De 16-31 juli 2015 club

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door moielle, 13 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luitje

Luitje Actief lid

2 okt 2014
    459
    80
    28
    Vrouw
    Pleegmoeder
    Pff ik herken het hoor proudtobemom! Ik vind het nog niet eens zo erg als mensen al de hele zwangerschap van dichtbij maken maar mensen waar je normaal amper wat van hoort pff..... Heeeeel veel succes bij de gyn!!

2. Vogelhuisje

Vogelhuisje Bekend lid

2 apr 2014
    879
    1
    18
    Helaas meiden het lukt gewoon nog echt niet dus ik ga lekker even thuis genieten van m'n meiden en dan na het weekend weer terug :) het heeft helemaal niet gedaan kwamen ze achter vanaf maandag zowel de ballon als de veter niet... Zelfs al zouden ze willen ze kunnen gewoon nog niet bij de vliezen. Ze kon nu wel bij het hoofdje met 1 vinger na wat gepor dus hij is wel helemaal ingedaald maar er kan niets meer naast zeg maar...

Eigenlijk had het na de hormonen wel echt week moeten zijn dus mijn lichaam is er dus echt nog niet klaar voor.

3. Proudtobemom

Proudtobemom Actief lid

5 nov 2014
    370
    0
    0
    Hier hetzelfde verhaal....

De gyn wil niet inleiden omdat het kindje nog niet is ingedaald en omdat het op dit moment zou betekenen dat het een te geforceerde bevalling wordt zoals bij mijn vorige bevalling.
    Dus ik zit voorlopig nog gewoon te wachten met volgende week weer een afspraak bij de gyn om te kijken of het kindje dan wel is ingedaald en de situatie veranderd is.
    De enige steun die ze nu kon bieden zijn slaappillen....en de toezegging dat als die niet helpen ik een nachtje mag komen slapen met sterkere slaapmedicatie....joepie

Weer een tegenslag....hoe lang gaat dat nog door....:(

4. Vogelhuisje

Vogelhuisje Bekend lid

2 apr 2014
    879
    1
    18
    Poeh lastig hè nou ik heb er nu gelukkig vrede mee na al dat gefriemel en de onzekerheid in het ziekenhuis dat is echt niet tof 😔

Maar goed ze hebben het iig geprobeerd bij mij... ik kreeg geen slaapmedicatie mee helaas. Kan nog wel met de huisarts overleggen maar ze vertelden ook dat je de uren die je s nachts mist voor een deel overdag kunt inhalen.

Mijn man werkt nog thuis dus ga nu van 12-2 liggen...

Oxzazepam werkt bij mij ook niet dat is een inslaper En ik heb een doorslaper nodig...

Succes nog even proud zitten een beetje in hetzelfde schuitje hè we slepen elkaar erdoor!

5. Proudtobemom

Proudtobemom Actief lid

5 nov 2014
    370
    0
    0
    Goed van je vogelhuisje dat je er zo positief in staat.

Ik kan dat nu ff niet....ben vanaf thuis komst alleen maar aan het janken omdat ik dit niet verwacht had. Er zit alleen maar in mijn hoofd dat het kindje eruit moet.
    De vk heb ik ook aan de telefoon gehad en die valt me nu ook vies tegen. Steeds beloven dat no matter what ze me tot het einde gaan begeleiden en nu toch de handen er vanaf trekken omdat ik nu toch controles heb bij de gyn. Bah....ik kan daar niet zo goed tegen.

6. Luitje

Luitje Actief lid

2 okt 2014
    459
    80
    28
    Vrouw
    Pleegmoeder
    Ahh meiden wat rot voor jullie beide want je leeft toch naar zo'n moment toe lijkt me. Knuffel voor jullie!!

7. Vogelhuisje

Vogelhuisje Bekend lid

2 apr 2014
    879
    1
    18
    Zo dat kan ik mij voorstellen dat is niet leuk op z'n zachtst gezegd! Ik heb hier altijd de keus gehad ik mag zelfs nu nog op controle bij de vk als het zou moeten heb er alleen voor gekozen alleen bij de gyn omdat alles door elkaar liep op een gegeven moment.

