@luitje: ja inderdaad alles voor het goede doel Al mopper ik er soms wel over hoor @piratemommy: welkom en gefeliciteerd! Ik kom ook uit Nijmegen toevallig @vogelhuisje: de datum van geslachtsecho klopt niet... Die is 28 januari Wie heeft er ook zoveel zin in ongezond eten? Ik kan er gewoon niet vanaf blijven en heb elke keer wel weer ergens zin in. Voor de zwangerschap at ik gezond en veel groente en fruit maar dat krijg ik nu gewoon amper weg
Ongezond eten *kuch* heerlijk😊 alhoewel ik wel veel meer fruit weg werk dan normaal. (Had ik ook bij mijn vorige zwangerschap). Oh ik vind mijn hormonen stom 😒 de volle broer van mijn hond staat ineens ergens ter herplaatsing, en de fokker wist er niks van. *snik* *snotter* en waar hij ter herplaatsing staat hebben zulke verschrikkelijke foto's van hem geplaatst 😭 helemaal geen positieve foto's en hij draagt een gentle leader. Die doe je dan toch even af 😢 en ik kan hem hier ook niet hebben dat zal denk ik niet goed gaan tussen de beide broers. 😕
Kan me voorstellen dat je dat raakt mausyi....ik ben ook een ontzettende hondenvriend. Wij hebben hier een boxer rondlopen van 5,5 en das echt ons eerste kindje... Eten....ik moet er zo mee uitkijken maar het is soms zo lekker. Hier staat de airfryer alweer aan voor een overheerlijk frikandelletje En ondertussen kijken naar mijn tweede verslaving 'wie is de mol'
Ah boxers zijn ook leuk, net zulke debiele clowns als de mijne 😆 ja de onze is ook onze 1e kind (maar zo zien we hem niet hoor). Ik kreeg trouwens als tip ivm ruimtegebrek straks dat we de hond maar moesten weg doen 😈 Dit is trouwens onze knapperd 😍 Bekijk bijlage 437634 Oh nu heb ik ook zin in een frikadel 😞
Ahhhh wat een lieverd! Wij hebben ook zo'n knapperd...al is ie sinds de komst van onze zoon wel in rang gedaald idd haha....
Ja dat is ook een knapperd 👍 Hier is het goed verdeeld, dochter is papa's poppie en de hond is mama's poppie 😂
Ahh wat een schatjes 😍 Ik snap het ook helemaal hoor Mausyi want ik heb ook twee van die schatjes. Ik ben heel benieuwd hoe dat straks gaat met de baby en heb inderdaad ook al opmerkingen gehad dat we ze nu wel weg moeten doen. Pff hoe komen mensen erbij Ik heb vooral zin in zoetigheid, zo nog even lekker een ijsje 😋 Heel vreemd want normaal ben ik echt van de hartige dingen.
Honden weg doen....echt niet! Een boxer is een hele drukke, enthousiaste hond en wij wisten toen ik zwanger was van de eerste ook echt niet hoe het zou gaan als ie eenmaal geboren was. Maar we kwamen thuis uit het ziekenhuis en hebben de maxi cosi op de grond gezet en de hond wist meteen dat hij bij ons hoorde. Hij is er echt heel lief voor en nu nog steeds. Ze laten elkaar meestal met rust maar kunnen samen ook gekkigheid uithalen want onze peuter puber weet maar al te goed hoe ie de hond gek kan krijgen Geen ruimte voor ligt denk ik ook echt aan jezelf want helaas ken ik ook gezinnen waarbij de hond gewoon weg gedaan werd toen er eenmaal een kindje was. Dat vind ik echt zielig...
Gaat hier ook echt niet gebeuren hoor! Onze teckel is af en toe een echte drukteschopper maar ik voorspel (en hoop) ook steeds dat het inderdaad zo gaat lopen als bij jullie proudtobemom. Ze zullen op een gegeven moment toch ook door hebben dat ik zwanger ben??
Onze hond komt nu wat vaker bij me staan...het lijkt net of ie ff komt checken of alles goed met me gaat haha... Ze schijnen het echt te kunnen voelen dat er iets is.
Gaat er iemand van jullie in het voorjaar nog op vakantie? Wij zitten er over na te denken maar weten niet zo goed wat slim is om te doen. Zou graag nog een weekje weg gaan...all inclusive lekker relaxen of zo
Bij mij willen ze echt constant bij me zitten waar ik ook ga zitten. Takkie ging gister zelfs naast me zitten op een stoel toen ik aan de eettafel zat 😄 Niet helemaal de bedoeling maar wel grappig 😉 Net als mijn leerlingen trouwens waaraan ik het deze week vertel (kan ik ook niet meer omheen met m'n buikje 😊 Ik heb weer de gekste/grappigste opmerkingen gekregen. Een leerling zei op een gegeven moment oooooooo zit die baby in uw buik (ja waar anders? 😄 Of een andere leerling die zei u kunt de baby nog niet hebben zien bewegen want die gaat pas leven bij geboorte. Of een jongetje die ook wel een baby wilde omdat hij het zo schattig vond. Niet helemaal de bedoeling als je 12 bent 😉.
