Luitje, zet m vast op dan vrijdag ! Hopelijk gaat het dan ook gewoon spontaan gebeuren Hier ook bij vk geweest. Niet ingedaald wat volgens de vk de mogelijkheden van de gyn minder maakt, maar de jongste was ook niet ingedaald en werd wel ingeleid bij 38+4. Morgen gyn. Hoop stiekem volgende week dinsdag inleiden Nu ff aan t badderen. Zo met 1 van mijn vele hobby's verder haha. Wil nog een geboortesticker maken (maar manlief zit op mijn hobbykamer vanavond), een romper bedrukken als kraamkadootje voor collega van manlief, armbandje met hele kleine kraaltjes afmaken en haken . Genoeg te doen dus nog haha.
Armbandje is klaar ! Alleen beetje groot. Romper is ontworpen, alleen nog snijden en persen. Even kijken of ik morgen tijd en zin heb
Hoi meiden hier helaas nog niet zoveel te melden... Ik had nog steeds een krappe 1 cm en helaas was ik toch niet verweekt... Gewoon helemaal niks zat nog potdicht en een tuutje... Dus dat was woensdag verkeerd gevoeld... Gisterochtend een ballon gekregen die viel er om 5 uur uit maar dan checken ze niks meer en doen ze ook niks meer helaas... Vanochtend gecheckt nu een krappe 2 cm dus dat is positief maar nog niet verweekt... Dus de thee en pillen lijken niet te helpen .. Maar ze leiden hier pas in als je 3 cm hebt en verweekt anders kan het te lang duren... Dus het had gekunt vandaag maar liever niet... Heb ook wederom niet goed geslapen vannacht ondanks de inslaper.... Straks weer een ballon die meer wordt gevuld en afgesproken dat ze bij wijze van uitzondering vanavond even checken hoe het ervoor staat .... En dan krijg ik een doorslaap,middel hopelijk slaap ik dan eindelijk een nacht weer goed . Ze heeft hele goede hoop voor morgen gelukkig dus we wachten weer af ... 15-7-15 vind ik wel een mooie datum
Dat is balen vogelhuisje! Heel veel succes nog.....ik duim voor je dat het balonnetje nu genoeg gaat doen. Creatief hoor JJM! Leuk! Goed dat je nog veel te doen hebt terwijl je op 'het wachtbankje' zit. Ben benieuwd naar je romper. Mijn peuter en ik hebben gisteren heerlijk ouderwetse disney films zitten kijken. Hij snapt er niet zoveel van, maar ik heb heerlijk zitten zwijmelen bij de kleine zeemeermin haha. Zometeen weer naar een ontspannen uurtje voetreflex en om 12.30 uur weer naar de vk. Ik hoop dat ze goed nieuws heeft
Je bent zeker creatief JJM081114! Veel succes bij de gyn vandaag, ik ben benieuwd! Haha beeb87 was het weer tijd voor het flesje? Grappig zo je vaste ritme te zien. Balen vogelhuisje dat het nog niet zo snel gaat allemaal! Hopelijk vordert het vandaag beter en beval je op de mooie datum. Hopelijk kom je met een beetje hulp ook genoeg tot rust want dat heb je denk ik wel nodig! Spannend proudtobemom! Geniet even lekker van de ontspanning en succes daarna!
Haha Luitje! Ja ik zat weer met een flesje Miep drinkt niet echt snel dus om niet in slaap te vallen maar de telefoon erbij haha. Jammer dat het nog niet zo gevorderd is als je had gehoopt Vogelhuisje. Hopelijk gaat het na de 2e ballon wat sneller! 15-07-15 is zeker mooie datum Succes vanmiddag ptbm! Hopelijk goed nieuws. Vandaag zou ik eigenlijk 39 weken zwanger zijn! En ze is al 2 1/2 week oud!
*zwaait* Goedemiddag Mooi Jjm 👍succes vanmiddag Ah jammer vogelhuisje, hopelijk zet het toch een beetje door. Hopelijk goed nieuws proud 😊 hier kijk ik ook regelmatig Disney films 😂 ik kan de liedjes van ariël nog meezingen. Hier gaat het goed. Heb het ritme van het ziekenhuis omgegooid want dat waren rottijden hier in huis. Gisteren 23.00 laatste fles en om half 4 melden ze zich weer 😃👍 Bekijk bijlage 465262
Helaas....geen inwendig onderzoek. Het kindje is nog steeds niet ingedaald dus ze kon me niet strippen. Morgen om 11 uur hebben we een afspraak bij de gyn om een eventuele inleiding te bespreken. Ik heb me er bij neergelegd dat er geen spontane bevalling zal komen hier. Maar het feit dat ik dat gevoel dus nooit zal ervaren doet me wel een beetje pijn. Waarom komen mijn kindjes niet uit zichzelf? Misschien ben ik ook wel te gestresst om een bevalling op gang te laten komen, ik heb te weinig echte ontspanning.... Wat een mooie foto's mausyi....echt super schattig!
Hoi meiden, kom even invallen hoor. Ben zelf precies 38 weken zwanger vandaag. Heb al een week elke dag last van diarree en nu hoor ik overal om me heen dat het een "voorteken" kan zijn. Hebben julllie dit ook? En heb met 36 weken mijn eerste afspraak (intake) gehad met gyn. Vorige week een afspr gehad met klinisch verloskundige en as do weer, maar dat zou betekenen dat ik pas ws met eind week 39 weer afspraak heb met gyn. Is dit normaal? Lijkt me beetje laat toch? en wat gaat ze allemal doen?
