De 16-31 juli 2015 club

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door moielle, 13 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Belony

Belony Fanatiek lid

11 jun 2014
    1.110
    90
    48
    NULL
    NULL
    Heel veel sterkte Barbara. X

2. mausyi

mausyi Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.452
    0
    36
    Ach nee toch barbara 😯 sterkte

3. Vogelhuisje

Vogelhuisje Bekend lid

2 apr 2014
    879
    1
    18
    Ach nee! Heel veel sterkte Barbara!

4. Vogelhuisje

Vogelhuisje Bekend lid

2 apr 2014
    879
    1
    18
    Hier hebben we morgen een afspraak bij een echobureau waar we bij de vorige 2 voor geslachtsbepaling en 20 weken echo zijn geweest. Zij is echoscopist in het ziekenhuis en echt zo'n lief mens! Had haar een bericht gestuurd over mijn ervaring met de gyn... weet niet eens of ik dat hier wel zo uitgebreid verteld heb....

Maar ze vond het niet tof! Ze ziet het helaas elke dag in het ziekenhuis je bent een nummertje even heel snel kijken o niks te zien tot de volgende keer...

Dus voor morgen een afspraak gemaakt... morgenavond, ze heeft het beste van het beste Kwa apparatuur en kan ook inwendige echo's malen. Als het dan mis is, heb ik in ieder geval een mooie herinnering op dvd met foto's en als het wel goed is, dan ook 😊 we zouden echt wel iets moeten zien...

meer dan een week terugzetten kan eigenlijk niet dat komt in de knoop met mijn eisprong, (na mijn miskraam was een ander verhaal) en zelfs als ik van mijn langste cyclus uit ga van 28 dagen, en een week eerder ben ik vrijdag alsnog 6,2 op die termijn of eerder tot nu toe altijd iets gezien...

Zelfs bij de vorige miskraam alleen had ik toen al bloedverlies... nu niet! Dus dat geeft me wel weer wat hoop... ook mijn misselijkheid wordt steeds extremer, houd bijna niks meer binnen.

Conclusie, of mijn lichaam speelt een heel gemeen spelletje, of het is gewoon goed! Morgen weten we meer...😊

5. JJM081114

JJM081114 Actief lid

20 nov 2014
    286
    0
    16
    Sterkte Barbara!

Oh, spannend Vogelhuisje. Hoop maar dat het gewoon goed zit.

Hebben jullie ook zo'n honger? Ik heb om half 8 een boterham op en om 9 uur had ik al weer een rammelende maag, net maar een banaan gegeten. Ik wordt daar niet goed van ;)! En maar aankomen ben ik bang :(

6. Luitje

Luitje Actief lid

2 okt 2014
    459
    80
    28
    Vrouw
    Pleegmoeder
    O spannend vogelhuisje, ik hoop dat er nu wat te zien is! Ik duim voor je!

Ik heb juist heel weinig trek JJM081114. Als ik gekookt heb dan helemaal niet en als manlief kookt wil ik nog wel eens wat meer opscheppen maar zit ik ook alweer snel vol. Het beste kan ik nog een soepje en stokbrood verdragen. Toch komt het niet door het misselijkheid. Zit al voor de derde dag thuis omdat ik snip snotter verkouden ben en was ook gelijk niet meer misselijk. Ik dacht heeft vast met m'n geur te maken maar vandaag is het weer lekker terug. Toch klaag ik niet want ik moet nog steeds niet spugen gelukkig!

7. mausyi

mausyi Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.452
    0
    36
    Spannend vogelhuisje👍

Oh hier eet ik met vlagen 😐 en mijn maag grootte is ook drastisch verkleint. Ik at altijd al weinig, maar nu zit ik al helemaal snel vol.

8. Vogelhuisje

Vogelhuisje Bekend lid

2 apr 2014
    879
    1
    18
    Poeh de enige x dat ik niet misselijk ben is als ik eet, maar ik kan niet maar blijven eten.... dus uiteindelijk word ik dan weer zo misselijk dat ik alles uitspuug... wij eten hier thuis geen suiker en zoetstof omdat de oudste er niet tegen kan... maar misschien ga ik kokkintjes of harde dropjes proberen om op te sabbelen... misschien helpt het.

Jullie nog tips? Kleine hoeveelheden over de hele dag werkt dus niet, tis niet alleen s ochtends dus crackers met thee ook niet...

Boullion met stokbrood ga ik proberen trouwens klinkt lekker zegt mn maag hihi...

9. Luitje

Luitje Actief lid

2 okt 2014
    459
    80
    28
    Vrouw
    Pleegmoeder
    Ik kreeg nog de tip op zuurtjes sabbelen maar heb het nog niet getest zelf. Dropjes schijn je dan weer niet teveel te mogen voor je bloeddruk hoorde ik.

10. Vogelhuisje

Vogelhuisje Bekend lid

2 apr 2014
    879
    1
    18
    Oja goede, al heb ik nooit een te hoge bloeddruk gehad tijdens mijn zwangerschappen....

