Vervelend dat er nog niks duidelijk is ptbm. Gelukkig is het nog wel te opereren. Hopelijk verloopt het voorspoedig en herstelt ze goed. Wel aangeven morgen van je buik.
Ze heeft idd vorige week een scan gehad. Daar is uitgekomen dat de tumor in de hersenen is ontstaan en dat de rest van haar lichaam gelukkig schoon is. De arts vond dat echter geen geruststelling omdat de tumor erg groot is en er dus z.s.m. uit moet. Maar of de tumor volledig operatief verwijderd kan worden, weten we dus nog niet. Er is nog geen volledig behandelplan bekend, hopelijk hoort ze dit morgen in het andere ziekenhuis. Sorry dames, ik merk aan mezelf dat ik hier de laatste tijd niet echt de vrolijkste ben en dat vind ik vervelend. Vind dit clubje heel fijn om mijn hart te kunnen luchten omdat dit nergens anders echt goed kan. Ik schuif mezelf voor mijn familie naar de achtergrond voor mijn stiefmoeder en hol de benen onder mijn kont vandaan om goed voor haar te zorgen en daarnaast nog te werken en voor ons gezin te zorgen. Maar ik merk dat het me op begint te breken, ik ben niet geconcentreerd meer en heb heel veel moeite om 's ochtends te gaan werken. Mijn buik voelt erg gevoelig aan en heb last van een soort van menstruatiepijn, gooi het voor nu maar op stress. maar vnv toch maar even aan de VK vragen. Hopelijk worden de vooruitzichten snel beter zodat ik ook mijn rust kan nemen.
Je hoeft je excuses niet aan te bieden hoor ptbm! Het is logisch dat je op bent van de zorgen. Goed dat je het vanavond aankaart bij de vk. Misschien is het verstandig om te stoppen met werken. Je hebt voor nu genoeg aan alle zorgen voor de schoonmoeder en je eigen huishouden.
Jeetje proudtobemom het blijft allemaal spannend en veel voor je! Lucht gerust je hart hoor! Misschien moet je inderdaad keuzes maken zoals Beeb zegt. Ik merkte gister met m'n werk ook voor het eerst dat ik last van m'n buik kreeg na drukte en dan heb ik verder nog niet eens iets aan m'n hoofd. Dus voor jezelf en je mannetje kiezen hoor, je werkgever krijgt toch verder alles vergoed. Hoe is het bij de verloskundige gegaan?
Houd jezelf ook goed in de gaten ptbm. Je hebt er niks aan als je zelf ook uit de running bent. *knuffel* Ik hoef nog maar 1x in de week naar Groningen👍 buikje is niet toegenomen in groei en het vocht blijft stabiel. Alhoewel ik het zelf iets vind afgenomen. 😊
We hebben ons mannetje gisteren weer mogen zien....het gaat allemaal prima met hem. Het is een klein fijn mannetje, nu ongeveer 25 cm en 700 gram Ik had verteld over de gevoelige buik, maar volgens de VK moet ik me daar niet druk over maken. Mijn baarmoeder is al best groot voor deze termijn maar dat komt doordat dit mijn tweede zwangerschap is. De pijn komt door de explosieve groei. Ze heeft me wel meegegeven dat ik het rustig aan moet doen om mijn lichaam wat rust te geven. Dus ga op het werk dinsdag wel aangeven dat ik de rust ook nodig heb en dat ze dus mijn agenda niet vol moeten plannen met afspraken. Dus komende week prioriteiten stellen en nee durven zeggen. Ben blij dat er nu een lang weekend is door de paasdagen. Die ga ik dan ook lekker met het gezin doorbrengen, de rest komt later wel weer. Dinsdag is een beladen dag door de operatie van mijn stiefmoeder. Gelukkig mag ik 's avonds weer even naar ons mannetje komen luisteren. Ik wens jullie allemaal fijne paasdagen met hopelijk een lekker zonnetje
Fijn dat je je kleine mannetje hebt gezien proud 👍 sterkte dinsdag! Vandaag even naar mijn eigen ziekenhuis geweest, bloeddruk nog steeds laag voor mijn doen. En mijn dochtertje mocht de hartjes opzoeken met de doppler😊 trots dat ze was, want zij wist heus wel dat de baby's niet in mama haar been zaten. Maar in mama's buik En we hebben een gedeelte van de kinderwagen in huis. Er was iets mis gegaan bij bugaboo en nu hebben ze de fuchsia voetenzakken niet meer. Het dekje/kapje heeft de verkoopster nog in Zwolle gevonden. Dus die krijgt ze nog binnen. Maar ja die voetenzakken. ...zegt ze er is nu ook een nieuwe special edition van Van Gogh. Dus ik kijk...en die is gaaf 😀 en die krijgen we nu Even een foto van de voetenzak en onze verpleegkundige Bekijk bijlage 451036 Bekijk bijlage 451037
Mooi hoor Mausyi! Hier is het slecht nieuws Mijn stiefmoeder wordt dinsdag geopereerd maar de arts heeft al gezegd dat ze niet de volledige tumor weg kunnen halen omdat dat te veel risico's op beschadiging van de hersenen zou betekenen. Een deel van de tumor halen ze vervolgens weg om te onderzoeken of het goed of kwaadaardig is. De arts heeft gezegd dat we er vanuit moeten gaan dat het kwaadaardig is omdat het de tumor er zo op de onderzoeken uitziet. Dit is dus het slechtste scenario...niet helemaal weg kunnen halen en kwaadaardig. Maar goed..we moeten nog steeds positief blijven en afwachten wat er uit het onderzoek komt. Ik kan dat ondertussen niet meer....ben er echt ondersteboven van. Weet gewoon even niet hoe ik het verder moet aanpakken...
