De 16-31 juli 2015 club

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door moielle, 13 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou meiden, hier is het sinds zondag ineens heel spannend...
    sochtends gezellig geweest met manlief, daarna knaltest.
    nog iets later weer naar de wc en bloed...

sinds die tijd bijna directe lijn met vk... woensdagochtend was het boeden gestopt, vervolgens moet ik poepen en begon het hele verhaal weer opnieuw...

het lijkt dus een gesprongen vaatje, maar kan ook nog heel fout gaan....
    Heb een echo op 28 november, in de hoop dan al een hartje te kunnen zien, al is dat nog super vroeg...maar ik wil gewoon weten of get goed gaat allemaal.

ik wordt met vlagen gek van onzekerheid en soms kan ik iets beter relativeren...

2. JJM081114

JJM081114 Actief lid

20 nov 2014
    286
    0
    16
    Oooh, dat is zeker spannend Happy!!

Hier geen knaltesten gehad overigens, testen van de Action, misschien toch niet zo goed?
    Vanavond nog maar eens doen :)

3. aichaS

aichaS Lid

20 nov 2014
    58
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hoiiii,

Ik ook 16 juli uitgerekend. Voel helemaal niets alleen erg vermoeid. ZWanger van de tweede en zit in week 7 ..

4. Luitje

Luitje Actief lid

2 okt 2014
    459
    80
    28
    Vrouw
    Pleegmoeder
    O jeetje Happy2013 wat spannend! Ik duim voor je dat alles goed mag gaan!

Bij mij waren sommige testen ook duidelijker dan andere JMM081114. Ja ik heb er ook verschillende gedaan ;) Morgen de laatste met weekindicatie en dan zal ik maar eens stoppen :p

Gefeliciteerd AichaS en welkom hier!

5. JJM081114

JJM081114 Actief lid

20 nov 2014
    286
    0
    16
    Hahaha Luitjes, ik deed het vooral omdat ik het niet geloofde, maar begin er lol in te krijgen geloof ik :D

Welkom AichaS.

6. JJM081114

JJM081114 Actief lid

20 nov 2014
    286
    0
    16
    De tests op een rijtje ...

Bijgevoegde bestanden:

7. Luitje

Luitje Actief lid

2 okt 2014
    459
    80
    28
    Vrouw
    Pleegmoeder
    Haha dat heb ik ook hoor JJM081114, ik ga het nog missen die fijne bevestiging ;) Maar ze worden wel steeds duidelijker bij jou dus dat zit denk ik wel goed!

8. shia

shia Bekend lid

7 jun 2014
    564
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh jee wat spannend happy2013:( Ik duim voor het beste voor je!

Welke app gebruiken jullie om de zwangerschap een beetje te volgen?

En wanneer hebben jullie de vk gebeld (in mijn geval de gyn)??

9. JJM081114

JJM081114 Actief lid

20 nov 2014
    286
    0
    16
    Ja idd Luitje.

Ik heb een app van Zwanger en zo geloof ik.
    Had vorige x een andere, gekocht, maar weet zo niet welke.
    Zal even kijken zo.

Gyn / vk kun je gelijk bellen zodra je weet dat je zwanger bent.
    Ik wacht er nog even mee denk ik.

10. JJM081114

JJM081114 Actief lid

20 nov 2014
    286
    0
    16
    Zwanger.nl, koop app in de Playstore althans.

11. Ti87

Ti87 Bekend lid

12 apr 2012
    613
    0
    0
    Spannend Happy2013! Ik hoop dat het inderdaad een gesprongen vaatje is

Ik gebruik de app van zwanger.nl

12. Barbara 1982

4 okt 2014
    96
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet nog steeds niet of ik mee ga doen aan moeders voor moeders. De vorige keer was niet zo leuk, omdat de dag dat ze langs kwam mijn miskraam begon, maar aan de andere kant is het ook weer heel fijn om anderen te kunnen helpen...

13. Ti87

Ti87 Bekend lid

12 apr 2012
    613
    0
    0
    Dat is rot zeg Barbara1982. Je kan je tot 11 wk opgeven geloof ik dus misschien voel je je wat zekerder als je nog even wacht?

