Fijn dat je kleine mannetje het zo goed doet. 👍 Hier ben ik vanochtend weer naar het ziekenhuis in Groningen geweest. En de gynaecoloog heeft het vermoeden dat het eerder iets is afgenomen dan dat het is toegenomen alle door bloedingen doen het goed haar longen zijn groter geworden. Was ook duidelijk te zien met de echo van vorige week. Ze had ook nog van leiden gehoord dat ze nog hadden gedacht aan het Noonan syndroom, maar dan zou het kindje met 12 weken al een dikke nekplooi hebben en zou dat nu nog zichtbaar zijn. Om het uit te sluiten, zou er opnieuw een vruchtwaterpunctie moeten worden gedaan. En dat vind ze onzin. Maandag moeten we weer terug komen.
Goed om te horen dat het de goede kant in gaat Mausyi. Hopelijk heb je maandag weer zo'n goed nieuws!
Dat is fijn nieuws Mausyi! Hopelijk neemt het nog verder af en word het snel zorgen vrij voor jullie.
O wat een positieve berichten Mausyi! Even lekker genieten van het weekend en op naar maandag! 👍
Gaat iemand nog wat leuks doen dit weekend? Wij gaan morgen even onze gedachten verzetten in het Ouwehands dierenpark....daar heb ik echt zin in. Hopelijk is het ook redelijk weer. Fijn weekend!
Wat goed mausyi! Morgen een zussendagje met m'n zusje lekker lunchen en bijkletsen de kids gaan met z'n vieren naar oma haha... En we krijgen een stenen pad door het gras heerlijk geen moddervoeten meer... Verder las ik dat het de hele dag gaat regenen hoop het niet voor jullie proud!! En dat jullie lekker kunnen genieten!!
Tot nu toe is het hier nog niet regenachtig dus hopelijk hebben jullie mooi weer proudtobemom! En anders gezellig samen onder de paraplu Leuk zo'n zussendag vogelhuisje en bij oma zal het ook gezellig zijn Ik ga vandaag eerst heeeeeeeel lang in bad want dat kan hier eindelijk weer (nog niet douchen dus vervelend zeg dat ik gelijk uitgebreid in bad moet ) En daarna gaan we de meubels van de babykamer in elkaar zetten!! Ik ben zo benieuwd hoe het staat en of alles past zoals ik bedacht heb! De hele huiskamer staat vol dus het is wel even een klusje maar het weekend is nog niet om. Geniet ervan meiden!
Oh heerlijk zo'n zussendag, veel plezier👍 Hopelijk houden jullie het een beetje droog proud, En badse luitje en succes met de meubelen Hier nog geen idee wat we gaan doen. Man gaat morgen pas fietsen dus we zijn nu lekker aan het rommelen. Oftewel ik lig op bed muziek te luisteren en dochter is aan het zingen en dansen
We hebben een heerlijke dag gehad. Het is niet de hele dag droog geweest, maar dat mocht de pret niet drukken. Net nog even lekker gegeten met zijn drieën en nu lekker uitrusten op de bank. Fijne dag zonder zorgen
Wat fijn dat jullie zo'n fijne dag hebben gehad proudtobemom!! Hier een druk weekend achter de rug maar alle meubeltjes van de babykamer staan in elkaar!! Het begint nu wel echt te voelen dat we papa en mama worden als je er zo rondloopt hoor 😍. Net geprikt en het heerlijke drankje van de glucosetoleramtietest op dus nu twee uurtjes relaxen, hopelijk valt het mee ☺️.
Succes Luitje...ik hoor graag je ervaring. Volgens mijn vk worden mensen vaak alleen maar ziek die dus inderdaad zwangerschapsdiabetes hebben. Hopelijk valt het mee voor je!
Laten we het hopen proudtobemom! Het zit er namelijk weer op en heb gelukkig nergens last van gehad. Het vervelendste was dat ik lastig te prikken ben dus het een paar keer over moest en het drankje is niet erg smakelijk maar verder niks. De kleine vond het wel feest die suiker want die was druk 😄. Op naar (hopelijk) een goede uitslag volgende week want dan moet ik weer voor controle naar de verloskundige.
@luitje ben benieuwd, wanneer kom je eigenlijk in aanmerking voor zo'n test? Ik zit nog steeds met duizeligheid en misselijkheid als ik niet elk uur wat eet.... vk zei dat het aan de suikerwaarden kon liggen of lage bloeddruk. Maar niks gehoord over laten testen... @Mausyi succes vandaag! @hier heerlijk weekend gehad 😊 een pad door het gras laten aanleggen eindelijk geen moddervoeten en de kids hebben wel 10 min heen en weer gerend! En vervolgens een half uur van de een naar de andere kant gefietst 😉 Dochter wordt bijna 2 nog cadeautips? We denken zelf aan een loopfiets maar weet niet of ze daar nog te klein voor is...
Ik heb als kind hypoglykemie gehad dus ze houden het extra in de gaten (al is een lage bloedsuikerspiegel beter dan een hoge volgens de verloskundige). Maar in de folder staan talloze redenen hoor van suikerziekte in de familie (bij mij ook het geval), tot onverklaarbaar verlies eerder kindje, een zwaar eerder kindje of een verhoogt BMI van de moeder enz. Dus misschien eens navragen vogelhuisje? Ik krijg ook nog twee extra groeiecho's dus ik klaag niet hoor kan ik ons mannetje nog vaker zien 😉 Heerlijk zeg dat je kids nu kunnen spelen zonder vieze voeten te krijgen! Qua kado heb ik geen idee ik kan dat nog niet zo goed inschatten natuurlijk 😊.
Volgens mij hebben wij toen onze oudste 2 werd zo'n loopfiets gekocht. Miskoop, ze wil er niet op Ze gaat nu gewoon op een echte fiets met zijwieltjes Hier was alles nog in orde, geen veranderingen (gelukkig). Het is wel een meisje eigenwijsje volgens papa precies haar oudere zus en mama ons ander grietje doet het ook hartstikke goed, ligt momenteel in stuit. En dat wist ik al wel. En roste haar zus flink af
Wij hebben onze zoon met zijn tweede verjaardag ook een loopfiets cadeau gedaan....hij vind het wel helemaal te gek. Van opa en oma was het vtech toet toet spul....ook erg in de smaak gevallen, maar das echt iets voor jongens. Tegenwoordig hebben ze deze ook in een dierenversie. Wat betref de glucose tolerantie test...ik moet deze laten doen omdat ik een verhoogd bmi heb en onze oudste zoon erg groot leek te zijn tijdens de vorige zwangerschap en dat kan duiden op zwangerschapsdiabetes. Toen had ik het niet, maar ze willen het nu goed in de gaten houden. Dus ook ik krijg straks extra echo's Fijn dat het zo goed gaat Mausyi!
Dochter is groot toet toet auto fan 😂 ze heeft afgelopen februari het treinstation en vliegveld gekregen 👍 Hier moet ik ook nog zo'n glucose test. Dochter was nogal groot. Toen ook getest, maar was toen helemaal prima.