He meiden kreeg gister een mail van de vk hier in het dorp dat ze me een gratis Echo wilden aanbieden na mijn verhaal met de gyn. Dus de echo van vanavond afgezegd en vanmorgen geweest. Gewoon uitwendig en er is al helemaal een poppetje te zien met hoofdje en arm en been stompjes 7 weken en 1 dag... 1 cm groot... termijn als ik uitga van 28 dagen zou 7 weken en 2 dagen zijn...en als uitgerekende datum nu 29-7, de calculator komt dan uit op 7 en 2 dus die laat ik lekker staan... Heel lief mens en ook hier nu minder dan 2% kans dat het nog mis gaat en een heel mooi hartje gezien!!
Wat een fijn nieuws allemaal 👍 dees hopelijk voor jou ook snel. Woensdag heb ik het verteld aan mijn volleybal team. Ze vonden het hartstikke leuk, en moest wel elke week op training komen zodat ze mijn buik konden zien 😂 Mijn buik is al groot 😞 heel handig om het geheim te houden
O meiden wat fantastisch allemaal!! Ik word hier helemaal blij van!! Gefeliciteerd allemaal!! Wat fijn om zo het weekend in te gaan! Hier zit ik nu met een dilemma... Volgende week moet ik de laatste week werken voor de kerstvakantie. Het begint nu al een beetje "schijnheilig" te voelen om mijn directe collega's niet op de hoogte te stellen van mijn zwangerschap. Na school werden er nog mensen gevraagd om te helpen versieren voor kerst normaal ben ik daar altijd bij maar ik was nu zo moe dat ik naar huis ging. Nu kwam ik er nog aardig onderuit met de smoes dat ik ziek ben geweest maar toch. En voor mijn idee gaat mn minibuikje toch echt al een beetje opvallen (maar zit misschien tussen m'n oren haha). Nu kan ik het dinsdag vertellen als we voor het laatst allemaal bij elkaar zijn voor de vakantie maar ben dan pas 9 weken en 4 dagen en wat als...? Of na de vakantie maar de 30e heb ik de termijnecho en wil het dan eigenlijk helemaal van de daken schreeuwen en straks komen ze erachter via via of via facebook ofzo en dat vind ik zo onpersoonlijk. Voor ik iedereen weer zie is het pas weer 6 januari. Pff ik vind het zo moeilijk wat zal ik nou doen want 2% is een kleine kans maar toch.. Misschien wil ik het ook dan als nog delen maar ja straks krijg ik spijt. Ik word echt nog een ergere twijfelkont van die hormonen
De kans is echt heel klein en anders moet je nadenken of je het gaat vertellen als het wel mis gaat... zo ja dan vond ik het altijd veel fijner als mensen al wisten dat ik zwanger was.
Wat super allemaal die kloppende hartjes!! Hihi ik wil ook.... Nog even heel veel geduld... @vogelhuisje, mag ik vragen of dit gewoon een regulier echo buro is geweest waar je bijv ook 3d-echo's kunt laten maken? Dan zul je er ook wel voor moeten betalen toch? @luitje, bij weten ze het al vanaf mijn positieve test, maar goed dat had ook een andere reden...ik zou eigenlijk er 6 weken uitliggen voor een operatie aan mijn voet.....
@dees, nee de vk uit ons dorp bood ons een gratis Echo aan ze had ons verhaal gehoord... dus echt heel lief 😊... anders waren we vanavond naar een echo bureau gegaan, maar dat hoefde niet meer.. Was wel uitwendig mijn baarmoeder is zo gekanteld dat uitwendig altijd beter te zien is 😉.
Supergoed nieuws allemaal, meiden! Dees dat zit bij jou ook goed. Jij ziet/hoort straks ook een kloppend hartje. Behalve onze ouders, broers en zus houden wij het nog even stil. Bij mij is trouwens nog helemaal niks te zien, dus ik kan het voor nu nog wel goed geheim houden.
