De 16-31 juli 2015 club

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door moielle, 13 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ti87

Ti87 Bekend lid

12 apr 2012
    613
    0
    0
    Wauw een tweeling. Gefeliciteerd m2b!

Hier hebben we het vanavond aan de familie verteld (ouders en schoonouders wisten t al). Toch fijn om het nu ook met heb gedeeld te hebben

2. Proudtobemom

Proudtobemom Actief lid

5 nov 2014
    370
    0
    0
    Ik heb weer een echo gehad...onze uk groeit als kool :D

Heb 3 kwartier mogen gluren omdat mijn verloskundige een opleiding doet tot echoscopiste en proefkonijnen nodig had. Wat vervelend ;)
    Dinsdag de termijnecho haha

Ligt er bij jullie ook zo'n pak sneeuw? Hier wel....
    Vriendlief is al vanaf vanochtend 6 uur sneeuw schuiven en zout strooien vanuit zijn werk. Ben blij als hij thuis is....bezorgde ik haha

3. m2b

m2b Actief lid

8 okt 2012
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat fijn dat de baby zo goed groeit! Dat geeft jou vast ook wat rust

4. JJM081114

JJM081114 Actief lid

20 nov 2014
    286
    0
    16
    Leuk proud!!
    Geloof niet dat t echt glad is op t moment? Vind t hier maar vieze drab.

Hier maandag de eerste echo, toch wel weer spannend!

5. Luitje

Luitje Actief lid

2 okt 2014
    459
    80
    28
    Vrouw
    Pleegmoeder
    Gefeliciteerd proudtobemom!! Ik mag dinsdag weer en heb er zo'n zin in al is het ook wel weer even spannend! Hier ligt inderdaad behoorlijk wat sneeuw en het sneeuwt nog steeds, wel gezellig hoor! Maar snap dat het fijn is als je mannetje weer thuis is :D Heeft iedereen fijne kerstdagen achter de rug? Hier wel! Woensdag een heel tapas menu gekookt waarbij manlief dondermorgen de last minut dingetjes heeft moeten afmaken door de misselijkheid. Verder is dat gelukkig wel aan het afnemen maar een hele dag in de keuken staan was misschien niet het beste idee ;). Donderdag gezellig met de familie gegeten en opa en oma het nieuws verteld en gister lekker thuis. Was maar goed ook want had een soort spierpijn in m'n buik. Zometeen maar eens de sneeuw door voor wat boodschapjes.

6. mausyi

mausyi Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.452
    0
    36
    Hoe was je echo jjm?

Veel Kijk plezier morgen luitje👍

Ik mag woensdag, en vind het hartstikke spannend...

7. m2b

m2b Actief lid

8 okt 2012
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben ook benieuwd hoe het is gegaan.

Ik mag ook woensdag weer. Naar de gynacoloog dit keer. Ik neem aan ook weer een echo.

Alvast veel kijkplezier mausyi

8. Vogelhuisje

Vogelhuisje Bekend lid

2 apr 2014
    879
    1
    18
    Hoi meiden... Heb ff geen puf om de lijst bij te houden hoor...

Lees allemaal goed nieuws heerlijk :)!! Hier 5 januari weer...

Morgen belt de gyn.... Dan ga ik haar vertellen dat ik een andere gyn wil en sowieso eerst bij de vk wil... Ben wel wat gestrest nu... Ben telefonisch al niet goed...

9. m2b

m2b Actief lid

8 okt 2012
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gewoon doen Vogelhuisje, je kan het!
    Als je het niet doet zit je aan dat nare mens vast
    Ondanks Alles wat er sowieso Al bij komt kijken moet jij toch ook kunnen genieten van je zwangerschap ?
    Echt doen hoor.

10. Luitje

Luitje Actief lid

2 okt 2014
    459
    80
    28
    Vrouw
    Pleegmoeder
    Dank je Mausyi!!