Haha Beeb87 klinkt heel logisch. Bizar hè hoe snel dat gaat met jullie meisje en de rest maar op zich laten wachten 😄 O wat een heerlijke foto's Mausyi 😍 En wat fijn dat de dames al zo lang slapen, hopelijk hebben jullie snel je eigen ritme! Jammer zeg proudtobemom dat hij nog niet is ingedaald! Ik begreep dat het wel normaal is voor de tweede toch? Probeer toch ondanks alles een beetje te ontspannen want je hebt nog even.. Ik ben heel benieuwd wat de gyn morgen zegt! Gefeliciteerd met je zwangerschap zo op het eind duo penotti! Hier heb ik geen last van diarree maar ik lees dat inderdaad wel in de hele rij van voortekenen. Verder heb ik geen ervaring met intakes en afspraken in het ziekenhuis omdat ik als alles volgens planning verloopt lekker thuis ga bevallen. Wel heb ik gister met de vk besproken dat ze in principe voor de 41 weken niks doen als alles goed gaat met jou en de baby omdat de meeste kinderen tussen de 40 en 41 weken worden geboren dus dan zou het nog niet te laat zijn. Bij mij meten ze één keer in de twee weken m'n buik en iedere week m'n bloeddruk, luisteren ze naar het hartje en voelen hoe hij ligt en kan ik vragen stellen. Dus altijd binnen een paar minuten sta ik weer buiten. Lastig hè het wachten en de onzekerheid?
Leuke foto's Mausyi. En lekker dat ze al zo goed doorslapen. Duo Penotti, achteraf gezien was mijn ontlasting inderdaad veranderd. Hing tegen diarree aan. Ik hechtte er geen waarde aan omdat ik net 36 weken zwanger was. Maar was dus toch een teken haha. Is helaas alleen niet bij iedereen zo en dan kan het alsnog een paar weken duren. Ik kan je verder niet helpen met je vragen over de afspraken. Ons meisje is met 36+4 al geboren haha. Luitje, ja echt bizar! Bij ons veel te vroeg en de rest wilt niet opschieten nee haha. Ptbm, balen dat ze niet kon strippen Ukkie moet snel gaan indalen!
Hoi meiden even kort ze hebben vanochtend een veter met hormonen ingebracht omdat ik van de ballon teveel bloed verlies kreeg... nu al vanaf 12 uur elke 2 min harde buiken nog wel te verdragen En geen weeën vk komt zo checken. De veter is er ook uitgevallen 😒... Helaas trekken ze door naar mijn rug en been dus sta de hele tijd onder de douche..
Bedankt voor jullie reacties iig . Echt vervelend dat het niet zo lukken wil vogelhuisje. Maar iig al wat ontsluiting dus look on the bright side!
Succes vogelhuisje! Morgen komt het goed Ik heb geen ervaring met diarree als voorteken voor de bevalling. Verder ook geen idee hoe het werkt in het ziekenhuis met controles. Bij de vk heb ik vanaf 36 weken een wekelijkse controle. Een tweede kindje hoeft idd niet in te dalen van tevoren, dus dat zegt niks over wanneer de bevalling begint. De vk heeft een brief gemaakt voor de gyn dat ze een inleiding bij 40 weken aanraad vanwege de zware zwangerschap die ik achter de rug heb. Ik ga morgen dus ook aangeven dat ik deze week wil afwachten en als het dan niet spontaan komt ik maandag opgenomen wil worden. Hopelijk stemt de gyn hier mee in.
O spannend vogelhuisje ik ben heel benieuwd hoe het nu is! Ook voor jou morgen een spannende dag proudtobemom! Hopelijk gaat de gyn mee in het advies van de vk, dan gaat het ook bij jou opschieten! Zul je zien ben ik de eerste die was uitgerekend, ga ik als laatste bevallen 😂
Thanks voor de complimenten meiden! Rompertje zal ik zo even plaatsen voor de liefhebbers Proud, helaas kan ik je een hand geven wat het spontaan bevallen aangaat Oudste 41+4 na diverse keren strippen, tweede 41 weken, ook diverse keren gestript, derde inleiding 38+4, mislukt, lukte pas een week later. Herken je gevoel wel. Had ook zo graag een keer die 'spanning' gevoeld van hé, begint er nu zomaar iets ! Ooh, spannend Vogelhuisje!! Sterkte, en hopelijk zet het door! Haha Luitje, hopelijk bij jou ook snel goed nieuws Hier vandaag bij de gyn geweest. Was ook niet wat ik gehoopt had haha. Ook niet ingedaald dus inleiden kan ook nog echt niet, omdat anders de kans is dat de navelstreng naar buiten komt voor het hoofdje. Had 1 cm ontsluiting maar dat zegt eigenlijk niks. Ze kon het koppie aantikken maar dat schoot ook zo weer weg. Nu 'pas' met 39+2 een afspraak omdat er niet eerder een plek was. Dat is volgende week donderdag. Zul je zien dat ze me niet op vrijdag gaan inleiden, zit ik alsnog op de 40 weken met een groot kind en de risico's van dien ! Nu al 6,5 pond volgens de echo en daar mag je nog eens 20% marge bij optellen. Had gehoopt op een wat kleiner kindje. Maar flink veel seks hebben deze week hahahaha, hopelijk wekt dat iets op. En blijf die pilletjes maar eten. Maar viel best een beetje tegen dus al met al.