Uitgerekende datum 17 juli -Luitje, 29 jaar, 1e kindje 18 juli -Moielle, 35 jaar, 2e kindje 20 juli -sumeye, 38 jaar, 4e kindje -mausyi, 31 jaar, 2e en 3e kindje 22 juli -Monijari, 28 jaar, 1e kindje (volgens VK, zelf had ik 25-7 berekend) -Ti87, 27 jaar, 2e kindje 24 juli -JJM081114, 29 jaar, 4e kindje -Daffie86, 28 jaar, 1e kindje -Jeskejes, 33 jaar, 2e kindje 28 juli -dees, 34 jaar, 2e kindje -Belony, 36 jaar, 1e kindje 29 juli -shia, 29 jaar, 1e kindje -m2b, 31 jaar, 2e kindje -Vogelhuisje, 26 jaar, 4e kindje 30 juli -San987, 28 jaar, 2e kindje 31 juli -MissCoat, 27 jaar, 1e kindje Afspraken/echo's DECEMBER Monijari vk+1e echo-15 december MissCoat eerste echo-15 december JJM081114 intake vk-15 december sumeye vk+echo-17 december Vogelhuisje gyn+2e echo-17 december san987 vk+1e echo-18 december MissCoat vk-18 december m2b vk+1e echo-23 december Monijari vk+2e echo-29 december Ti87 termijnecho-30 december Luitje termijnecho-30 december Mausyi controle-31 december Vlindertjes happy2013 barbara Even de vernieuwde lijst, volgens mij staat alles wat ik wist erop Ps. hier zo misselijk dat ik bijna niks binnenhoud alleen beschuit en water...
😂 ik schrik elke keer als ik dat 2e en 3e kindje zie staan 😊 Ah balen vogelhuisje, wat mij erg helpt is cola.
Haha dan slaap ik niet meer en wij eten zo weinig mogelijk suiker ivm allergie dochter. Dus als ik dan opeens veel cola ga drinken gaat het helemaal mis denk ik 😉 nu zit er in beschuit ook wel suiker maar niet zoveel gelukkig... Maar goed het is een goed teken hihi... Heb wel een idee dat dit wel eens een jongetje kan zijn... ben zo extreem anders zwanger dan bij beide dochters haha vooral mijn humeur is 1000x beter!
Hoi dames, Mag ik ook nog mee kletsen? Ik ben niet zo goed in veel verhalen terug lezen maar merk aan mezelf dat ik het toch fijn vind om met mensen te kletsen die in hetzelfde schuitje zitten. Ik ben nu 8 weken zwanger van ons tweede kindje en ben 22 juli uitgerekend. Ons eerste kindje is nu 2. Van de zwangerschap heb ik momenteel veel last. Erg misselijk gedurende de dag (gelukkig niet spugen) en heel erg moe. Ik heb al 2 echo's gezien met een kloppend hartje en mag elke 2 weken een keer spieken vanwege een grote onzekerheid. Op 30 december heb ik de termijnecho.
Wat een leuk idee dit! Ik ben 23 jaar en 8 weken zwanger, ongeveer uitgerekend rond 28 juli. Zo spannend allemaal, het is de eerste. 2 januari eerste echo, wanneer vertellen jullie het aan je naasten? De enige die het nu weet is mijn zusje, we zijn van plan om het met kerst aan ouders en andere dierbaren te vertellen. Wanneer doen jullie dit?
Hier weet mijn eigen familie het al (ouders/broer /zussen en aanhang) en mijn schoonouders. O ja, en onze beste vrienden (2 stellen) weet t al lang. Een week nadat wij het wisten, actie van manlief 😀 Verder twee app-groepen, meiden met kids van de leeftijd van onze tweede en nog een andere vriendin die ik via ZP heb leren kennen. Maar in real life weet verder op de familie en vrienden na t nog niemand. Welkom en gefeliciteerd voor de nieuwelingen! Hier zojuist de intake gehad. Geen bijzonders. Waarschijnlijk wel weer een ZH-bevalling, al dan niet onder begeleiding van de gyn, mogelijk gewoon poliklinisch. Over 2 weken hebben we de echo, 29-12 om 9 uur 's ochtends!
Welkom Proudtobemom en rvk91 en gefeliciteerd met jullie zwangerschappen! Wij hebben het na onze eerste echo (vorige week woensdag) verteld aan onze ouders, broers en zussen. Van het weekend heb ik het aan mijn beste vriendin verteld. Verder houden wij het geheim tot de 12/13 weken.
Welkom, ik zal jullie binnenkort op de lijst zetten... Hier woensdag weer een echo even spieken 😊... En groot nieuws!! Mijn lieve bijna 4-jarige dochter heeft ontdekt waarvan ik minder misselijk wordt... ik was er ff helemaal klaar mee niks van de standaard dingen hielp... dus kwam ze bij me kijk man heb wat drinken voor je gemaakt. Puur sinaasappelsap eigenlijk vreemd, normaal drink ik het niet omdat ik er maagzuur van krijg maar het werkt als een trein!!! Hoera 😊