En tuurlijk kun je het vogelhuisje! Evt even een spiekbriefje maken met wat je wil zeggen en denk gewoon aan jezelf en de kleine. En verder lekker uitrusten en genieten hoor!

11. Proudtobemom

Proudtobemom Actief lid

5 nov 2014
    370
    0
    0
    Iedereen veel kijkplezier bij de echo's!
    Ik mag vandaag ook weer, 12.20 uur :D

En Vogelhuisje...goed dat je een andere gyn gaat vragen. Jij moet je er goed bij voelen, tis jouw zwangerschap.
    Succes!

12. JJM081114

JJM081114 Actief lid

20 nov 2014
    286
    0
    16
    Vogelhuisje, je hebt groot gelijk, het is jouw zwangerschap en jij moet je goed voelen bij de gyn.

Hier gisteren een mooie echo gehad, ben wel 4 dagen terug gezet. Ben net als bij de oudste weer op 28 juli uitgerekend. Toch wel apart, weet de data wanneer we het toen gedaan hebben en nu en daar zit gewoon 2 weken tussen haha. Zo'n meting is ook niet alleszeggend maar dat is natuurlijk wel de datum die ze nu gaan aanhouden.
    Als die kleine te lang blijft zitten ga ik waarschijnlijk toch weer ingeleid worden net als bij de jongste. Zeker als het een jochie is, die waren wat zwaarder en breed geschouderd waar ik dus moeite mee had bij de bevalling.

13. JJM081114

JJM081114 Actief lid

20 nov 2014
    286
    0
    16
    Veel kijkplezier proudtobemom!

14. mausyi

mausyi Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.452
    0
    36
    Veel plezier proud 👍

Fijn dat het een goede echo was jjm😊 mijn man is jarig op de 28e 😆

15. Proudtobemom

Proudtobemom Actief lid

5 nov 2014
    370
    0
    0
    Weer een super echo gezien! :D

De termijn is berekend, vandaag ben ik precies 11 weken. Dat betekent dat de uitrekendatum 21 juli 2015 is.
    Morgen even bloed prikken en maandag controle en dan gaan we gewoon super genieten van deze zwangerschap.

Ook gaan we het vandaag wereldkundig maken, dus ben echt helemaal enthousiast!

Tis genieten dames! Hopelijk zijn jullie allemaal net zo gelukkig als ik :D

16. Luitje

Luitje Actief lid

2 okt 2014
    459
    80
    28
    Vrouw
    Pleegmoeder
    Ook ik ben inderdaad helemaal gelukkig! We hebben ook een fantastisch echo gehad waarbij het meten lastig was met onze kleine druktemaker 😉 maar we kwamen ongeveer op dezelfde termijn uit. Ook klopte het hartje prima! Verder hebben we een intake gehad en ben ik gelijk bloed gaan prikken. En net het grote nieuws wereldkundig gemaakt wat een fijne afsluiting van toch al een fijn jaar! Nu gaan we lekker lunchen en voor het eerst een babywinkel in 😉

17. mausyi

mausyi Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.452
    0
    36
    Wat fijn proud en luitje👍

18. Belony

Belony Fanatiek lid

11 jun 2014
    1.110
    90
    48
    NULL
    NULL
    Goed nieuws Proud en Luitje!! Ik moet nog een weekje wachten op mijn termijnecho. Vind het zo spannend. Wat duurt dat wachten ongelooflijk lang zeg!

19. shia

shia Bekend lid

7 jun 2014
    564
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier vandaag termijn echo gehad! Ben nu uitgerekend op 26 juli. Was van te voren goed zenuwachtig! Een prachtig mooi beebje gezien die actief was en nog naar ons zwaaide :D nu nadenken over combinatie test maar denk niet dat we het gaan doen. Jullie?

20. mausyi

mausyi Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.452
    0
    36
    Haha nu al.vriendelijk Shia 😊

Ja hier wel combi test. 👍

Deel Deze Pagina