Hahaha ik ben ook zo nieuwsgierig als de pest 😂 9 februari hoop ik het te weten En...ik kan ze al voelen zo schattig.
volgelhuisje wij zijn te gelijk uit gerekend zag ik. super leuk! maandag 26 januari naar vk. vrijdag 30 januari geslachtsbepaling en ook op maandag 3 feb bij iemand anders een geslachtsbepaling. hopelijk hebben ze altijd het zelfde antwoord anders nog wachten op de 20 weken echo.
Hoi meiden, Hoe is het met iedereen? De zieke weer een beetje opgeknapt? Wat een mooie echo's zeg! En wat heerlijk dat sommige de kleine uk(kie's) al kunnen voelen. Pff het was hier even heel hectisch met werk maar de open dagen hebben we weer gehad. Maar ook de komende twee weken is het nog lekker hollen. We hebben gelukkig een weekje weg geboekt eind februari om lekker bij te komen. We gaan gelijk al burgerlijk naar Centerparcs maar heerlijk in een VIP-huisje! De baby en ik zijn vandaag weer goedgekeurd. Het hartje klopte netjes 166 en mijn gewicht, de groei van de baarmoeder en bloeddruk waren goed. Ook waren de bloeduitslagen binnen, ik heb gelukkig geen enge ziektes en mijn glucose en ijzergehalte waren prima in orde. Ik heb alleen een negatieve resusfactor dus met 27 weken gaan ze de bloedgroep van de baby bepalen om te kijken of ik antistoffen nodig heb. Ik voel me verder een stuk fitter en heb alleen 's avonds nog wat last vermoeidheid en soms wat pijn in m'n banden als ik de hele dag voor de klas heb gestaan. En in mijn buik voel ik af en toe wel wat "borreltjes" wat niet echt lijkt op mijn darmen maar of het de baby is?? Ik moet maar rustig afwachten denk En ondanks dat ik het geslacht van de baby niet wilde weten maar ml wel dus me heb neergelegd bij het feit dat we het voor de geboorte te weten komen begin ik nu ook wel nieuwsgierig te worden Hopelijk horen we het dus bij de 20 weken echo, nog "maar" 5 weekjes wachten
Hier alles goed. De kwaaltjes beginnen al iets minder te worden Morgen hebben wij een echo voor de geslachtsbepaling. Ik vind het zo spannend! Wat fijn dat alles goed is met jullie! Fijn he Moet jij je wegen bij de VK?
Fijn Luitje dat jullie weer goedgekeurd zijn. Hoge hartslag zeggen ze toch vaak dat t n meisje is? Kan ook een bakerpraatje zijn Spannend m2b. Hier nog 6 weken geduld voor we t weten. Dan de 20-weken echo. Ook wel leuk het nog niet weten maar toch heb ik stiekem wel een voorkeur haha. Hoewel gezondheid ECHT het allerbelangrijkste is. Bij vrienden van ons 2 weken geleden helaas een meisje met een forse afwijking geboren ! En gisteren hoorden we dat er bij buren uit ons vorige dorp een meisje is geboren, gereanimeerd moest worden, toen zelf is gaan ademen maar toch na 6 dagen is overleden. Zet je toch wel weer stil bij t feit dat t niet vanzelfsprekend is!!
Fijn dat het goed gaat met je m2b! En heerlijk hè dat de kwaaltjes beginnen af te nemen, ik geniet er echt van dat ik weer wat meer energie heb. Wat spannend zeg dat jullie de geslachtsbepaling morgen hebben!! Heb je al een "gevoel" wat het gaat worden? Het is inderdaad heel fijn om te weten dat alles goed gaat. Al had ik niks ergs verwacht qua bloeduitslagen toch ben ik dan weer een beetje gespannen want stel je voor, zo stom! En vorige keer was mijn bloeddruk wat aan de hoge kant maar was ik ook al gespannen dus ik ben blij dat hij nu gewoon goed is! Bij ons wegen ze inderdaad bij elke afspraak en dat vullen ze dan in op je kaart. Bij jou niet?