11. JJM081114

JJM081114 Actief lid

20 nov 2014
    286
    0
    16
    Avondeten vind ik ook niks als het groente is, boerenkool maandag, blegh. Dinsdag bonen, ook niet gegeten. Maar wraps gisteren ging weer wel, heerlijk!

Heb na de banaan nog een puntje slagroomgebak en een stukje amandelstaaf op ... o ja, en een warme choc.
    Over een uurtje rammel ik weer. Grr.

Had het de andere keren ook wel hoor, gaat over rond de 12/13 weken :) En 10 kilo verder waarschijnlijk als ik zo doorga :(

12. m2b

m2b Actief lid

8 okt 2012
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh wat verdrietig Barbara :(
    Heel veel sterkte. Ik hoop snel op een prachtig en gezonde baby voor jullie

13. m2b

m2b Actief lid

8 okt 2012
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben gelukkig niet de enige! Ik at altijd gewoon 3x per dag en gezond. Geen snoep of vette troep.
    Snoep koop ik nu ook niet maar nootjes en tosti's! Haha
    Vind het eigenlijk best erg want tijdens m'n eerste zwangerschap was ik al 3 kg aangekomen in het eerste trimester. Die heb ik er ook echt aangegeten en zijn niet meer weggegaan. Had mezelf zo beloofd het dit keer anders te doen maar dat is niet gelukt

14. dees

dees Bekend lid

6 feb 2010
    642
    0
    0
    HEel veel sterkte barbara.

Spannend vogelhuisje, ben benieuwd. En het klopt wel wat je zegt dat het snel snel gaat...

Tegen misselijkheid helpt gember zeggen ze..
    Hier eergister, ik zag nog macaroni in de koelkast staan en had er meteen zin in....Was om half 9 's avonds...hihi

Verder gaat het hier wel...misselijk, hoofdpijn (denk van het piekeren) en verder een groeiend buikje...Hoop dat alles goed zit.
    Net weer een berichtje gehoord van meisje die hetzelfde als ik. Eergisteren na 2e echo te horen gekregen dat het mis was, ook niks te zien op de echo. Ging vandaag terug naar de gyn voor medicijnen en nog een extra echo gemaakt en .....een kloppend hartje! Dus ik heb hoop!

15. m2b

m2b Actief lid

8 okt 2012
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh dat is fijn Dees!

Ik vind verhalen over miskramen en lege vruchtzakjes nu ook wel eng worden. Ik moet nog 12 dagen wachten....

Ik heb ook al een buikje trouwens. Das best schrikken! Vooral omdat ik het nog even geheim wilde houden

16. Ti87

Ti87 Bekend lid

12 apr 2012
    613
    0
    0
    Sterkte Barbara!

Ik voel me bijna de hele dag zo futloos en slap. Neem af en toe wel een dropje. Ik weet dat mijn bloeddruk vrij laag kan zijn en tijdens de vorige zwangerschap werd ik ook vaak duizelig. Trek heb ik bijna niet maar ben toch al 2 kg aangekomen *schrik*. Ik hoop maar dat het gewoon even gevulde darmen zijn ;) Maar ik deed eerst ook aan sport maar ondat ik me zo voel heb ik er echt geen puf voor. Niet bevorderlijk voor de kg's batuurlijk. Misschien kan ik iets van oefeningen doen. Doen jullie aan sport?

Nu proberen te slapen. Over 8,5 uur hebben we intake en echo, spannend!

17. m2b

m2b Actief lid

8 okt 2012
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik loop 1 keer per week en heb thuis de dvd van mom in balance. Maaarrrrr die heb ik nog niet gebruikt. Om dezelfde reden als jij eigenlijk
    Vanaf 12 weken ga ik meedoen met mom in balance buiten. Dan moet ik wel. Dit is 2x per week en kun je doen tot je uitgerekende datum. Voor mijn eerste zwangerschap was ik heel sportief en heb echt het idee dat ik mijn snelle herstel daar aan te danken heb. Nu deed ik niet zo veel dus bedacht dat ik toch maar iets moest oppakken

18. shia

shia Bekend lid

7 jun 2014
    564
    0
    0
    NULL
    NULL
    Net terug van de gyn en een hartje gezien:) Pff wat was ik zenuwachtig! Nu aanmelden bij verloskundige! Nu kunnen we eindelijk gaan genieten. De gyn gaf aan dat kans van 96% dat het goed gaat. Dat stelt me wat gerust!

19. m2b

m2b Actief lid

8 okt 2012
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd! Wat fijn he! Geniet er lekker van

20. Ti87

Ti87 Bekend lid

12 apr 2012
    613
    0
    0
    Hier net ook een mooi kloppend hartje gezien :) Lengte klopte ook volgens de termijn dus kans op miskraam is aanzienlijk afgenomen. De termijnecho is op 30 december. Weet even niet meer wie de lijst bij hield...?

Deel Deze Pagina