De 16-31 juli 2015 club

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door moielle, 13 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JJM081114

JJM081114 Actief lid

20 nov 2014
    286
    0
    16
    Nee hoor, hier komen baby's nooit spontaan :)
    Oudste 2 allebei een paar x gestript en 11 en 7 dagen over tijd en derde ingeleid waarbij de eerste x mislukte.
    Dus spontaan heb ik allang opgegeven :)! Ken ook geen voorweeën e.d.

Fijne dag meiden!

2. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Spannend meiden met al die voorweeën!
    Laat het maar snel doorzetten!

3. Vogelhuisje

Vogelhuisje Bekend lid

2 apr 2014
    879
    1
    18
    Hier is alles weer rustig kwa harde buiken enz ben zo benieuwd maandag of ze iets gedaan hebben... Ga eigenlijk gewoon vanuit dat hij ergens woensdag komt :)

Vannacht best goed geslapen alleen stond mijn man op een gegeven moment naast ons bed aangekleed haar gedaan geschoren (niks van gemerkt overigens...)

Hij dacht dat het begonnen was, was blijkbaar aan het puffen en kreunen.... Heb zelf niks gemerkt zou wel leuk zijn als ik s nachts gewoon weeën heb waar ik niks van merk hihi ;)

4. JJM081114

JJM081114 Actief lid

20 nov 2014
    286
    0
    16
    Hopelijk heeft het zoveel gedaan dat je bmm iig ver genoeg verstreken is en dat de vliezen gebroken kunnen worden. Spannend hoor!
    En lijkt me ook ideaal, weeën zonder dat je er iets van merkt haha.

5. JJM081114

JJM081114 Actief lid

20 nov 2014
    286
    0
    16
    Uh ... DvdH, ik zie je hier heel vaak meelezen ☺, wie ben je?! ;)

6. Luitje

Luitje Actief lid

2 okt 2014
    459
    80
    28
    Vrouw
    Pleegmoeder
    Haha wat een schat die man van jou vogelhuisje 😂. Begin je al gespannen te worden? Ik ben benieuwd hoor!

Aan één kant fijn geen voorweeën JJM081114 maar lijkt me toch ook wel fijn als de kleine spontaan wil komen, inleiden lijkt mij geen pretje maar heb er uiteraard geen ervaring mee. Toch denk ik laat het mij maar spontaan overkomen want ben al zo'n zenuwpees maar helaas heb je het natuurlijk niet altijd voor het zeggen..

Met jou alles goed Beeb87? En ben zo benieuwd Mausyi of jouw ukkies thuis zijn!!

7. Vogelhuisje

Vogelhuisje Bekend lid

2 apr 2014
    879
    1
    18
    Bmm is al helemaal verstreken dus dat zit wel goed daarom kon ze ook strippen :) maar nu nog 1 cm erbij haha!!

8. JJM081114

JJM081114 Actief lid

20 nov 2014
    286
    0
    16
    Ah, ik dacht juist dat je wel 2 cm had Vogelhuisje :)
    Nou, dan maar duimen dat die er bij gekomen is haha.

Ik ben de laatste x ingeleid Luitje, is me op zich meegevallen, alleen jammer dat de eerste poging mislukte. De week daarna lukte het wel en was ze er met 3 uur en 3 kwartier, weeën waren ook prima te doen, ondanks dat ik constant op mijn rechter zij moest liggen omdat haar hartslag dipte.
    Maar ben nu dus wel een beetje bang voor herhaling, dat het niet gelijk de eerste x lukt en dat ik dan weer voor niks een paar nachten in het zh moet liggen ;)
    Dinsdag gyn, ben heel benieuwd wat die zegt!

9. Luitje

Luitje Actief lid

2 okt 2014
    459
    80
    28
    Vrouw
    Pleegmoeder
    Hopelijk wil deze uk zich dan toch stiekem wel van zelf melden JJM081114! Maar goed om te lezen dat de tweede poging is meegevallen. Ik ben benieuwd wat de gyn gaat zeggen!

Ik ben benieuwd wanneer ze actief wat willen gaan doen bij mij want vind het wel steeds spannender worden nu ik de 39 weken ben gepasseerd maar de meeste baby's komen toch hopelijk van zelf.

10. JJM081114

JJM081114 Actief lid

20 nov 2014
    286
    0
    16
    Zonder verdere bijzonderheden loop je toch snel gewoon een week over tijd, althans was bij mij wel, voordat ze strippen oid.

11. Luitje

Luitje Actief lid

2 okt 2014
    459
    80
    28
    Vrouw
    Pleegmoeder
    Dan heb ik gelukkig nog even 😅.

12. JJM081114

JJM081114 Actief lid

20 nov 2014
    286
    0
    16
    Haha ... wie weet begint het al snel :)
    Nog max een week of 3, dat is de andere kant dan weer ;)

13. Luitje

Luitje Actief lid

2 okt 2014
    459
    80
    28
    Vrouw
    Pleegmoeder
    Ja kan het me nog steeds moeilijk voorstellen maar kan wat dat betreft weer niet wachten 😍.

14. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Haha, geweldig Vogelhuisje! :D
    Hij is er ook helemaal klaar voor dus.

Hopelijk gaat er niemand overtijd!
    Kom maar baby's :D

Hier gaat alles goed :)
    We houden een best strak schema aan en dat gaat goed.
    Het om 02.00 opstaan 's nachts vind ik wel zwaar maar gelukkig mag ik het kolven dan overslaan dus dan liggen we er met een half uurtje weer in.
    We genieten volop met dit weer.
    Lekker met z'n drietjes boodschappen doen en buiten wandelen.
    Ze houdt der eigen perfect op temperatuur.

15. JJM081114

JJM081114 Actief lid

20 nov 2014
    286
    0
    16
    Nou, er zit weer een dagje op :)
    Lol, klinkt of ik heel hard aan het aftellen ben haha, terwijl ik me (los van al het vocht wat ik vast houd, maar dat is vooral lelijk) weer prima voel.
    Niet voor te stellen dat ik een paar weken geleden nog zoveel pijn had.
    Zoonlief was net aan het huilen, dus ik rende (jaja, met mn enorme buik :D) de trap op, manlief riep gelijk dat ik rustig moest doen haha.

Kga maar eens douchen en lekker mijn bedje opzoeken!

Trusten meiden!

16. Luitje

Luitje Actief lid

2 okt 2014
    459
    80
    28
    Vrouw
    Pleegmoeder
    Wat fijn dat jullie schema zo goed werkt beeb87! En het lijkt me echt heerlijk zo te kunnen genieten in de zomer ☀️👶🏼💞 en vooral als haar temperatuur dan zo goed is.

Zeg dat wel JJM081114 weer een dagje om! Wat fijn dat je je nu weer zo goed voelt maar wel luisteren naar je man hè voordat je straks spijt hebt (ben zelf ook zo goed in rustig aan doen 😜) Hopelijk hier een nachtje zonder buikpijn! Gek genoeg voel ik me een soort hyper maar ga toch maar een poging doen te gaan slapen voordat ik net als beeb87 om twee uur (en misschien wel vaker) m'n bedje uit moet 😉 Trusten allemaal!

17. Proudtobemom

Proudtobemom Actief lid

5 nov 2014
    370
    0
    0
    Hahaha vogelhuisje.....wat grappig dat je man kant en klaar naast je bed staat. Die van mij wordt nog niet wakker al ontploft er een bom naast hem ;)

Weer een dag voorbij ja....heb vnv wel een heerlijke bbq met vrienden gehad. Was super gezellig.
    Maar nu weer beneden vanwege maagzuur...en muggen....:)
    Ik haat die beesten...laat me toch es een nachtje lekker slapen....

Morgenmiddag even naar de kermis....es even een paar rondjes botsauto's of zo....misschien dat die kleine man in mij dan geboren wil worden :$

18. Vogelhuisje

Vogelhuisje Bekend lid

2 apr 2014
    879
    1
    18
    Heb je al omeprazol gevraagd? Werkt echt super goed!

Ja die van mij slaapt normaal ook overal doorheen... Dit keer was ik het ;)... Helaas weer wakker ben snotverkouden met hoesten geen koorts gelukkig dus hoop dat het een inleiding niet in de weg staat :(...

19. Proudtobemom

Proudtobemom Actief lid

5 nov 2014
    370
    0
    0
    Haal je dat gewoon bij de drogist of op recept?
    Zal anders maandag eens kijken....tot nu toe leef ik op rennies.

Ga nog maar eens een poging doen tot slapen, over 1,5 uur staat er een dansende peuter naast mijn bed.

Truste!

20. Luitje

Luitje Actief lid

2 okt 2014
    459
    80
    28
    Vrouw
    Pleegmoeder
    O balen meiden dat slechte slapen, hier nog één 😓. Ik vind het gewoon bloedheet, hopelijk hou ik daar een vleugje van na de zwangerschap want ben normaal een koukleum 😁.

Leuke dingen ben je aan het doen nog proudtobemom! Goed voor de afleiding, alleen botsauto's haha misschien de goudentip 😝. Gelukkig heb ik hier al even geen last meer van maagzuur (even afkloppen) misschien omdat de kleine genoeg is gezakt maar bij mij hielp het drinken van karnemelk echt goed.

O vogelhuisje wat balen om nu verkouden te worden 😖. Hopelijk kun je een rustig dagje houden en knap je nog een beetje op. Beterschap en ik ga duimen dat maandag alles gewoon door mag gaan!

ik ga straks bij m'n opa op bezoek dus hopelijk kan ik nog even slapen en jullie ook, welterusten!

Deel Deze Pagina