De 16-31 juli 2015 club

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door moielle, 13 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    Knuff lady...

2. Luitje

Luitje Actief lid

2 okt 2014
    459
    80
    28
    Vrouw
    Pleegmoeder
    O jeetje Lady1987 knuf! Ik blijf voor je duimen! Xxx

3. Barbara 1982

4 okt 2014
    96
    0
    0
    NULL
    NULL
    :( Ik hoop dat het toch goed gaat!!

4. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.151
    3.027
    113
    Nederland
    Ahnee:(
    Ik duim voor je dat t alsnog goed blijft gaan!

5. Jenn78

Jenn78 Actief lid

11 okt 2014
    332
    2
    18
    Ook ik meld me hier maar even. Ik ben Jenn en ben 36 jaar. Weet sinds een weekje dat ik zwanger ben van ons eerste kindje. Kan het alleen haast nog niet bevatten. Het lijkt zo onwerkelijk. Ik ben uitgerekend op 18 juli. Dat is ook mijn verjaardag dus het zou een mooi verjaardagscadeautje zijn :D. 22 december heb ik mijn eerste echo.

Lady, heel veel sterkte. Ook ik zal duimen.

6. Luitje

Luitje Actief lid

2 okt 2014
    459
    80
    28
    Vrouw
    Pleegmoeder
    Welkom Jenn gefeliciteerd! Wat staat jou een prachtig verjaardagskado te wachten zeg! :D

7. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jenn, leuk cadeau dan idd!

hier net naar de intocht in het winkelcentrum geweest. Dochter vind de pieten helemaal tegek. Ze noemt ze piepie!:D

8. Loe

Loe Lid

12 nov 2014
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi iedereen,

Ik heb donderdag een zwangerschaptest gedaan en hij was positief! Ons eerst kindje, super spannend!

Vandaag is eigenlijk mijn nod, heb best wel wat krampjes, dus elke keer naar de wc gaan is toch best spannend. Eerst week last van mn borsten, toen Een aantal dagen geen last van en nu weer wel. Dacht nooit dat ik blij zou zijn om pijnlijke borsten. ;)

Verder wil ik het heel graag met mn vrienden en familie delen, maar we willen wachten ttot we de eerste afspraak bij een vk hebben gehad. Volgende week ga ik ze bellen.

9. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland
    Bedankt voor jullie lieve woorden...doet mij ondanks deze nara dag toch goed!

10. Daffie86

Daffie86 Lid

20 aug 2014
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo, mag ik hier ook mee kletsen?? :)

Allereerst duim ik heel hard voor ladys1987. Ik hoop op een wondertje, dat het toch mag blijven zitten.

Ik weet ook sinds donderdag dat ik zwanger ben, heel onwerkelijk nog. Ons eerste kindje :) Het lijkt wel sinds dat ik die positieve test heb gehad dat de symptomen in 1 keer allemaal gekomen zijn. Zere borsten, darmen beetje van slag -> veel scheten laten :') en naar de wc moeten, hoofdpijn, beetje misselijk soms. Hopelijk wordt het niet te erg.

1 Probleem heb ik wel een beetje en dat is dat ik ongeveer rond dezelfde datum ben uitgerekend als mijn merrie die dus drachtig is :D. We zullen tegen die tijd zien hoe we dat gaan doen (als alles goed blijft gaan natuurlijk) en hoe het verloopt, maar het gaat vast goed komen. Ik vind het wel echt een super gaaf idee dat ik nu samen met haar "zwanger" ben!

Dinsdag maar een verloskundige zoeken en bellen voor een afspraak. En zometeen lekker uit eten, even vieren dat we hopelijk papa en mama gaan worden.

11. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom loe en daffie!
    hier ook de symtomen losgebarsten sinds de positieve test!

12. Loe

Loe Lid

12 nov 2014
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hebben jullie ook dat je je opeens heel erg bewust van de symptomen bent?
    Als ik in de auto zit, dan ruik ik bijvoorbeeld dat de boeren op 't pand bezig zijn geweest. en dan denk ik: "rook ik dat ook al zo goed toen ik niet zwanger was?"

