Jeetje Belony wat erg! Heel veel sterkte!! Beetje dubbel zo maar fijn het goede nieuws proudtobemom! Hoe gaat het bij jou Ti87? En bij Caatje alles goed gegaan?
Onee belony! Dat verwacht je ook niet meer 😞 zat er zoveel tijd tussen de echo's? Hoe voel je je verder? Heel veel sterkte de komende tijd! 💋
Bedankt lieve meiden. De vorige echo was 4 weken geleden. We waren sinds vanmorgen een beetje verdoofd, omdat we dit niet meer hadden verwacht, zoals Vogelhuisje dat zegt. Het begint nu pas door te dringen. Ben een beetje zenuwachtig voor de curettage. Wie heeft hier ervaring mee? De vorige MA heb ik spontaan laten gebeuren, maar dat was een hel. Ik heb ruim 10 uur heftige weeën gehad, voordat ik het vruchtje verloor. Dat wil ik niet weer meemaken.
@belony: wat erg! Heel veel sterkte @proudtobemom: dat is prettig! Extra groeiecho's zijn wel fijn toch. @luitje: hier gaat het steeds beter. De misselijkheid is nu voor grootste gedeelte weg maar blijf nog wel vermoeid en af en toe last van mijn rug, straalt uit naar bil/been
Dat herken ik zelf heel erg hoor Ti87. Ben ook nog steeds erg moe al is het niet meer zo extreem als in de eerste weken en m'n bilspier is ook erg gevoelig en straalt soms uit naar m'n rug. Maar ach alles voor het goede doel
Oh bellony wat verdrietig Ik heb zelf geen ervaring met curretage maar er is veel over te lezen op het forum. Heel veel sterkte toegewenst
Goedemorgen dames, Een snel vraagje: Ik heb vanaf het begin van de zwangerschap heel veel afscheiding gehad. Nu is deze sinds gisteren ineens als sneeuw voor de zon verdwenen, gewoon helemaal niks meer. Zou dit normaal zijn? Ik maak me natuurlijk meteen weer zorgen
Dit is heel normaal. Witte vloed kan echt heel raar doen. Ik heb zelfs een keer gehad dat er ineens zoveel kwam dat het leek alsof ik vruchtwater verloor. Gewoon echt alles doorweekt. Daar zou ik me niet druk om maken. Het kan ff heel korrelig zijn, of ineens heel hard gaan vloeien als water.
Oh ja, laat ik me hier ook even voorstellen. Ik heb wel onlangs in het grote Juli topic een berichtje geplaatst, maar zag pas later dat deze er ook was. Ik ben 31 jaar, in verwachting van onze tweede. Uitgerekend op 21-juli. Onze eerste is nu 1,5 jaar oud en een pracht van een dochter. Ik woon in Nijmegen, ben een stay-at-home-mom en dit bevalt goed! Heb vrijwel nergens last van, alleen van terugkerende blaasontstekingen. Ik zal wel meelezen, maar er wordt hier vaak zo veel geschreven dat ik niet op alles ga reageren. Ik wens alle dames hier een zeer complicatie-loze zwangerschap toe!
'Helaas' geen ervaring mee... Alleen spontane miskramen... Je hebt alleen wel kans dat het vruchtje klein is door de termijn waarop het hartje gestopt is... waardoor het makkelijker gaat...? Aan de andere kant duurt het wel lang voordat alles op gang komt, dus moet je je afvragen of dat nog gaat gebeuren...
Welkom! In dit topic valt het met het schrijven wel mee hoor , ik schrijf wel meer als ik de iPad een keer kan 'afpakken' van mijn oudste dochter hihi...
Eindelijk tijd gehad om de lijst bij te werken! caatje van jou missen de leeftijd en hoeveelste kindje dit is nog... De rest kunnen jullie checken of het zo goed ingevuld is? De lijst Uitgerekende datum 17 juli -Luitje, 29 jaar, 1e kindje -Monijari, 28 jaar, 1e kindje 18 juli -Moielle, 35 jaar, 2e kindje 19 juli -sumeye, 38 jaar, 4e kindje 20 juli -Ti87, 27 jaar, 2e kindje 21 juli -Proudtobemom, 33 jaar, 2e kindje -Pirate mommy, 31 jaar, 2e kindje 24 juli -Daffie86, 28 jaar, 1e kindje -Jeskejes, 33 jaar, 2e kindje 25 juli -Prince, ... jaar, 2e kindje -Caatje1107, ....jaar, .. kindje 26 juli -shia, 29 jaar, 1e kindje -Vogelhuisje, 26 jaar, 4e kindje -Jootje221, 35 jaar, 5e kindje 28 juli -Belony, 36 jaar, 1e kindje -Rvk91, 23 jaar, 1e kindje -mausyi, 31 jaar, 2e en 3e kindje -m2b, 31 jaar, 2e kindje -JJM081114, 29 jaar, 4e kindje 30 juli -San987, 28 jaar, 2e kindje 31 juli -MissCoat, 27 jaar, 1e kindje Afspraken/echo's JANUARI Mausyi 15-1 nekplooimeting Ti87 15-1 intake gyn Ti87 20-1 geslachtsecho Vogelhuisje 21-1 echo en controle gyn Luitje 27-1 controle Afspraken/echo's FEBRUARI Proudtobemom 3-2 controle Vogelhuisje 14-2 geslachtsecho Mausyi 27-2 20 weken echo Afspraken/echo's MAART sumeye 2-3 20 weken echo Luitje 3-3 20 weken echo Vogelhuisje 7-3 20 weken echo Vlindertjes happy2013 barbara dees
Klopt helemaal Vogelhuisje Je mag er bij mij alleen nog de 20 weken echo aan toe voegen op vrijdag 27 februari.
Ook namens mij welkom piratemommy! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Vogelhuisje bedankt voor het bijwerken van de lijst! 👏