De 16-31 juli 2015 club

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door moielle, 13 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luitje

Luitje Actief lid

2 okt 2014
    459
    80
    28
    Vrouw
    Pleegmoeder
    Jullie ook gefeliciteerd proudtobemom en Shia!!

Wij doen geen combinatietest ieder kleintje is welkom! Tenzij bij de 20 weken echo blijkt dat het ukkie echt geen leven zou hebben. Wachten duurt lang hè Belony? Gelukkig zijn er nu genoeg dagen met een beetje afleiding.

2. Proudtobemom

Proudtobemom Actief lid

5 nov 2014
    370
    0
    0
    Wij doen geen combi test.
    De verloskundige heeft vandaag bij de echo wel gekeken naar de nekplooi en die zag er goed uit. Geen reden tot zorgen dus.

3. Monijari

Monijari Actief lid

27 sep 2014
    307
    3
    18
    Gefeliciteerd Shia, Proud en Luitje!! super nieuws!!

ik heb gister avond mijn termijn echo gehad en ik was gisteren precies 11 weken! ben dus 5 dagen verder dan de vk bij de eerste afspraak had gemeten! Super blij natuurlijk! Alles zag er goed uit.

Wij doen wel een combitest, hierdoor heb ik volgende week vrijdag weer een echo :)

ik voel me ondertussen iets beter, ben niet meer benauwd en hartkloppingen zijn houdbaar!

we hebben gisteren de meeste mensen op de hoogte gebracht. Morgen zie ik nog wat familie die kan ik het persoonlijk vertellen :). Maandag op werk mn collega's en hierna natuurlijk op fb :)

zo leuk, iedereen is zo blij voor ons :D

4. Belony

Belony Fanatiek lid

11 jun 2014
    1.110
    90
    48
    NULL
    NULL
    Goed nieuws Shia en Monijari! Ja, wij gaan ook de combinatietest doen.

5. Luitje

Luitje Actief lid

2 okt 2014
    459
    80
    28
    Vrouw
    Pleegmoeder
    Gefeliciteerd Monijari! Fijn dat je je beter voelt en jeetje wat een hoop dagen vooruit! Ik vind het zo overweldigend die lieve positieve reacties!

Vogelhuisje is het gelukt met bellen?

6. JJM081114

JJM081114 Actief lid

20 nov 2014
    286
    0
    16
    Hier enkel en alleen de 20-weken echo (en daarnaast alle groeiecho's die ik krijg), maar wij zullen hoe dan ook nóóit een leven afbreken!!

7. mausyi

mausyi Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.452
    0
    36
    Hier ook een goede echo. Baby's groeiden goed, schelen een paar mm's. Ben nu 10 / 10,5 week. En de uitgerekende datum is nu 28 juli. Baby rechts was druk aan het trappen😍

8. Luitje

Luitje Actief lid

2 okt 2014
    459
    80
    28
    Vrouw
    Pleegmoeder
    O wat geweldig Mausyi wat fijn!! Lijkt me helemaal bijzonder zo'n echo 😍

9. mausyi

mausyi Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.452
    0
    36
  10. m2b

m2b Actief lid

8 okt 2012
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook weer een goede echo. 1 baby was flink aan het springen en de andere lag heel rustig.

Fijn dat het bij jou ook goed mausyi
    Misschien heb je het al een keer verteld maar heb jij een één eiige of twee eiige tweeling?

De gynaecoloog gaf trouwens aan dat ik er rekening mee moest houden dat ik met 28 weken moest stoppen met werken
    Schrok ik wel van

11. Luitje

Luitje Actief lid

2 okt 2014
    459
    80
    28
    Vrouw
    Pleegmoeder
    Ahh wat mooi duidelijk Mausyi!

Wat fijn dat je ook een goede echo hebt gehad m2b!! Pff snap dat het wel even schrikken is met 28 weken stoppen met werken maar tegen die tijd kun je vast heerlijk gaan genieten!

12. Belony

Belony Fanatiek lid

11 jun 2014
    1.110
    90
    48
    NULL
    NULL
    Goed nieuws Mausyi en m2b!

Willen jullie trouwens van tevoren het geslacht weten? Wij hebben besloten om dit pas bij de geboorte te weten te komen.

13. Luitje

Luitje Actief lid

2 okt 2014
    459
    80
    28
    Vrouw
    Pleegmoeder
    Manlief wil het wel heel graag weten dus ja (zou er ook niet tegen kunnen als hij het weet en ik niet 😉). Maar als ik alleen mocht kiezen dan zou ik het ook pas bij de geboorte willen weten.

14. mausyi

mausyi Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.452
    0
    36
    Fijn m2b 😊

Hier willen we wel de geslachten weten. Ook bij onze 1e gedaan. Ik ben te nieuwsgierig en vind het ook veel makkelijker.

15. Proudtobemom

Proudtobemom Actief lid

5 nov 2014
    370
    0
    0
    Wij willen ook graag het geslacht weten...ben veel te nieuwsgierig haha.

Iedereen een fijne jaarwisseling en een heel mooi 2015 met een hoop gezonde en mooie kindjes :D

16. m2b

m2b Actief lid

8 okt 2012
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat het bij iedereen zo goed gaat en inderdaad allemaal een gelukkig nieuw jaar met gezonde baby's

17. mausyi

mausyi Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.452
    0
    36
    Een gelukkig nieuwjaar allemaal met allemaal mooie gezonde baby's🎆

18. Ti87

Ti87 Bekend lid

12 apr 2012
    613
    0
    0
    Gelukkig nieuwjaar allemaal!

Wat fijn van al die mooie echo's. Hier dinsdag de termijnecho gehad en 2 dagen vooruit gezet dus 20 juli uitgerekend. Wat was ons kleintje druk. De vk kon hij/zij bijna niet opmeten haha. Vriend en ik kregen sterk het gevoel dat we weer een jongen krijgen. Hebben jullie al een voorgevoel? Eigenlijk lijkt het me wel leuk om het geslacht pas bij de bevalling te weten maar dan is het praktisch gezien zo lastig

19. Belony

Belony Fanatiek lid

11 jun 2014
    1.110
    90
    48
    NULL
    NULL
    Iedereen een gelukkig nieuwjaar!

Ik ben ook heeeeeel nieuwsgierig hoor, maar denk wel dat ik het vol kan houden tot na de bevalling :D

Wij hebben meteen vanaf de positieve test het voorgevoel dat het een meisje is. Maar aangezien wij maar geen jongensnaam kunnen bedenken (of beter gezegd: het niet eens kunnen worden over een jongensnaam) ga ik steeds meer en meer denken dat het toch een jongen wordt haha.

20. Luitje

Luitje Actief lid

2 okt 2014
    459
    80
    28
    Vrouw
    Pleegmoeder
    Iedereen een heel gelukkig nieuw jaar en ik wens iedereen gezonde baby's toe.

Zelf heb ik vanaf het begin het idee dat het een meisje is. We kunnen ook alleen een meisjesnaam bedenken (tenminste we hebben wel een jongensnaam maar die staat in de top 10 😔) Manlief denkt een jongen of dat wil hij graag 😄. Het gekke is dat ik voor de zwangerschap altijd droomde dat ik een jongen kreeg en nu ook niet meer dus ik ben heeeeeeel benieuwd!!

Deel Deze Pagina