Sterkte met de laatste loodjes vogelhuisje, snap dat het allemaal extra zwaar voor je is en ik hoop met je mee dat je snel mag bevallen. Ik heb net op het forum ook zitten lezen over die tabletten VSM Caulophyllum en heb meteen mijn vk gemaild wat zij hiervan vinden. Waarom vond jouw vk het een goed idee om ze te gebruiken en kan het geen kwaad? Ik wil alles aangrijpen om niet ingeleid te hoeven worden
Hoi meiden ja die inderdaad! Had zulke positieve verhalen gelezen en omdat ik nog mail contact heb met mij vk dacht ik ik zal eens vragen. Zij hadden inderdaad ook heel veel positieve ervaringen ermee. Toen heb ik mijn stollingsarts nog gevraagd of het voor mij kwaad kon met alle andere medicatie die ik slik (en hij is echt een expert op gebied van alle medicatie haha die man weet veel!) en kende dit spul idd ook. Het heeft geen wisselwerking met andere medicatie en is veilig te gebruiken tijdens de zwangerschap Uiteindelijk nog naar de apotheek geweest waar ze er ook van gehoord hadden zo zie je maar en ze gaf mij het advies om dat en de frambozenbladthee bij de onderstaande apotheek te bestellen. https://www.hahnemann.nl Het is een officiële homeopatische apotheek en ik voelde mij er wel prettig bij je hebt ze verder ook online hoor... De frambozenbladthee zie er echt homeopatisch uit hihi ben benieuwd hoe die smaakt.. Had eerder die van de tuinen gewoon zakjes en nu (veel te veel!) van deze bestel iig geen 800 gram... Haha dan krijg je echt teveel! Mijn ervaringen met frambozenbladthee zijn sowieso echt goed! Toen ik de vorige keer werd ingeleid raadde de vk in het ziekenhuis het aan omdat er al 2 dagen niets gebeurd was... Dus de tweede dag vanaf de middag en nacht heel veel daarvan gedronken hihi en 's nachts begon het te rommelen... De volgende ochtend genoeg ontsluiting om mijn vliezen te breken... Na de bevalling erg weinig bloedverlies ondanks de bloedverdunners... Maar mijn vk de arts en de apotheek verzekerden mij dat dit echt een middel is van baadt het niet dan schaadt het niet... Dus ik heb ze in huis en over anderhalve week ga ik denk ik beginnen ... P.s. Mij apotheek heeft alles nog even uitgezocht en zag dat de pilletjes uit de handel waren genomen online zag ik ze nog wel staan, maar bij die apotheek waar ik het besteld heb hadden ze alleen korreltjes dus die heb ik maar besteld
Vanaf wanneer mag je die thee gaan drinken? En dat kan dan icm dat spul van vsm? Zit er wel heel hard aan te denken om ook van alles te gaan proberen om het eerder te laten beginnen haha. Ben er helemaal klaar mee. Ga het dinsdag zo wie zo aankaarten bij de gyn.
Thee drink ik sinds gister 1 kopje van maar ook omdat ik weer zo misselijk ben daar helpt het goed tegen.... Online kan ik vinden dat je de frambozenblad thee al eerder kunt gebruiken vanaf ongeveer 6 weken voor de bevalling... En dan Max 3 kopjes, maar dat red ik al niet hoor ik doe een grote mok ... En er groot voordeel er zit geen cafeïne of theïne in en dat van vsm doe ik vanaf 37 weken durf ik eigenlijk ook niet eerder...
Hoi meiden, Hoe is het met jullie? Is het nog een beetje uit te houden met de warmte? Hier alles goed, vandaag de belangrijke mijlpaal gehaald van 37 weken! Ik mag dus lekker thuis bevallen en binnen vijf weken is ons mannetje er!! Niet dat ik al denk dat hij snel komt hoor dus ik ga maar lekker door met dingen ondernemen. Gister even op m'n werk geweest (wat leuk was en zeer werd gewaardeerd) kadootjes gekocht omdat we een feestje hebben morgen en na een uurtje plat te zijn gegaan lekker uiteten geweest met ml omdat we drie jaar bij elkaar waren. Nu zit ik in de trein onderweg naar moeders. Het enige is dat ik het mega warm heb en m'n handen en voeten lekker opgezwollen zijn en ik 's nachts nog steeds uren wakker lig maar verder valt het me gelukkig nog steeds mee 😊. Buikje groeit gelukkig met wat meer rust flink door dus van mij mag hij zich wel gaan melden ben zoooooo nieuwsgierig 😉.