Hoe staat het er verder voor bij jou dan? Is het al verweekt of ontsluiting? Overigens maakt ontsluiting dus niet zoveel uit zeiden ze bij mij het moet echt rijp zijn... We kunnen wel stellen dag de pillen en de thee voor dat niet hebben gewerkt bij mij ;). Maar blijf ze toch nemen want de vorige keer had ik wel een korte bevalling met weinig bloedverlies :).

En dat positieve je leert er ook mee omgaan hoor en alleen op je eigen gevoel te vertrouwen in de afgelopen dagen is mij verteld dat mijn bmm verweekt was, dat ik 1 cm ontsluiting had, dat ik nog potdicht zat maar de volgende ochtend wel 2 cm en dat ze verwachtte dat ik zou bevallen die dag of de volgende, toen weer terug naar 1 cm en heel stug.... Poeh als ik iets geleerd heb is het wel dat je dus nergens vanuit kunt gaan en dat ik erg blij ben wanneer iemand gewoon open kaart tegen mij speelt op een fijne manier... Niets is erger dan valse hoop als je al zo kwetsbaar bent...

Sorry hoor meiden ik ga nog even teruglezen en reageren op jullie ;)

8. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Jammer Vogelhuisje!
    Hopelijk kan je nog lekker uitrusten het weekend.

Balen ptbm, de kleine zit nog veels te lekker bij je.
    Hopelijk volgende week wel ingedaald!
    Jammer dat ze je zo laten vallen ineens.
    Ik kan ook slecht tegen breken van beloftes.

Mausyi, hoe bevalt het thuis met je meiden?

9. mausyi

mausyi Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.452
    0
    36
    Ach wat rot ptbm 😐

En wat jammer vogelhuisje. Probeer nog wat te rusten en hopelijk dan toch vlot je kindje bij je.

Hier gaat het goed, beetje gevlieg. En oudste dochter die ontzettend hyper is, en daarbij dat ze nu weer de regels van papa en mama moet volgen. Man is nog aan het werk, dit is de laatste week. En daarbij nog werkvolk wat rondloopt is het een beetje behelpen.

En bij jou beeb?

10. JJM081114

JJM081114 Actief lid

20 nov 2014
    286
    0
    16
    Ga morgen uitgebreid reageren hoor, maar proud en vogelhuisje, lijkt er op dat we allemaal een beetje in hetzelfde schuitje zitten qua niet indalen of niet verweekt bmm e.d.
    Ik kan het nog wel zo redelijk bekijken dat als t niet ingedaald is dat het ook echt nog niet kan, bevallen. Maar Viel mij gisteren ook flink tegen eigenlijk. Hoopte op maandag inleiden. En kan nu pas over een week terecht.

Knuf voor jullie :)

Hoe is t met jou Luitje??

11. JJM081114

JJM081114 Actief lid

20 nov 2014
    286
    0
    16
    En Vogelhuisje, herken jouw verhaal echt van mijn vorige inleiding. Was ook steeds weer anders, de 1 heeft langere vingers dan de ander en voelt dan toch weer anders. Zelfs de ochtend na de 2de inleiding waarop ik dus bevallen ben zei gyn in opleiding, nou, nog steeds niet de 2cm die je nodig hebt voor het breken van de vliezen. Komt de gyn, ja hoor, ruime 2 cm, breken maar ...

12. Luitje

Luitje Actief lid

2 okt 2014
    459
    80
    28
    Vrouw
    Pleegmoeder
    Ik heb nog steeds veel buikpijn maar de kleine beweegt goed en kan er geen regelmaat in ontdekken. Toch trekt het ook niet echt weg met douchen of een bad nemen, alleen op m'n yogabal zitten geeft wat ontspanning. Aan de ene kant heb ik dus het idee dat het niet lang meer gaat duren maar aan de andere kant in 24 uur zet er ook niks door.. Heb ook niks aan bloed of slijmverlies o.i.d. Ik probeer dus maar een beetje te rusten en slapen maar het gaat lastig. Zit ook een beetje te piekeren dat als het voorwerk al zo vernijnig is... terwijl ik normaal echt een hoge pijngrens heb. Zullen de zenuwen ook wel een beetje zijn.

