De 16-31 juli 2015 club

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door moielle, 13 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ti87

Ti87 Bekend lid

12 apr 2012
    613
    0
    0
    M2b: welkom! De vorige zwangerschap had ik ook weleens van pfff weer plasje opvangen maar als ik dan dacht aan de vrouwen die ook zo graag een kindje willen en het niet lukt en ik zomaar mijn plas zou doorspoelen terwijl ik kan helpen om iemands wens in vervulling te laten gaan deed ik het weer met alle plezier ;) Mijn buik was afgelopen dagen wel flink opgezet (darmen). Schijnt dat je wel sneller een buikje krijgt als bij een eerste. Ben benieuwd want bij de eerste had ik een vrij grote buik...

Shia: kan me voorstellen dat je er bang voor bent. Maandag even gyn bellen inderdaad. Hoop dat het niets is!

2. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    Shia, thanx voor het vragen. Hier blijft het een beetje hetzelfde, ene keer weinig tot niks bloed, andere keer wat meer...
    het rommelen in mijn darmen is wel terug, en ven me nu een partij misselijk...
    dus ik heb nu wel redelijk goede hoop... nu alleen nog deze week doorkomen, vrijdag mag ik spieken en dan is het hopen dat we al een hartje kunnen zien, maar ws is het nog te vroeg...

balen dat jij nu ook wat bruinverlies hebt... iddvgewoon de gyn belken als je twijfelt. En anders gewoon een vk he. Maar hou er dus wel rekening mee dat ze nu nog eigenlijk niks voor je kunnen doen...

mvm heb ik me nog niet voor aangemeld, eerst vrijdag maar afwachten. Wil wel weer meedoen, kleine moeite en zie in mijn omgeving hoe goed je mensen kan hebben. Weet alleen niet of ze mijn plas (met bloed) willen hebben.... maar dat zien we dan wel weer.

3. Barbara 1982

4 okt 2014
    96
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb 3 dec eerste echo, als die goed is durf ik me wel aan te melden bij mvm :).

4. Vogelhuisje

Vogelhuisje Bekend lid

2 apr 2014
    879
    1
    18
    Poeh meiden spannend dat bruin verlies hoop op goede echo's!

5. JJM081114

JJM081114 Actief lid

20 nov 2014
    286
    0
    16
    Hoe is het bij jullie met de klachten?
    Rustige groep overigens tot nu toe ... ?!

6. San987

San987 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.516
    98
    48
    Mag ik ook gezellig meekletsen?

Volgens onze eigen berekening ben ik 30 juli uitgeteld.
    Wij zijn zwanger van ons 2de kindje.
    Nog niet echt een knaltest gehad, dinsdag gaan we nog een keer testen, als deze duidelijker is, gaan we de vk bellen.
    Bij onze eerste hadden we met 6 weken een miskraam, maar daarna snel weer zwanger en was alles goed.. nu toch weer bang voor hetzelfde..

Mvm; ga ik zeker weer aan meedoen, wel meldt ik me pas na de echo aan, vorige keer alles in huis en toen kreeg ik een miskraam, was echt niet leuk! En je krijgt een heerlijke wikkeldoek!

Voor de dames met bloedverlies; spannend hoor! Als je het niet vertrouwd gewoon de vk bellen, al is het weekend.. zij zijn gewoon aan het werk en vinden dit echt niet erg!

7. m2b

m2b Actief lid

8 okt 2012
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi, Hier nog niet Echt symptomen. Af en toe een beetje misselijk.
    Bij Mijn eerste had ik ook niet zo veel klachten eigenlijk. Toen Kreeg ik wel al snel Grotere borsten. Dat heb ik nu nog niet maar Misschien moet dat nog komen.
    Heb jij al veel symptomen?

8. dees

dees Bekend lid

6 feb 2010
    642
    0
    0
    Hoe is het met de meiden met het bruin bloedverlies?

Hier erg moe, met vlagen misselijk en een soort van spierpijn in mijn bovenbuik..

Net foto's teruggekeken van mijn 1e zwangerschap..Met 10 weken had ik al een behoorlijk buikje:$ Met een 2e wordt dat nog sneller???

9. Barbara 1982

4 okt 2014
    96
    0
    0
    NULL
    NULL
    af en toe een beetje misselijk en het gevoel dat mijn borsten echt enorm zijn. Ook sneller moe, ik slaap gemiddeld een uurtje meer per nacht.

