Leuk m2b, hoe ver ben jij nu dan? Ze kunnen het steeds vroeger zien of niet haha kom ik aan met mijn 17 weken... Hier wordt mijn meisje volgende week alweer 4! Morgen voor het laatst op de psz dus lekkere fruit traktaties gemaakt. Ze is dol op fruit en wil voor haar verjaardag een taart compleet van fruit echt leuk! Zo'n zin om die te maken 😊.
Ik ben 14 weken en 5 dagen. Ze kunnen het tegenwoordig al zien met 13 weken Leuk al die fruit traktaties en ik ben benieuwd naar je taart
O leuk vogelhuisje je traktaties! Ik wacht zelfs tot de 20 weken echo 2/3 😮, bijna spijt dat ik geen echo eerder heb als ik het hier van iedereen al lees 😉
Leuk M2B!! Leuke traktatie Vogelhuisje! Luitje, ik kan je een hand geven haha, hier ook 10 maart de 20 weken echo pas. Bij de oudste wist ik het überhaupt niet en bij de tweede pas met 36 weken. Ach, deze weken komen we ook wel door haha.
Wat een leuke traktatie Vogelhuisje! Ik voel vandaag ons kindje voor het eerst door mijn buik heen fladderen Fantastisch!
Zo, in alle drukte weer eens even tijd om te reageren gisteren avond geslachtsbepaling echo gehad en nu een beetje bijgekomen van de schrik... Volgens de echoscopiste was het zo duidelijk als wat en mocht ik zeker al gaan shoppen, na 3 zoons groeit er nu een meisje mij Terwijl ons hele gezin er vanuit was gegaan dat het weer en jongen zou zijn.. Tuurlijk zijn we ontzettend blij, maar we stonden echt met onze mond vol tanden
Sumeye gaaf! Echt heel leuk stiekem ook voor jou als enige meid toch? Hier zijn we er van overtuigd dat het weer een meid is... Kunnen ook geen jongensnaam verzinnen en hebben bij de meisjesnamen 3 klaarstaan... Kan bijna niet meer wachten ... Iedereen in onze omgeving denkt een jongen...
Wat gaaf Sumeye!! Stiekem wel geweldig toch? Hier totaal geen idee, bereid me een beet voor op een derde zoon
Vandaag weer bij de VK geweest. Onze uk doet het goed....we konden al 5 vingertjes zien aan een handje Hij/zij zwaait maar even naar de camera haha Op naar de 20 weken echo op 27 feb!
Hoi dames, Mag ik hier ook mee kletsen? Ben 27 en in verwachting van de 1e. Uitgerekende datum is 22-07. Wij vermoeden een meisje en hopelijk word dit dinsdag bevestigd met de pretecho. Voor nu sta ik onder volledige controle van de gyn vanwege een darmaandoening van mijzelf icm medicijn gebruik. Aangezien alles gewoon goed gaat hoop ik dat ik het met het volgende gesprek met de gyn kan hebben over gecombineerde zorg. Dan heb ik de afspraken bij de vk en de echo's bij de gyn. Zo blijft ook de optie voor een thuisbevalling open. Omdat ik bij de gyn ben heeft ze ons ook aangemeld voor GUO ipv voor 20 weken echo. Dat is hetzelfde als de 20 weken echo alleen dan nog iets uitgebreider. Heb uiteraard niet alles gelezen maar zag wel mooie echo's voorbij komen, een aantal tweelingen! en allerlei leuke berichtjes over honden enzo haha. Gezellig groepje zo
Welkom beeb 👍 veel plezier dinsdag😊 Hopelijk is het mogelijk dat je gecombineerde zorg kunt krijgen 👍
hier mijn 14,5 weken echo! alles was goed ik wilde graag geslacht weten ze heeft het wel verteld maar ik haal het er niet uit dus ben daarom benieuwd naar jullie ractie wat jullie denken te kunnen zien
Haha ben ik gelukkig niet de enige 😄 en inderdaad ik vind toch al dat de tijd vliegt! Leuk hoor Sumeye een meisje nu, gefeliciteerd! En mooie echo proudtobemom!! Welkom beeb87! En Jootje221 ik heb er helemaal geen verstand van dus kan er ook niks van maken, ik ben wel benieuwd wat de verloskundige denkt! Hier begint m'n buikje inmiddels aardig op te vallen, mijn leerlingen praten zelfs liefkozend tegen de baby omdat ze hem/haar "kunnen zien" 😍. Poe ben wel weer blij dat het weekend is na een lange week! Ik wens jullie een heel fijn weekend toe, geniet ervan!
Ml heeft de baby's gevoeld 💖 hartstikke duidelijk ook nog eens Jootje: ik zou het niet weten, maar mooie echo