Gefeliciteerd met je jubileum luitje! Lekker druk dagje gehad haha Mijn vk kende het homeopathisch middel niet maar zal het dinsdag nog eens aankaarten. Voetreflex kan de bevalling ook opwekken dus dat wil ik ook nog wel gaan proberen. Hier vandaag ook een drukke dag. De overkapping wordt nu gezet dus loop de hele dag met 2 vreemde mannen in de tuin Als ze weg zijn snel de auto in om wat boodschappen te halen. Ik ben namelijk vandaag jarig (ja ja 34 alweer pfff) en er komt vanavond wat visite. Niet veel maar wilde er ondanks de hele situatie met oma toch een leuke avond van maken. Morgen is het ook weer feest want mijn vader en zijn vrouw zijn 10 jaar getrouwd en gezien haar situatie (hersentumor) wilden ze daar heel graag bij stil staan. En zondag dan lekker uitgeteld op de bank denk ik en mezelf voorbereiden op de temperaturen van volgende week Fijn weekend allemaal!
Haha jij ook dubbel gefeliciteerd proudtobemom!! 🎉 Fijn dat jullie deze dagen zo toch kunnen doorbrengen met jullie dierbaren! Wel super fijn die overkapping kunnen jullie straks heerlijk van gaan genieten! Hier gaat zondag ook een rustdag worden inderdaad al wil ik nog wel heel graag m'n gipsbuik maken voor het te laat is...
Luitje gefeliciteerd met je 37 weken 😉 mooie buik hoor. Ptbm gefeliciteerd met je verjaardag 🎂 🎁 Ik ben vandaag 36 weken
Logisch Mausyi, jullie laatste weekend met z'n drietjes!! Ahh wat schattig met z'n tweeën de hik! Ik vind het al zo grappig als ons manneke dagelijks (meerdere keren) de hik heeft😄.
Het wordt nu spannend voor je Mausyi....geniet nog lekker van je weekend! Oe...de hik. Ik vind het wel grappig maar af en toe ook een heel erg rotgevoel haha. En er wordt in mijn buik wat afgedronken....vruchtwater smaakt goed volgens mij
Even snel een berichtje van mij. Ik was de eerste Ben afgelopen nacht bevallen nadat om 17.15 mijn vliezen spontaan zijn gebroken. Ze heet Vayenne en ze doet het super. Ze weegt 2200 gram en moet zo wie zo 3 daagjes blijven om der gewicht in de gaten te houden maar de bv komt goed op gang en ze drinkt goed dus komt helemaal goed!
Waaaauw beeb87 wat een geweldig prachtig meisje!! Van harte gefeliciteerd en wat een mooie bijzondere naam!! Al dat gerommel bij jou was dus echt een voorbode voor de komst van jullie mooie meisje! Hoe gaat het met jou? Laten jullie je lekker verwennen en geniet!!
Dank je wel! Het gaat goed met mij. Voel me prima alleen erg moe. Laat me lekker verwennen in het ziekenhuis haha.
Fijn dat het ook goed gaat met jou. De vermoeidheid is logisch je hebt een topprestatie geleverd! Laat je daar inderdaad lekker in de watten leggen de komende dagen en wen rustig met z'n drietjes aan elkaar!
Hey je kruipt voor beeb 😂 gefeliciteerd met Vayenne🍼💝🎉 Fijn dat alles goed en heel logisch dat je moe bent, je hebt ook een hele prestatie 👍
Wauw Beeb wat een mooi meisje! Van harte gefeliciteerd en geniet er van. Laat je idd lekker verwennen!