Hier weten mijn ouders het schoonouders, zwager en schoonzus. En mensen die mij tegen komen 😉 mijn buik is al niet meer zo te verbergen. Welkom trouwens nieuwe meiden. Oh vogelhuisje dat heb ik vaker gehoord
Wat goed, Vogelhuisje. Bij mij helpt een mandarijntje tegen de misselijkheid. Eentje is al voldoende.
Wij hebben 5 dec de eerste echo gehad en het dezelfde avond met pakjesavond aan de ouders en broers verteld. Verder weten mijn beste vriendinnen en directe collega's het. Ik hoop dat ik ook snel een middeltje heb tegen de misselijkheid. Heb wel gember snoepjes, maar die zijn echt ranzig Vandaag heb ik wel echt erge buikpijn. Het lijkt bandenpijn, maar toch ben ik er nooit zo gerust op. Fijne avond!
Welkom nieuwe meiden, gezellig dat jullie erbij zijn!! Hier nog steeds niet echt iets gevonden tegen de misselijkheid maar ik ga de sinaasappelsap/mandarijnen testen!! Bij ons weten familie en vrienden het en ik zit nog steeds heel erg met het dillema collega's en baas. Morgen hebben we ook nog eens kerstgala op m'n werk, ik had al besloten geen jurkje aan te doen maar ook in m'n zwarte broek en jasje zie je echt m'n babybuikje. Ik heb de foto's al aan mijn vriendin en moeder gestuurd en die konden me ook al niet geruststellen. Moet ik dan maar in spijkerbroek naar het gala zodat alles nog een beetje geplet wordt Manlief vind het helemaal mooi en ik ook wel maar niet als je twijfelt om het nog even verborgen te houden.
@vogelhuisje: vervelend dat je zo misselijk bent zeg maar hoera voor de sinaasappelsap! Nog gezond ook @proudtobemom: welkom hier! Wij zijn op dezelfde dag uitgerekend Hoe komt het dat je zo onzeker bent als ik vragen mag? @rvk91: welkom en gefeliciteerd. Hier hebben we het mijn moeder en zusjes verteld. Schoonouders vertellen we van het weekend ivm verjaardag van schoonmoeder. De rest van de familie met kerst. Mijn vriend heeft het vandaag aan zijn collega's verteld aangezien ze allemaal wilde weten waar hij vrijdag was (echo). Woensdag ga ik het mijn collega's vertellen want ik werk er pas kort en denk dat het beter is om er niet te lang mee te wachten
De onzekerheid is een beetje de aard van het beestje Daarnaast ben ik op 10 november geopereerd voor een voorste kruisband reconstructie in mijn knie, met volledige narcose en zware pijnstillers als morfine en naproxen. Ook zijn er röntgenfoto's gemaakt. Ik wist toen nog niet dat ik zwanger was, ben er een paar dagen later pas achter gekomen. Mijn vriend en ik hadden eigenlijk gepland om pas na de operatie zwanger te worden, maar we hebben 1 onvoorzichtig moment gehad haha.... Maar nu ben ik dus heel erg onzeker dat die operatie een te grote impact heeft op ons kindje. Maar ik moet positief blijven en er vanuit gaan dat we in juli een kerngezond broertje of zusje voor onze zoon kunnen verwelkomen. Ik heb het geluk dat ik een fantastische verloskundige heb waar ik altijd bij kan aankloppen en mij volledig begrijpt. Vandaar ook de regelmatige echo's. Ben echt blij met die meiden!
Welkom nieuwe dames! Hier voel ik me steeds beroerder, en dan vooral s morgens. Ik hoef nog net niet te kotsen maar dat scheelt niet veel. Echt een drama zo voor m'n werk aan. Hoe doen jullie dat, staan jullie dan expres eerder op ofzo? Op den duur zakt het nl wel weer. Benieuwd hoe t morgen gaat. Grappig dat bij sommigen mandarijnen goed werken. Daar kan ik sinds ik zwanger ben ineens echt niet meer tegen bahhh
Hi meiden, Wat Fijn al die tips tegen misselijkheid. Ik Ben aan de spa rood gegaan. Dat helpt ook wel. Verder slaap ik heel slecht. Ben nu ook alweer 2 uur wakker terwijl ik morgen (Nou Ja straks) gewoon moet werken Hier weten een paar vriendinnen het omdat we een weekend weg waren en ik niet dronk. Normaal sla ik een wijntje namelijk zelden af hahahaha. Volgende week dinsdag heb ik Dan ook eindelijk de echo. Als Alles goed is willen we het Dan met kerst aan onze ouders vertellen.