10. JJM081114

JJM081114 Actief lid

20 nov 2014
    286
    0
    16
    Nee, hier nog weinig symptomen. Al heb ik die nooit zo in het begin.
    Alleen echt al weer meer trek in eten, moet ook vaker wat eten, anders val ik om :)
    Nooit echt last van misselijkheid gehad, hopelijk blijft dat ook deze keer uit.
    Toch wil ik stiekem wel even de bevestiging, al is de hele zwangerschap erg onverwachts :)

Heeft iedereen de vk ook al ingelicht?

Welkom, San987 en gefeliciteerd.

Ja Dees, meestal zie je het bij een tweede of volgende wel sneller.
    Mn buik is nog flub van de laatste zwangerschap ;).

11. HuizeMGL

HuizeMGL Lid

9 mei 2014
    68
    0
    6
  12. JJM081114

JJM081114 Actief lid

20 nov 2014
    286
    0
    16
    De volledige BB code plakken in je handtekening.

13. shia

shia Bekend lid

7 jun 2014
    564
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier gister en vandaag niet echt fit. Last van kramp/buik. Met een kruik vroeg op bed gegaan. Vandaag paar keer goed duizelig. Bruinverlies is wel gestopt gelukkig.
    Ik bel morgen de gyn voor een afspraak.

14. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier is het bloeden ook gestopt sinds vrijdagmiddag. wel nog met afvegen af en toe een klein beetje, maar vraag me wel af of ik dat echt zie, of teveel naar opzoek ben...

Voel regelmatig wat 'schoppen' in mijn buik. weet dat dat echt nog niet kan op deze termijn, maar voelt wel echt zo...
    Dus heb al dromen gehad dat ze vrijdag gaan kijken en beebje al veel ouder is... Al kan dat eigenlijk niet...

Hier dus vooral heel onrustig aan het afwachten op vrijdag. Merk wel dat het rust geeft dat ik vrijdag meer informatie heb, ook al kan het nog heel goed zijn dat er nog geen hartje klopt. Verder geeft het wegblijven van het bloed ook steeds meer hoop. De donkere gedachten gaan steeds meer naar de achtergrond...

Aan klachten valt het hier ook mee. Broeken zitten niet lekker meer, dus ben blij als ik die savonds kan openzetten. Verder regelmatig misselijk, maar gelukkig niet overgeven. En vreetzin.... bij de eerste heb ik er 22 kg aangegeten (vooral mcdonalds...), ik hoop mezelf deze keer enigzins in de hand te kunnen houden... Gisteravond stond mijn buik ook heel strak, voelde ook alsof hij flink aan het groeien is, maar vandaag issie nog net zo 'groot' als dat ie gisteren was...

15. m2b

m2b Actief lid

8 okt 2012
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi happy
    Ik ga voor je duimen vrijdag! Wel fijn dat het bloeden gestopt is.
    Ik heb ook al een Buikje maar ik denk dat het door mn darmen komt.

16. JJM081114

JJM081114 Actief lid

20 nov 2014
    286
    0
    16
    Hier nog 'gewoon' dik van 9 maanden geleden :)
    Heb ook gedroomd dat we een tweeling krijgen 😊
    Dat hoop ik maar niet haha.

Fijn dat t bloeden is gestopt!

17. Vogelhuisje

Vogelhuisje Bekend lid

2 apr 2014
    879
    1
    18
    Fijn om te horen meiden!

18. Belony

Belony Fanatiek lid

11 jun 2014
    1.110
    90
    48
    NULL
    NULL
    Dag dames,

Ik klets graag mee hier. Ik ben 36 jaar en van de week positief getest na 1 ronde Clomid. Ik gok dat mijn uitgerekende datum 28 juli 2015 is. Eerder dit jaar een miskraam gehad bij 10 weken, dus ik vind het allemaal best spannend. Voel me goed. Alleen enorme last van zere borsten.

19. shia

shia Bekend lid

7 jun 2014
    564
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom belony! Hier ook clomid gebruikt! Waarom kreeg jij dit?

Ik heb gebeld naar de gyn en heb 11 dec eerste echo! Gaan jullie partners ook mee bij die eerste echo?

20. Ti87

Ti87 Bekend lid

12 apr 2012
    613
    0
    0
    Happy2013: die "schopjes" die jij voelt zijn waarschijnlijk je darmen. Had het een aantal maanden geleden ook en dacht echt van wauw, dit voelt precies als die eerste schopjes. Heel apart. Succes vrijdag!

Mijn vriend gaat wel mee naar de (eerste) echo. De vorige zwangerschap is hij ook met elke echo en controle meegeweest

Deel Deze Pagina