mochten we eindelijk naar binnen voor de echo! Er werden eerst een paar vragen gesteld en toen mocht ik gaan liggen. Eerst een poging via de buikwand en toen vertelde de echoscopiste dat ze al van alles zag in mijn baarmoeder maar liever nog een inwendige echo deed. Dit viel 100% mee en helemaal toen we ons kleine wondertje zagen en als snel met kloppend hartje! Alles is volgens verwachting, ongeveer 8 weken, hartje deed het mooi, de baarmoeder en het dooierzakje was mooi van formaat en zelfs de hersentjes waren al in aanleg. Op deze termijn kunnen ze nog niet de exacte uitgerekende datum vaststellen omdat het pas 1.6cm groot is dus 30/12 mogen we nog een keer voor de termijnecho (heel vervelend ). Volgens de echoscopiste is de kans op een miskraam bij ons gedaald tot 2% dus ben echt super opgelucht! Vogelhuisje jij succes voor straks en de rest natuurlijk ook voor de komende tijd! Het is een fantastische ervaring!
He meiden, pff wat is zo'n gyn ook klinisch en onpersoonlijk. Geen foto mee gekregen helaas... maar ze kon ook (nog) geen hartje vinden... dus ikzelf ben bang dat het weer mis is... een hartje zou nu toch echt wel te zien moeten zijn... bij de andere 2 met 6.1 en 6.2 en de laatste miskraam 6.6 allemaal hartactie.... Volgenden week woensdag weer heen... wacht ik nog even af maar het vertrouwen is toch wel weg....
O jeetje vogelhuisje wat spannend!! Was er wel een vruchtje te zien en hebben ze iets gezegd over de grote? Ik duim voor je hoor meis! (Iedereen bedankt voor de positieve reacties)
Ook Vogelhuisje ... Snap je spanning!! Sterkte die lange tijd nog wachten Gefeliciteerd Luitje!! Hier voel ik me nog steeds rot en niet happy, voel me echt ondankbaar ... Ook eerst een echo afwachten uiteraard. Had deze depri gevoelens ook in eerdere zwangerschappen, dus zal allemaal wel bijtrekken als alles goed blijkt te zijn bij de echo. Kan niet wachten tot de 12/13 weken voorbij zijn als t allemaal ok is. Beetje mezelf weer terug vinden!
Oh vogelhuisje wat zul jij nu in spanning zitten, bah niet leuk! Ik duim op toch nog goed nieuws Hier voel ik me erg beroerd. Of het nu een zwangerschapskwaal is of het de griep is dat weet ik niet. JJM hoop dat jij je gauw lekkerder in je vel voelt zitten. Denk je dat het door zwangerschap komt of spelen er ook andere dingen?
Gefeliciteerd Luitje! @vogelhuisje: wat rot zeg. Ik hoop toch dat het hartje later wel te zien is en mooi klopt
Hi vogelhuisje, wat naar maar misschien toch nog echt te vroeg. Denk aan wat je tegen mij gezegd hebt. Volgende week zie je vast een prachtig kloppend hartje. Op mijn echo met 7 weken was ook nog niks te zien en dat is nu een pittig dametje van 18 maanden.
Oh wat rot vogelhuisje 😕 duimen draaien voor volgende week woensdag👍 dat er dan een hartje is te zien. Ik word gek van mijzelf😠 man gisteren een heerlijke lasagne gemaakt, nog genoeg over voor vandaag. Ik had er zo'n zin in, smaakte hij nu helemaal niet😭 en zo gaat het met meerdere dingen😢