De 16-31 juli 2015 club

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door moielle, 13 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mausyi

mausyi Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.452
    0
    36
    Hier ook al een flinke buik.

Qua vakantie gaan we nog even kijken. Man wil wel graag in de voorjaarsvakantie toch wel even weg. Maar dat ligt er heel erg aan hoe ik ben op dat moment.

Gaat 1 van jullie ook naar de 9 maanden beurs? Ik ga samen met een vriendin die ook zwanger is.

2. JJM081114

JJM081114 Actief lid

20 nov 2014
    286
    0
    16
    Buik begint hier nu ook wel te groeien geloof ik.

Hier waarschijnlijk met twee vriendinnen naar de huishoudbeurs. Zullen ook wel rondje negen maanden beurs doen dan. Vind t altijd weinig voorstellen overigens.

Verder geen bijzonders hier.

3. Proudtobemom

Proudtobemom Actief lid

5 nov 2014
    370
    0
    0
    Ik heb nog geen buikje :(

Hier even een dipje...ben morgen 13 weken en ik voel niks van de zwangerschap...hooguit af en toe mijn darmen die overhoop liggen. Ik ben ontzettend emotioneel en voel me soms ineens ook erg eenzaam.
    Weet niet waar het vandaan komt...ik ben gewend veel dingen te doen met vriendinnen en ik merk dat dit veel minder is geworden. Ik zit veel thuis en hoor weinig meer van anderen. Dat vind ik moeilijk, maar aan de andere kant snap ik het ook wel weer omdat mijn leven met kind veel anders is als dat van hun. De meesten hebben nog geen kinderen.

Zijn jullie ook nog steeds zo onzeker of het wel goed zit met de zwangerschap? Ik ben er dagelijks mee bezig, zeker nu ik hoor dat de buikjes van anderen goed groeien en die van mij niet...
    Maar ik kan natuurlijk niet de verloskundige blijven bellen of ik aub een echo mag...

4. m2b

m2b Actief lid

8 okt 2012
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi Proudtobemom,

Ik wil je even een hart onder de riem steken.
    ik herken dit echt nog van mijn eerste zwangerschap. Je zit nu net in een fase dat je geen echo meer hebt en je kindje nog niet voelt, maar realiseer je wel dat je al de eerste mijlpaal voorbij bent en de kans dat het mis gaat echt aanzienlijk is verkleind! En het is bij je zoon ook allemaal goed gegaan toch? beetje vertrouwen proberen te hebben in je lichaam

Dat je nog geen buik hebt hoeft niks te betekenen he. Ik ben natuurlijk ook zwanger van een tweeling en mijn baarmoeder zat bij de controle bij 11 weken al op 2/3. Dat kan allemaal echt veel minder hard gaan hoor. En als je je echt heel druk blijft maken toch de VK bellen. Stress is namelijk ook niet goed voor je
    Succes!

5. m2b

m2b Actief lid

8 okt 2012
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh en over je vriendinnen. Heb je het weleens tegen ze gezegd dat je het mist? Misschien doen zij het niet bewust. Gisteren hadden mijn vriendinnen en ik een nieuwjaar high tea ipv een borrel. Was lekker smiddags en ik kon alles mee eten en drinken. Daar houden ze dan wel rekening mee. Maar ze zijn vrijdag bijv ook gaan schaatsen. Kijk dan kan ik niet mee.

6. mausyi

mausyi Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.452
    0
    36
    Herkenbaar hoor proud. Ik ben ook onzeker, 'gelukkig' heb ik donderdag een echo. Qua vriendinnen heb ik er maar een paar. Maar dat zijn wel mensen waar je op kunt rekenen.

Dit is mijn buik (foto is van een dikke week geleden)
    Bekijk bijlage 438251

7. Proudtobemom

Proudtobemom Actief lid

5 nov 2014
    370
    0
    0
    Mooi hoor Mausyi!

Bedankt voor het hart onder de riem.
    Ik heb gewoon zoveel last van die super fijne hormonen...echt niet normaal.

Ik ga er vanuit dat alles goed gaat met de kleine uk, ook al zie en voel ik er niet zoveel van. Ik voel wel dat mijn baarmoeder erg gevoelig is en een trekkerig gevoel geeft, hopelijk uit zich dat ook snel door een zwangerschapsbuikje.
    Daarnaast heb ik van mezelf al een buikje dus dat zal ook wel een reden zijn dat je het minder snel ziet.
    Ik voel wel een soort van bobbeltje boven mijn schaambeen, dat zal dan wel mijn baarmoeder zijn :)

8. m2b

m2b Actief lid

8 okt 2012
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel normaal hoor! Hoop dat je snel uit je dipje bent.

By The way: bij mijn eerste kind had ik een hele strakke buik en tot 20 weken was er niks te zien. Wat baalde ik en wat was ik onzeker. Bij 32 weken dacht ik poeh kan m'n buik nog groter????? 😂

Elke zwangerschap is anders en wellicht heb jij volgende al wel een buikje.

Over buikjes gesproken! Mooi buikje mausyi! Qua grote heel erg vergelijkbaar met die van mij.

