Jeetje meiden, heel vervelend dat het steeds maar niet wil lukken met inleiden of dat ze niet willen. En dan ook niet kunnen slapen, geen pretje! Ik duim voor jullie hoor dat de babys snel komen nu. Oeff das moeilijk om je opa dat te horen zeggen lijkt me, Luitje. Hopelijk komt de baby snel.! Nou hier alles nog goed. Heb het gevoel dat ik niet mag klagen als ik al jullie verhalen lees haha. Diarree weg dus ws geen voorteken. Lopen word zwaar maar slaap nog goed door. Nog niet het gevoel dat de baby gaat komen. Hoop wel dat die snel gaat komen, anders heb ik met 40 weken ergens een gesprek mer de gyn voor het inplannen van een ks. Wil ik eigenlijk niet, dus we zullen zien.
Wat moeilijk Luitje met je opa Hopelijk houdt ie het nog even vol! Dat plaatje is echt geweldig haha. Vogelhuisje, lastige keuze inderdaad. Bekijk morgen hoe je je voelt en maak dan een keuze. Sterkte!
Ook een knuffel voor jou Luitje! Het is echt een rot situatie waar je in zit....veel sterkte! Ik herken het druk maken om de baby idd heel goed....leuk plaatje ook ja. Gisteren op de verjaardag zegt ook iedereen....je houdt hem hier wel binnen he, of ik ben een hele goeie vk als je vliezen dalijk breken haha. Dagelijks ook tientallen apps met de vraag of het al begonnen is en of ik niet zenuwachtig ben...haha. Wel fijn om te weten dat iedereen zo meeleeft. Ik voel me sinds vanochtend wel wat anders. Met name een druk van onder zeg maar en meer harde buiken. Weet niet zo goed wat ik er van moet denken. We moeten vanmiddag wel naar een verjaardag die 3 kwartier rijden is, dus ik hoop dat mijn lichaam snel meer duidelijkheid geeft of er iets gaat beginnen, anders durf ik niet eens te gaan
Facebook vindt het leuk om af en toe een herinnering op je tijdlijn te plaatsen en vandaag staat er een foto op die me wel weer wat sentimenteel maakt. Wil hem graag met jullie delen. Dit is dus onze zoon toen ie 9 maanden was
Ah wat een leuke foto ptbm! Dat is wel spannend hoor. Als je het niet vertrouwd zou ik gewoon afzeggen. Zullen ze vast begrijpen.
Ach wat een schatje Proud. Nog iets gebeurd bij je vandaag? Dat is heftig te horen Luitje! Pff ... ik zie inmiddels zó tegen de bevalling op 😕 Bij de andere 3 totaal niet gehad, maar ben elke avond zo zenuwachtig. Terwijl ik echt niet te klagen had over de bevallingen. Maar het idee dat ik er al wéér door moet ... Nou ja, ben niet de enige iig
Ik heb veel last van harde buiken, kon bijna niet in de auto zitten. Hopelijk is dit een teken van indalen. We zijn gewoon naar de verjaardag gegaan, toch weer wat afleiding. Had voor de zekerheid de vk gebeld en die zei ook gewoon gaan. Ik voel me op zich best rustig, maar toch is de naderende bevalling voor mij ook wel spannend hoor. Je weet dat je het aankan, maar ik snap je gevoel helemaal JJM....het gaat toch pijn doen en je kunt niet voorspellen hoe het gaat lopen. Dat laatste vind ik toch ook wel een beetje eng. Ga zo maar weer eens proberen te slapen....ben benieuwd of er baby nieuws is morgen
Fijn dat je nog lekker kunt slapen duo penotti en dat lopen hoort er een beetje bij, ik voel me ook net zo'n pinguïn 😄. Gelukkig gaan de 40 weken al opschieten voor je al zou ik inderdaad niet aan de ks moeten denken! Gaan de nachten bij jou nog steeds wat beter met het speentje beeb87 of bleek het nog niet "het wondermiddel"? Haha zo herkenbaar die aandacht proudtobemom maar ach beter dan dat ze er niks om geven 😉. Fijn dat je toch naar de verjaardag bent gegaan maar wel spannend zeg of hij nu aan het indalen is! Wat een heerlijke foto van jullie mannetje 😍. Het is ook spannend JJM081114! Het lijkt me ook gek als je het al hebt meegemaakt. Wat dat betreft geeft de eerste keer misschien ook juist rust, ik heb toch geen idee wat ik kan verwachten. Toch vandaag hier even een dipdagje 😞. De druk met m'n opa, weer harde buiken, menstruatiepijn, rugpijn en moe, bleh 😖. Ml die zegt ik had eigenlijk niet verwacht dat ik morgen naar m'n werk zou gaan 😳. Zucht, kom maar op kleine man we zijn nieuwsgierig naar je!