Goedemorgen Dames! Ik heb de afgelopen week al jullie berichten gelezen... Alle leuke en minder leuke verhalen. En ik wil graag aansluiten bij jullie clubje. Ik ben 25 Juli uitgerekend van ons 2e kindje! heb 10dec al een echo gehad daarop was een kloppend hartje te zien. en 30dec heb ik weer een echo. Ik heb afgelopen augustus een miskraam gehad, vandaag de vroege echo. Bij mijn weten mijn naaste collega's het en mijn ouders en schoonouders. De rest van de familie informeren wij met de kerst. En in het nieuwe jaar onze vrienden. En voor de misselijkheid, ik eet in bed een cracker en drink een beetje water. En daarna een glas karnemelk en als ontbijt neem ik van die rijstepap voor babies. Geen garantie, tijdens mijn vorige zwangerschap heb ik vanaf het begin tot het einde misselijk geweest en heb ik veel overgegeven. Nu gelukkig niet de hele dag misselijk.. Is echt al een stuk beter dan de vorige keer
@proudtobemom: kan me wel voorstellen dat het je dan ook nog extra onzeker maakt inderdaad. Gelukkig heb je een fijne verloskundige en kan je mooi extra vaak naar jullie kleine spieken @misselijkheid: vandaag heb ik me voor het eerst niet misselijk gevoeld (nog). Maak me dan meteen een beetje zorgen of alles goed is maar geen buikpijn ofzo dus dat zal vast wel... Ben nog wel ontzettend moe dus blij dat ik meestal elke middag wel een dutje kan doen @prince1985: welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap! Gaan jullie de zwangerschap ook op fb bekend maken voor alle mensen die je niet zo vaak in real life ziet? Eigenlijk wil ik tot 12 wk wachten maar lijkt me ook wel leuk om het met de jaarwisseling te doen. Zou dan zo'n 11 wk zijn
Welkom Prince! Wat een hoop meiden die misselijk zijn, heb daar eigenlijk geen van de zwangerschappen last van gehad. Kan dus alleen niet tegen avondeten (groente en vlees). Gisteravond alleen vlees gegeten, maar daarna zo beroerd geworden en alles er uit gegooid. Goed excuus om mijn totaal niet favo maaltijd om te zetten naar brood
Ik ben al aan het nadenken hoe ik het op een leuke manier via facebook bekend kan maken. We zitten te denken om het voor de jaarwisseling te doen na onze echo op 30 december. Als die goed is, mag van mij de hele wereld het weten
Zijn wel verschillende leuke ideeën Schoenen van jullie zelf en jullie zoontje, en dan babyschoentjes met een datum erbij bijv. Of een foto van je zoontje met de echo. Of iets van onderstaand Fun | 25 creatieve manieren om een zwangerschap aan te kondigen
Wij gaan het denk ik na 31 december bekend maken. Heb ook al een leuk idee😂 de hond zal er blij mee zijn (not).
hoi dames, nog even een laatste berichtje van mij. Afgelopen vrijdag curretage gehad en die heb ik als heel positief ervaren. Fijn ziekenhuis, geen pijn, geen last van de narcose. Wij gaan nu even een hele lange pauze inlassen. Even weer genieten van leuke dingen en dan weer nadenken over kindjes maken. Hopelijk gaat de volgende keer wel goed. fingers crossed Ik verwacht natuurlijk wel van jullie dat jullie allemaal hele fijne zwangerschappen hebben, snelle bevallingen en prachtige, gezonde kindjes. Succes allemaal!
Je staat er positief in Barbara, veel sterkte met alles, ga idd proberen even lekker te genieten zodat je er weer vol voor kunt gaan!!
Fijn om te horen dat Alles goed is gegaan Barbara Ik wens je heel veel geluk en een gezonde baby op korte termijn
Vernieuwde lijst, mis nog 2 leeftijden Uitgerekende datum 17 juli -Luitje, 29 jaar, 1e kindje 18 juli -Moielle, 35 jaar, 2e kindje 20 juli -sumeye, 38 jaar, 4e kindje -mausyi, 31 jaar, 2e en 3e kindje 22 juli -Monijari, 28 jaar, 1e kindje (volgens VK, zelf had ik 25-7 berekend) -Ti87, 27 jaar, 2e kindje -Proudtobemom, ... jaar, 2e kindje 24 juli -JJM081114, 29 jaar, 4e kindje -Daffie86, 28 jaar, 1e kindje -Jeskejes, 33 jaar, 2e kindje 25 juli -Prince, ... jaar, 2e kindje 28 juli -dees, 34 jaar, 2e kindje -Belony, 36 jaar, 1e kindje -Rvk91, 23 jaar, 1e kindje 29 juli -shia, 29 jaar, 1e kindje -m2b, 31 jaar, 2e kindje -Vogelhuisje, 26 jaar, 4e kindje 30 juli -San987, 28 jaar, 2e kindje 31 juli -MissCoat, 27 jaar, 1e kindje Afspraken/echo's DECEMBER sumeye vk+echo-17 december Vogelhuisje gyn+2e echo-17 december san987 vk+1e echo-18 december MissCoat vk-18 december m2b vk+1e echo-23 december Monijari vk+2e echo-29 december JJM081114 echo-29 december Ti87 termijnecho-30 december Luitje termijnecho-30 december Proudtobemom termijnecho-30 december Prince echo-30 december Mausyi controle-31 december Afspraken/echo's JANUARI Rvk91 1e echo-2 januari Vlindertjes happy2013 barbara