9. mausyi

mausyi Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.452
    0
    36
    Ik had bij onze eerste al een tweeling buik 😜 die kwam ook al vrij vlot. Ik was 9 weken, toen we gingen trouwen. En mijn man kreeg 's avonds al wat vragen 😒

Dit was mijn buik met 37 weken toen ter tijd
    Bekijk bijlage 438269

10. Ti87

Ti87 Bekend lid

12 apr 2012
    613
    0
    0
    @buikjes: ik heb ook al best een flinke buik. Vooral s'avonds is die al goed rond haha

@piratemommy: wat vervelend zeg, beterschap! Ik ben eigenlijk nooit echt ziek (klopt af) gelukkig. Ons zoontje eigenlijk ook maar zelden. Laatst had hij wel koorts maar dag later was hij weer fit

@9 maanden beurs: Ik ga niet naar de 9 maanden beurs maar wel naar de Ouders Natuurlijk Beurs. Dat is een beurs voor (aankomende) ouders die een meer natuurlijke levenswijze/opvoeding hebben. Misschien is er hier ook iemand die dit wat lijkt?

@proudtobemom: bij mijn eerste zwangerschap was ik ook veel meer onzeker. Had amper kwaaltjes en dat maakte me soms ook aan het twijfelen. En soms duurt het wat langer voor je echt een buikje ziet maar dat kan ook opeens heel snel gaan hoor

@mausyi: mooie buik! Mijne ziet er ook ongeveer zo uit maar dan wat minder strak haha

11. bloempje4

bloempje4 Lid

2 okt 2014
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal!
    Zou ik hier ook mee mogen kletsen? Of zitten jullie al vol hihi?
    Ik ben 21 en 11 weekjes zwanger. Ik heb het allemaal even een beetje gelezen en ik las veel herkenning.
    Ik ben de enige van mijn vriendinnen die nu al een kinderwens heeft.
    Ik zou graag een beetje mee willen kletsen over wat andere meiden voelen en denken.
    Ik ben 29 juli uitgerekend :)

12. m2b

m2b Actief lid

8 okt 2012
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tuurlijk bloempje 4! Gefeliciteerd met je zwangerschap

13. Proudtobemom

Proudtobemom Actief lid

5 nov 2014
    370
    0
    0
    Welkom bloempje4! En natuurlijk ook gefeliciteerd met je zwangerschap!

14. mausyi

mausyi Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.452
    0
    36
    Welkom bloempje en gefeliciteerd.

Hier net met paniek naar het ziekenhuis geweest. Ineens bloedverlies, veel en helder. 😟 Ik kon gelukkig snel komen, en we zagen gelijk 2 kindjes waarvan de hartjes goed kloppen. Ze waren druk bezig met ochtendgymnastiek 💖

15. Proudtobemom

Proudtobemom Actief lid

5 nov 2014
    370
    0
    0
    Dat lijkt me wel schrikken mausyi.
    Gelukkig spartelen de ukkies nog vrolijk rond...

Weet je wel waar dat bloedverlies dan ineens vandaan komt?

16. Luitje

Luitje Actief lid

2 okt 2014
    459
    80
    28
    Vrouw
    Pleegmoeder
    Pff vervelend proudtobemom je onzekerheid. Ik beleef alles nu voor het eerst dus kan weinig vergelijken en erover zeggen maar knuffel van mij! Wat mij helpt (en ik weet heel goed dat er verschillende verhalen zijn met voors en tegens) is als ik me onzeker voel even met de angelsound luisteren. Als ik dan het hartje hoor ben ik gerust al weet ik dat er geen garanties zijn.

Welkom bloempje 4 en gefeliciteerd!!

Wat een mooi buikje Mausyi!! Maar wat schrikken ook!! Hoe is het nu met je?

17. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    *steekt even hoofd om de hoek*

Misschien weten jullie het nog, maar 2 maanden geleden kon ik hier nog mooi meekletsen. Helaas liep dat uit in een vmk.

Ik had alleen beloofd mijn hoofd nog eens om de hoek te steken als het gelukt was, en dat is nu het geval.
    Afgelopen zondag heb ik opnieuw positief getest en het voelt heel anders als met de vmk, dus ga er vanuit dat dit wel een plakbeeb is!

Ik heb me dan ook bij het septembergroepje aangesloten ;)

Ik wens jullie allemaal een fijne zwangerschap!

Zwaai!

*breekt weer uit*

18. Luitje

Luitje Actief lid

2 okt 2014
    459
    80
    28
    Vrouw
    Pleegmoeder
    Oooo Happy2013 natuurlijk weet ik dat nog! Wat fijn meid gefeliciteerd!!! Wat goed dat je zo snel weer zwanger bent en dat je je zo anders voelt! Ik ga echt duimen voor een plakbeebje!!

19. m2b

m2b Actief lid

8 okt 2012
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey wat goed happy2013! Het is je zo gegund. Ook ik ga voor je duimen!

20. m2b

m2b Actief lid

8 okt 2012
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb vandaag mijn termijnecho gehad en ik en teruggezet naar 24 juli. Alles was goed en de kindjes waren druk aan het gymen!

Fijn te horen mausyi dat het goed gaat! Je zal wel geschrokken zijn.

Deel Deze Pagina