De 16-31 juli 2015 club

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door moielle, 13 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JJM081114

JJM081114 Actief lid

20 nov 2014
    286
    0
    16
    Beste wensen voor t nieuwe jaar!!

Hier allebei eigenlijk wel het gevoel dat het een derde jongen gaat worden.
    De eerste twee hadden we geen 20-weken echo, bij de oudste was ik er van overtuigd dat het een jongen was en dat bleek ook. Bij de tweede hoopte ik heel erg op een meisje, maar ook dat is een jongen, zagen we bij een echo met 36 weken. Ben dol op ze hoor :)! Derde had ik geen idee. Hadden gevraagd of ze een foto van met daarop t geslacht in een envelop wilden doen zodat we die bij twijfel open konden maken, dit hebben we na 1 1/2 week gedaan! Ik vond het geweldig dat we het wisten, hebben het zo goed mogelijk geheim gehouden. Dit keer gaan we het waarschijnlijk weer zo doen, we willen het sowieso weten. Vind t persoonlijk erg leuk en praktisch om gewoon te weten en daarbij is het krijgen van een baby al zo mooi op zich dat ik het niet als extra bijzonder ervaar om dan pas het geslacht te weten!

2. jootje221

jootje221 Actief lid

17 feb 2010
    156
    22
    18
    NULL
    NULL
    hier een foto van afgelopen 29 dec mijn 2e echo goed koppend hartje 180 om precies te zijn hoe snel ging die bij jullie? hier ben ik 10,2 weken zwanger

Bijgevoegde bestanden:

3. Luitje

Luitje Actief lid

2 okt 2014
    459
    80
    28
    Vrouw
    Pleegmoeder
    Wat een mooie duidelijke echo Jootje! Bij ons ukkie ging het hartje 168 bij 11.3 weken, was keurig volgens de verloskundige voor onze druktemaker.

4. mausyi

mausyi Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.452
    0
    36
    ah wat een mooie echo zeg! De hartslagen van onze 2 weet ik niet. :(

Ik moet trouwens de 15e heen voor de nekplooimeting, maandag even bloedprikken en urine inleveren;) En moet maandelijks een echo :)

En ik kan toch iets knap :p gescheiden kotsen :D vanochtend ging alleen het drinken eruit en mijn eten bleef gewoon zitten:D

5. Ti87

Ti87 Bekend lid

12 apr 2012
    613
    0
    0
    De hartslag weet ik eigenlijk niet. Mooie foto jootje. Onze uk lag met het hoofdje de andere kant op hihi

image.jpg

6. Vogelhuisje

Vogelhuisje Bekend lid

2 apr 2014
    879
    1
    18
    Hoi meiden,

Poeh dat waren drukke weken ;) ik zal mij vandaag weer even met de lijst bezig houden. Zijn er nieuwe afspraken die erin moeten en/of nieuwe uitgerekende data? En misschien mensen die er nog niet in staan?

Hier gaat het met medicatie heel goed... Dit weekend geprobeerd te stoppen gelijk weer helemaal mis.... Dus voorlopig toch nog ff doorgaan....

Morgen weer een echo blijft zo spannend... Maar als deze goed is!! Dan ben ik over alle termijnen heen waarop het ooit misgegaan is ;)...

Geslachtsecho ook al gepland :) doen dat altijd bij dezelfde en die is heel goed en zit snel vol hihi nu op Valentijnsdag dus das wel heel leuk! Ben dan ong 17 weken... Spannend... Voorgevoel is jongetje omdat deze zwangerschap zo anders is dan bij de meiden... Maar goed maakt niet zoveel uit voor ons maar toch wel lichte voorkeur voor een jongetje hihi...

Toffe echo's trouwens echt heel mooi helder en duidelijk!

7. Proudtobemom

Proudtobemom Actief lid

5 nov 2014
    370
    0
    0
    Ik heb morgen mijn tweede controle bij de verloskundige.
    Ben benieuwd want er moest overleg gepleegd worden met een gynaecoloog over de begeleiding. Ik heb namelijk wat overgewicht en mijn vorige bevalling is niet vlekkeloos verlopen omdat onze zoon erg groot was.
    Hopelijk kan ik gewoon bij de verloskundige blijven.

Mooie echo's allemaal dames....:)

8. Belony

Belony Fanatiek lid

11 jun 2014
    1.110
    90
    48
    NULL
    NULL
    Ik heb aanstaande woensdag mijn termijnecho bij de gynaecoloog en vrijdag 16 januari een echo bij de verloskundige. Vanaf dan vindt de begeleiding plaats door de VK en niet meer door de gyn.