14. JJM081114

JJM081114 Actief lid

20 nov 2014
    286
    0
    16
    Doen er veel mee aan MvM?
    Hier nog nooit gedaan.
    Eerste 2x woonden we in een appartement dus niet praktisch, en de derde x heb ik er eigenlijk niet over nagedacht.
    Nu ook nog niet overigens ... ;)

15. Vogelhuisje

Vogelhuisje Bekend lid

2 apr 2014
    879
    1
    18
    @happy heel spannend zeg!

Datum van echo is naar 8-12 gegaan ivm geen vervoer dus 2 daagjes eerder 😊

Vandaag bij de internist geweest:
    Alle waarden die trombose en miskramen veroorzaken waren goed 1 waarde niet maar die heeft daar niks mee te maken. Dat is juist het tegenovergestelde dus dat ik makkelijk bloed en mijn bloedplaatjes waren iets te hoog dus dat zoeken ze verder uit.

Verder wel vanaf nu al spuitjes fragmin, bloedverdunners, het kan geen kwaad dus gewoon voor de zekerheid.... 9 maanden als het goed gaat... gelukkig doet mijn man het en hoef ik het zelf niet meer te doen...

16. m2b

m2b Actief lid

8 okt 2012
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi

Ik wil graag ook mee kletsen. Ik ben zwanger van ons tweede kind en volgens m'n eigen berekeningen ben ik 29 juli uitgerekend. Ik heb me aangemeld voor moeders voor moeders. Ondanks dat ik het de laatste paar weken vervloekt heb de vorige keer. Ik vind dat ik moet van mezelf. Ik ben zelf zo onzeker de eerste 12 weken, zo bang om het kindje te verliezen en dan zijn er vrouwen waarbij die onzekerheid misschien nog wel veel groter is doordat ze niet zelfstandig zwanger kunnen raken.
    Ik heb 23 december de eerste echo. Dat is nog heel ver weg voor mijn gevoel.
    Voor de moeders die al eerder zwanger zijn geweest: groeien jullie nu harder dan bij de eerste

17. Luitje

Luitje Actief lid

2 okt 2014
    459
    80
    28
    Vrouw
    Pleegmoeder
    Spannend vogelhuisje! Fijn dat de (meeste) waardes goed zijn en dat er voorzorgsmaatregelen genomen kunnen worden. We hebben op dezelfde dag een echo!! Hopelijk zien we allebei de kleine met een kloppend hartje 💓

Welkom m2b en gefeliciteerd!

18. shia

shia Bekend lid

7 jun 2014
    564
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe gaat het nu met happy??

Hier ook nog niet nagedacht over mvm. Heb sinds gisteravond wat bruinverlies. Bah wat eng. Zijn er meer dames die dat hebben? Doordat ik in de mmm zit vind ik het allemaal veel enger! Vertrouw m'n lichaam niet meer. Maandag de gyn even bellen..

19. Vogelhuisje

Vogelhuisje Bekend lid

2 apr 2014
    879
    1
    18
    Haha thnx maar die eerste echo reken ik niet mee hoor 😉 yes gisteren voor het eerst boven de wc gehangen gaat de goede kant op! Tot nu toe bij al mijn miskramen nooit misselijk geweest dus ik omarm het het met beide armen hihi

20. Luitje

Luitje Actief lid

2 okt 2014
    459
    80
    28
    Vrouw
    Pleegmoeder
    Ik denk verander het bericht nog maar even want anders vind ik het ook zo sneu voor jou als het fout staat :cool:

Haha ik had het er gister met mijn moeder over dat het zo "fijn" is om misselijk te zijn en de patat die de andere gingen eten niet te kunnen verdragen :D Zo schattig heb van haar gister ook de eerste kleertjes en knuffeltjes gekregen want ze wilde wel de eerste zijn als oma haha.

O bah Shia wat eng, ik duim voor je dat alles goed mag blijven gaan!

Deel Deze Pagina