13. Luitje

Luitje Actief lid

2 okt 2014
    459
    80
    28
    Vrouw
    Pleegmoeder
    Leuk dat jullie erbij zijn Loe en Daffie en natuurlijk gefeliciteerd! Ik voel inderdaad elk borreltje en steekje in m'n buik en pfff er stinkt opeens zoveel ;)

14. Ti87

Ti87 Bekend lid

12 apr 2012
    613
    0
    0
    Jenn: Welkom en gefeliciteerd. Dat zou inderdaad een mooi cadeautje zijn :)

Loe en Daffie: gefeliciteerd en welkom hier!

Ik voel ook van alles maar komt volgens mij ook omdat je je er veel meer bewust van bent. Toen ik nog geen test gedaan had dacht ik bij elk steekje van zou dit iets zijn terwijl je er normaal nooit op let haha

15. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.151
    3.027
    113
    Nederland
    Lady hoe gaat het nu met je?

Wat leuk jenn, dat zou een mooi kado zijn!

Daffie wat grappig zeg, rond dezelfde datum uitgerekend als je merrie. misschien bevallen jullie wel op dezelfde dag.:)

Ik voel me verder goed. Voel me niet eens echt zwanger... Heb wel zeurende rugpijn, borsten en moe, maar verder nog nergens last van.

Bij mijn dochter was ik zo verschrikkelijk ziek! Hopelijk mag ik dag nu overslaan. Toen heb ik geen kerst/oud&nieuw kunnen vieren omdat ik van misselijkheid op bed lag.

Onze dochter is verwekt op de dag dat ons neefje werd geboren, precies 9mnd later geboren, en laat m'n schoonzus nu net 2 weken geleden weer bevallen zijn en ik zwanger zijn.
    Zegt ze gister ineens; verbaast me niks als je over 2 weken verteld dag je zwanger bent, net als de vorige keer. Uuuuhmmmm.....:$ neehoor, geen nieuws:D

16. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland
    Ik vloei nog...zal wel even duren nog. Verder vandaag alweeer een beetje opgekrabbeld. Mijn mooie dochter van 2 laat me zien dat het wel kan! En geeft mij hoop voor de toekomst..
    Jullie allemaal een fijne zwangerschap gewenst!

17. bengelke

bengelke Bekend lid

21 feb 2011
    746
    74
    28
    Berendrecht
    Hey dames, mag ik hier ook mee komen praten?
    Kan het nog altijd niet geloven, gaat nog even duurt voor ik het ga beseffen, maar ben blijkbaar zwanger... :D
    Woensdag bloedtest gehad, en vrijdag weer, en waardes waren mooi gestegen, nu volgende vrijdag weer bloedtest, hopelijk zijn dan mijn waardes heel mooi...
    Zal nog wel even duren voor ik er werkelijk in ga geloven... Heb een voorraad testen in huis gehaald :D

Over symptomen bij mij was het begonnen begin vorige week, dus voor nod, ik dacht dat ik buikgriep had, nu gelukkig wat beter, ben alleen moe en heb buikpijn en kan mijn kleren niet meer in...

Ben trouwens 31, en ben uitgerekend 22juli

18. ingetjuuuh

21 jul 2014
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat enorm balen ladys1987.

Hier alleen beetje last van onderrug, men buik voel ik soms erg rommelen en men borsten doen niet echt pijn maar ik voel ze wel soms. Oja en best wel wat witte/doorzichtige afscheiding.
    Net nog een test gedaan hihi wou eik wachten tot dinsdag maar niet gelukt en nu echt een dikke plus... 😃.. ik ga dinsdag de vk bellen of moet ik eerst dokter bellen? Ik weet het namelijk niet goed!!

19. Barbara 1982

4 okt 2014
    96
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij kan je gelijk de vk bellen

20. Barbara 1982

4 okt 2014
    96
    0
    0
    NULL
    NULL
    doen jullie eigenlijk mee aan moeders voor moeders?

Deel Deze Pagina