9. mausyi

mausyi Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.452
    0
    36
    Succes morgen proud👍

Fijn dat het goed gaat met de medicatie vogelhuisje👍

Ik heb de 15e nekplooi meting en aansluitend een gesprek bij de gynaecoloog.
    Morgen eerst bloed laten prikken en urine inleveren😒

10. Vogelhuisje

Vogelhuisje Bekend lid

2 apr 2014
    879
    1
    18
    Im in love!! De echte echo was nog duidelijker maar toch mooie plaatjes 😊...

En ik voel de baby al! Ff getest met de echo en het is idd de baby die ik voel, de jongste met 14 wk dus klopt wel ong. Baarmoeder al tot mijn navel, placenta onder.

11. Vogelhuisje

Vogelhuisje Bekend lid

2 apr 2014
    879
    1
    18
    Alles erop en eraan zelfs neusje teentjes vingertjes 😊 nu 11,1 26-7 uitgerekend.

12. Vogelhuisje

Vogelhuisje Bekend lid

2 apr 2014
    879
    1
    18
    Ons beertje

13. Caatje1107

22 dec 2014
    40
    2
    8
    Ik ben 25 juli uitgerekend. Dus kan me bij jullie voegen :). Morgen intake gesprek en nog een keer een echo. Vorige was net voor kerst. Ik ben benieuwd...

Wat een mooie echo's allemaal zeg!! :)

14. Luitje

Luitje Actief lid

2 okt 2014
    459
    80
    28
    Vrouw
    Pleegmoeder
    O wat mooi Ti87 en vogelhuisje! 😍

En wat bijzonder dat je de kleine al kunt voelen vogelhuisje, ik kijk daar ook zo naar uit!!

Succes vandaag proudtobemom!

15. Luitje

Luitje Actief lid

2 okt 2014
    459
    80
    28
    Vrouw
    Pleegmoeder
    Welkom Caatje1107!! Veel succes en plezier morgen!

16. mausyi

mausyi Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.452
    0
    36
    Welkom caatje 😊

Ah wat een mooie echo's vogelhuisje 💛

Vandaag bloed gedoneerd, 7 (ofc8) buisjes bloed. Dochter wilde graag mee om te kijken. En kijken deed ze 😂 met haar neus er bovenop😂 15e hoor ik dan Hoe het met bloed zit en mijn urine.

17. Ti87

Ti87 Bekend lid

12 apr 2012
    613
    0
    0
    @proudtobemom: hoe is het vandaag gegaan bij de vk?

@vogelhuisje: wat super dat je de baby al voelt. Mijn baarmoeder komt ook al bijna tot mijn navel. Dan heb je vast ook al best een buikje? Wat een mooie foto's!

Hier ff een minder dagje. Zoontje is niet lekker en hele dag is hij huilerig geweest. Ook slecht geslapen vannacht. Heb laatste dagen ook wat hoofdpijn dus in combinatie met zoontje had ik het ff gehad. (Oke nu klaagmodus uit hihi)

Voor de lijst: nieuwe uitgerekende datum: 20 juli
    15 januari intake gynaecoloog
    28 januari geslachtsbepaling

18. Proudtobemom

Proudtobemom Actief lid

5 nov 2014
    370
    0
    0
    Goed nieuws van de vk!
    Zo lang alles goed gaat, blijf ik onder haar controle en mag ik poliklinisch in het ziekenhuis bevallen.
    Wel krijg ik straks regelmatig groei echo's om de groei van ons kindje in de gaten te houden.
    Bloeduitslagen waren ook allemaal goed. Krijg alleen met 24 weken nog een suiker test om zwangerschapsdiabetes uit te sluiten.

Voor het eerst ook het hartje horen kloppen, onze uk doet het nog steeds super goed.

Morgen alvast bellen om de 20 weken echo te plannen :D

Volgende controle is op 3 februari.

19. mausyi

mausyi Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.452
    0
    36
    Ah dat zal een opluchting voor jou zijn vogelhuisje 👍

20. Belony

Belony Fanatiek lid

11 jun 2014
    1.110
    90
    48
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Vanmorgen mijn termijnecho gehad ....... en ik ga afscheid nemen van jullie. Het hartje schijnt een paar dagen na de eerste echo te zijn gestopt. Maandag word ik gecuretteerd.

Ik wens jullie een fijne voortzetting van de zwangerschap toe en hoop dat jullie straks kerngezonde en mooie baby's krijgen.

Het gaat jullie goed!

Deel Deze Pagina