Nou ik heb zelf wel het gevoel dat het een meisje is dus zou het? Vroeger zei ik altijd dat ik een "jongens moeder" ben maar nu ik zwanger ben maakt het me helemaal niks meer uit en ben ik inderdaad erg blij als het gezond is!! Ik heb ook wat van die verhalen in mijn omgeving dus dat is echt het aller belangrijkste ja! Maar jeetje wat zwaar voor jullie vrienden zeg! En helemaal voor jullie vorige buren! Je moet er toch niet aan denken en we mogen inderdaad maar heel blij zijn als het bij ons allemaal goed mag gaan!
Hè meiden lang geleden haha, maar ben net ziek geweest flinke griep (ondanks griepprik grrrr) en direct daarna migraine aanvallen nu weer wat aan het herstellen... Misselijkheid gaat gelukkig beter hoef geen medicatie meer. Nog wel af en toe misselijk, maar citroen helpt goed ... Hier op Valentijnsdag geslachtsecho wel heel spannend hoor. Had eerst een voorkeur voor een jongen, maar nu eigenlijk niet meer... We denken allebei heel sterk dat het weer een meid is... En kunnen wederom geen jongensnaam verzinnen haha... We zullen het zien. Poeh nog een weekje dan gaat mijn oudste meid naar school! Gelijk 5 dagen van half 9-14 uur continurooster dus denk/hoop mijn huis eindelijk schoon te houden hihi met al die tijd die ik straks over heb... Hoewel de jongste darrtelt nog steeds vrolijk rond. Kwa energielevel heb ik een ultimate low... Zal ook door die griep komen denk ik maar ik ga nu gewoon maar bed ook als man nog niet gaat eerst gingen we altijd samen... En overdag moet ik echt een dutje doen meestal als man weer thuis is van zijn werk rond half 5...
Oh spannend m2b, ben benieuwd 😊 heb je een voorgevoel qua geslacht? Hier 9 februari echo. Oh voor ik het vergeet....bij de prenetal hadden ze de oude maxi cosi staan voor 100,- we hebben nu dezelfde als degene die we hebben 😃 Jemig jjm dan schrik je ook behoorlijk 😯 Fijn dat je je weer beter volt vogelhuisje 👍
Naaaa ik dacht een heel bericht gestuurd te hebben maar dst blijkt niet zo te zijn! Maar goed nu kan ik wel lezen hoe het met iedereen gaat! Superfijn Luitje: ik snap je spanning maar gelukkig kunnen ze er wel wat aan doen als je antistoffen zou aanmaken. Volgens mij komt het tegenwoordig steeds vaker voor. Ik ben heel nieuwsgierig voor morgen! Ik vermoed dat het een jongen en een meisje zijn maar dat kan ook omdat ik dat graag wil. Mijn man denkt dat het twee meiden zijn. We gaan het zien. Een gezond kind is zeker niet vanzelfsprekend. Dat is voor ons dan ook het allerbelangrijkste.
Hello everybody, Leuk om jullie verhalen weer te lezen! Hier gaat het ook goed, de misselijkheid begint ook te verdwijnen. Ben nu alleen 's avonds nog een beetje misselijk. Af en toe een lage bloeddruk en dan een beetje duizelig maar dat is prima op te lossen met een bouillon of drop. Met onze uk gaat alles perfect, groeit goed en er klinkt een heel mooi hartje. Precieze hartslag weet ik niet, maar volgens de VK kan het niet beter. Het geslacht willen we graag weten, op 27 februari hebben we de 20 weken echo dus tot die tijd nog even afwachten. Ik heb het gevoel dat we een meisje krijgen, maar dat zegt natuurlijk ook niet alles. We vinden het wel moeilijk om een meisjesnaam te vinden, dus dat wordt dan nog lastig haha... Ik begin nu ook echt te genieten van het feit dat ik zwanger ben. De onzekerheid is een heel stuk minder en daardoor zit ik veel beter in mijn vel. Kan alleen niet wachten tot ik de baby ook kan voelen, maar dat zal binnen een paar weken wel komen. Fijne avond!
Wat leuk m2b! Lekker shoppen nu....dat deed ik iig wel toen ik wist wat het ging worden haha! Geniet van je wondertjes!