13. Luitje

Luitje Actief lid

2 okt 2014
    459
    80
    28
    Vrouw
    Pleegmoeder
    Hoi meiden,

Is er heel stiekem bij iemand al vordering? Hoe somber ik vannacht was hoe positief ik gelukkig nu weer ben. Die kleine is vannacht heel actief geweest en blijkbaar anders gaan liggen. M'n buikpijn is weg en ook doet m'n spier in m'n bil niet zo vreselijk zeer meer. Ook kon ik vanmorgen opeens heel goed plassen (ik dacht dat die hele kleine beetjes plassen er eigenlijk gewoon bij hoorde) dus waarschijnlijk heeft hij toch één of ander afgekneld waardoor ik zo'n buikpijn had. Een hele opluchting. Nu nog een beetje bijslapen en dan heb ik weer vertrouwen dat ook ik het kan 😉

14. Proudtobemom

Proudtobemom Actief lid

5 nov 2014
    370
    0
    0
    Dat was wel even schrikken dan Luitje. Gelukkig is de buikpijn weer gezakt. Hopelijk kun je even lekker bijslapen.

Mausyi en Beeb, ik ben blij dat jullie zo heerlijk kunnen genieten van je kleintjes en dat het zo goed gaat. Blijf maar lekker op je roze wolk, het is zo mooi :)

Ik heb op zich een goede nacht achter de rug met slaapmedicatie. Ben 1 keer wakker geweest omdat een mug liep te vervelend, maar daarna goed doorgeslapen tot vanochtend. Helaas heb ik nu nog maar 1 pilletje....dus moet nog even wachten tot ik weer zo'n nacht heb waarschijnlijk

Verder heb ik vanochtend contact opgenomen met de psycholoog om mijn gevoel uit te leggen en we hebben weer een afspraak staan, ik heb de ondersteuning gewoon nodig nu. Ook heb ik gisteravond de vk een mail gestuurd met mijn gedachten over hoe de begeleiding nu loopt, ik kon het niet over de telefoon vertellen (watje ben ik ;)). Helaas nog geen antwoord, maar ben wel benieuwd wat ze gaan zeggen.

Fijne dag allemaal. Het wordt weer warmer de komende dagen, dus ook veel succes met die door te komen...

15. Luitje

Luitje Actief lid

2 okt 2014
    459
    80
    28
    Vrouw
    Pleegmoeder
    Wat goed van je proudtobemom dat je deze acties hebt ondernomen! Ik kan ook altijd moeilijk dingen onder woorden brengen als ik emotioneel ben dus ik vind dit een goede oplossing! 👍 Ik hoop dat de vk begripvol zal reageren en je snapt. Heerlijk dat je een goede nacht hebt kunnen maken, voel je je ook wat beter?

Ik heb nog even heel diep geslapen en voel me nu eigenlijk gewoon weer goed dus daar ben ik wel blij mee. Ml maakte zich ook echt zorgen of er niets anders aan de hand was omdat ik zo witjes was. Lig nu ook heerlijk nog even een beetje in bed te lezen want ik vind dat ik die ontspanning wel even heb verdient 😝.

Inderdaad het gaat weer warmer worden, fijn voor iedereen die vakantie heeft maar ik hoop dat de echte hitte ons bespaard blijft!

16. mausyi

mausyi Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.452
    0
    36
    Hopelijk schiet het voor jullie toch een beetje op meiden. En word het niet te warm. 👍

Kiek dan💖
    Bekijk bijlage 465565

17. Luitje

Luitje Actief lid

2 okt 2014
    459
    80
    28
    Vrouw
    Pleegmoeder
    Ahhh dan smelt je toch 😍 Heerlijk Mausyi!

18. Proudtobemom

Proudtobemom Actief lid

5 nov 2014
    370
    0
    0
    Ahhhh super schattig mausyi!

19. mausyi

mausyi Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.452
    0
    36
    Ja genieten is het zeker. Qua gewicht doen ze het super. A.bby woog vandaag 2930 en P.hoebe 2750.

20. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Wat een lieve foto Mausyi!
    En ze groeien goed :)

Wij zitten een beetje te tobben met de voeding.
    Ze slaapt 's nachts ampers 3 uur op 85cc.
    Meestal maar max 2 1/2 uur.
    Geen idee waarom want voorheen sliep ze beter op minder voeding.

Nu zijn er allerlei opties om te proberen en we zitten nog beetje te twijfelen wat we gaan doen.
    Zou toch fijn zijn als wij ook beetje langer kunnen slapen.

Deel Deze Pagina