Teckel zijn gaaf. 😀 het enige nadeel is dat als er hier ooit 1 komt onze hond hem sloopt. En luitje hier was onze dolmaat 😉 ook druk aanwezig lomp etc. En hij let nu echt op als zij voorbij komt scheuren. Hij probeert altijd uit alle macht haar te ontwijken, en hoe hij dat soms doet vind ik echt onwijs knap. 😂 Qua voelen van een zwangerschap, bij deze wist hij het eerder dan ik zelf 😉 hij duwde steeds met zijn neus tegen mijn buik. Ik moet er alleen bij hem op Letten dat hij niet dingen voor mij gaat regelen 😒 zoals dat niemand (vreemd) in mijn persoonlijke cirkel komt.
Wij willen in het voorjaar ook nog een weekje weg voor onze laatste vakantie "samen". De verloskundige gaf aan dat we overal heen konden als we de papieren maar meenemen. Zelf ga ik toch liever niet vliegen. Voor onze bruiloft hebben we van iemand Engelse ponden gekregen dus ik denk dat we die kant op gaan. Manlief wil graag rondtrekken maar een beetje relaxen lijkt me fijner dus het compromis gaat waarschijnlijk twee verschillende plaatsen worden.
Hier nog geen idee of we op vakantie gaan. Zijn gebonden aan schoolvakanties. Misschien de meivakantie of eventueel de laatste week van de zomervakantie, al weet ik even niet hoe de vakantie voor midden valt. Zo eens kijken.
Wat een leuke honden allemaal! Wij hebben zelf ook 2 hondjes (chihuahua's) dus dat zou mij ook zeker raken. Kan er zo moeilijk tegen als mensen opmerkingen maken vanwege ruimte ofzo de hond maar weg doen. Hier horen ze echt bij ons gezin. Toen mijn zoontje in 2013 geboren werd overleed 1 van onze hondjes 4 dagen ervoor. Ik was echt gewoon dagen ontroostbaar! @luitje: haha wat zei jij tegen het jongetje, wacht jij nog maar ff met baby's Wel leuk zulke opmerkingen @vakantie: wij gaan denk ik niet op vakantie. We willen de tuin en zolder opknappen en dan ook nog de babykamer dus blijft weinig budget voor vakantie over ben ik bang. We zijn dit weekend wel ongepland weekendje weg geweest. Gewoon meteen boeken, spullen inpakken en gaan. Heerlijk
Vakantie weet ik nog niet. Mijn man wil wel graag maar ik weet niet of ik dat nog durf Poeh ik keek vandaag in de spiegel: ik heb echt al een flinke buik! Hoe is het met jullie buikjes? Voelt iedereen zich nog goed?
Haha dat heb ik zeker gezegd Ti87!! Heerlijk zeg trouwens zo'n weekendje onverwachts weg! Mijn buikje begint ook aardig te groeien nu, ben er trots op 😉 En verder voel ik me steeds beter, alleen die vermoeidheid pff. Hebben jullie daar ook zo'n "last" van?
Bedankt voor iedereens vriendelijke welkom! @Vakantie Wij willen in mei een weekje naar Slowakije gaan met een bevriend stel. Zij komt uit een klein dorpje daar, waar ze zelfs een speciaal gastenhuis hebben voor kennissen van de dorpsbewoners . Lijkt me erg leuk! Ik hou wel van die simpele pitoreske dorpjes. In het voorjaar willen we ook nog naar Noord-Duitsland. Of we gaan een weekendje FarmCamps doen. FarmCamps is kamperen bij de boer, maar dat kinderen ook echt actief kunnen deelnemen aan het werk op de boerderij. Mijn dochter is weliswaar nog erg klein, maar mama vindt het ook leuk om mee te helpen . @Hond Wij hebben een Jack Russel, Noa. Ook zij is veel aanhankelijker en liever geworden. Dat was bij mijn oudste ook al. Er is geen enkel moment geweest dat ik mijn twijfels had over haar acceptatie van mijn dochter. Die twee zijn zelfs dikke vriendjes nou. De foto is nu een jaar geleden ongeveer. Pffff... Huize ziek hier hoor. Dochterlief heeft wisselend tussen 38 en 40c koorts en snottert en hoest alles bij elkaar. Zo zielig!! Ik heb ook het hele weekend flink hoofdpijn gehad. En alleen paracetamol slikken schiet niet op... Nou ja, gaat vanzelf wel weer over. Hebben jullie dat ook? Dat jullie samen met het kind elke keer ziek zijn?