Jeetje proudtobemom wat een rotnieuws! Ik weet ook niet hoe je het moet aanpakken maar ik wil je even een hele dikke knuffel geven! Gelukkig gaat het goed met jullie mannetje! Wat een schattige foto's Mausyi 😍.
Wat een zwaar nieuws ptbm. Hopelijk kunnen ze toch een hoop verwijderen en groeit het heel langzaam. Ik zou het in ieder geval op je werk aangeven. Je moet nu wel echt om jezelf denken. Snap wel je keuze als je wilt blijven werken, het is immers afleiding. Maar je moet een nieuwe balans zien te vinden. Zou het dus wel bespreekbaar maken dat ze in ieder geval weten wat er gaande is. Als je dan toch minder wilt werken of stoppen hoef je niet het hele verhaal alsnog te vertellen. Heel veel sterkte!
Mijn stiefmoeder is vanochtend geopereerd. De operatie is goed gegaan en ze hebben meer weg kunnen halen dan oorspronkelijk verwacht was. Dit is dus wel een opluchting. Nu nog een week wachten op de uitslag of het goed- of kwaadaardig is. Verder toch redelijk van de paasdagen kunnen genieten. Zondag hadden we een brunch met de familie en dat was super. Daarna heeft ons zoontje voor de eerste keer in zijn leven paaseieren gezocht, hij vond het echt geweldig haha. We komen nu alleen om in de choco eieren...haha. Gisteren zijn we met z'n 3-en wezen shoppen en voor de gein maar ff nieuwe tuinmeubelen gekocht Deze week gaan we aan de peuterkamer beginnen. Heb er wel zin in! Ons zoontje krijgt een mooie stoere kamer
Fijn proudtobemom dat de operatie toch iets positiever is uitgevallen. Nu nog een week keihard duimen. Gelukkig hebben jullie genoten van de paasdagen en iets om naar uit te kijken met zo'n stoere jongenskamer maken. Hier gaat het goed. 's Nachts word ik wakker geschopt door onze kleine druktemaker maar stiekem geniet ik wel heel erg van dat momentje voor ons samen. En ook heb ik hem gister voor het eerst aan de buitenkant kunnen zien omdraaien. Ik heb nu af en toe net van die schuine buiken als jouw Beeb haha. Ook kan ik nu hikjes onderscheiden, dus heerlijk genieten. De paasdagen waren voor ons druk. Na de verbouwing van de babykamer, badkamer, wc en het washok stond nu het leggen van een nieuwe vloer beneden op het programma. Dit zou het laatste grote project zijn dus ik keek er super naar uit. Helaas liep het anders zoals het met klussen gaat en bleek onze verwarming lek. Waarschijnlijk al maanden een heel klein beetje maar wel met als gevolg dat de hele ondervloer er toch uit moest i.p.v. die hergebruiken en er een heel stuk eerst moet drogen voor er nieuw laminaat in kan en de plinten kunnen er nog niet op omdat er zo eventueel nog vocht weg moet kunnen. Gelukkig wonen we in de grote stad dus was er wel op eerste paasdag een bouwmarkt open voor een nieuwe ondervloer maar toen onze hulp weg was moest ik toch even huilen. Lang leven de hormonen, ik was het zo zat met alle troep en nu is het ook nog niet af en zo kan onze kleine echt niet geboren worden over +/- 15! weken hahaha wat een wereldramp. Manlief werd er helemaal onzeker van of ik nu helemaal niet blij was met het vele werk. Tuurlijk wel en inmiddels kan ik er weer hard om lachen . Soms herken ik mezelf niet
Dat is goed nieuws ptbm. Gelukkig ook goede paasdagen gehad. Wat afleiding en leuke dagen doet je wel goed. Fijn dat alles bij jou ook goed gaat Luitje. Leuk gezicht he zo'n scheve buik Heb het bijna elke ochtend. Haha, die hormonen drama's ook! Het is inderdaad ook nog maar 15 weken! Verbouwingen zitten heel vaak tegen en lopen zelden zoals je het in je hoofd hebt. Hopelijk gaat het straks wel volgens plan
Heerlijk hè die bewegingen Ik had vandaag voor de verandering weer eens een echo (ja, ik prijs mezelf echt heel gelukkig met al die spiekmomenten) en ons mannetje lag helemaal opgekruld in mijn baarmoeder, je kon zijn hoofd niet eens zien haha. Bij elke beweging op de echo zie je mijn buik ook omhoog gaan...zo mooi.
Wat leuk ptbm! Heerlijk hé zo vaak kijken Ik mag zo ook weer. Heb vorige week een extra echo gehad omdat ik der al een dag bijna niet gevoeld had. Terwijl ze normaal hele verbouwingen heeft binnen. Waarschijnlijk was ze anders gaan liggen want ze bewoog genoeg op de echo alleen ik voelde het maar heel zwakjes. Ze was nog opgemeten en in 3 weken tijd 250gr. aangekomen en 5cm. gegroeid! Ben benieuwd of ze vandaag weer meten. Precies een week verder. Zo ook het gesprek met de gyn over de bevalling. Hopelijk heeft hij de brief van de mdl arts gelezen en gaat hij ermee akkoord dat ik thuis mag bevallen en regelmatig een groei echo kan krijgen bij hun in het ziekenhuis.
Ik mag thuis bevallen! Alleen mits ze een goed gewicht heeft. Ze doen nu regelmatig een groeiecho om het in de gaten te houden. Volgende week dus weer, dan is het 2 weken geleden. Hopelijk groeit ze goed!