JJM, vervelend dat je er zo tegenop ziet. Hopelijk verdwijnt dat gevoel snel. Ptbm, dat klinkt naar als je in de auto moet zitten. Wel gezellig gehad? Luitje, het zijn zware dagen met je opa. Hopelijk heb he toch momenten waarop je je rust kan vinden. Sterkte nog meiden! Kom maar baby's!! Het speentje is nog niet het wondermiddel helaas. Al gaat her wel echt beter. We gaan langzaam aan over op kunstvoeding in de hoop dat ze daar langer op slaapt. Borstvoeding ben ik wel klaar mee. Ze kan nog steeds niet volledig drinken bij mij en dat kolven ben ik echt zat. Kost zoveel tijd en ergste vind ik nog dat we niet eens fatsoenlijk weg kunnen. Altijd rekening houden met haar tijden. Hoop dat het afbouwen snel gaat!
spannnend ptbm!! Ben benieuwd hoe het vandaag verloopt met je harde buiken. Nou loop ik net te zeggen dat ik nog zo goed slaap ben ik nu al vanaf 3:00uur klaarwakker hahaha. Ben vogens mij ook een ietsie beetje van de slijmprop verloren met beetje bloed. Maar helaas zegt dat geloof ik niks over of het beginnen zal. :/
Het was een gezellige dag gisteren! De harde buiken zijn vanochtend weer verdwenen. Maak me nu een beetje zorgen over de bewegingen van het kindje....hij is erg rustig. Nog maar ff afwachen. Spannend duo penotti! Hier geen slijmprop gezien haha....misschien begint je bevalling nu snel. Beeb, jammer dat borstvoeding niet lukt al denk ik wel dat kunstvoeding meer rust gaat geven omdat je dan regelmaat kunt inbouwen. Hier werkte dat bij onze oudste heel erg goed. Hoe gaat het vandaag met je Luitje? Hou je het nog een beetje vol? Tis echt moeilijk met je opa. Ik vind het ook nog steeds heel moeilijk dat mijn oma er niet meer is. Steeds in haar huisje komen terwijl ze er niet is of naar een verjaardag gaan waar ze eigenlijk ook bij hoort te zijn. Weet niet of dat gevoel ooit gaat slijten. Om 11 uur maar weer eens naar de psycholoog....altijd fijn zo'n gesprek.
O wat jammer beeb87 dat het nog niet voldoende helpt. Hopelijk is dat snel wel zo met de kunstvoeding, ik snap dat het op deze manier een hele belasting is! Spannend duo penotti! Moeilijk hè om je er niet teveel op te focussen? Ik zoek ook bij ieder nieuw gevoel of ander dingetje op of het een begin zou kunnen zijn 😊 en dan kom je net zoveel antwoorden tegen met ja als nee 😉. Hier alleen nog geen bloedverlies en alleen juist heel wit en waterig slijmverlies (fijne details 😁. Misschien de harde buiken omdat je wat drukker bent geweest en dat je ukkie daar ook wat moe van is geworden proudtobemom? Wel even goed in de gaten houden en anders even bellen! Fijn dat je zo weer voor een gesprek kunt, succes! Hier gaat het na een nachtje slapen weer redelijk! Het is en blijft moeilijk net als voor jou proudtobemom! Ik droomde wel dat m'n opa de kleine (het was alleen een meisje 😳 wel kon zien dus laten we hopen dat deze droom (gedeeltelijk 😄 geen bedrog is. Ga ik weer eens even iets bedenken om vandaag te doen want m'n fantasie begint op te raken met alweer drie dagen overtijd 😌.
Spannend allemaal meiden! We komen er uiteindelijk wel 😊. Helaas geen verandering aar de gyn adviseerde wel weer primen want de baby mag er wel een X uit... Dus hun houding is wel wat veranderd. Ik zit nu tussen een ballon en inleiden in... ballon wil niet meer inleiden ook nog niet. Dus weer hormoonveter. Harde buiken beginnen nu weer een beetje.. morgenochtend weer een check...
Ik was net een berichtje aan het typen om je succes te wensen Vogelhuisje. Moet je nu ook weer in het ziekenhuis blijven?
Succes vogelhuisje! Ik duim voor je dat het nu gaat lukken. Ik ben weer terug van de psych....was een goed gesprek. Volgende week weer. Kom ik terug bij de oppas om mijn bengel op te halen, zegt ie 'ik wil niet met mama mee ik wil hier blijven'. Dus heb hem daar gelaten en zit ik nu de rest van de dag alleen thuis. Hij zegt het vaker de laatste dagen, het raakt me wel echt hard. Door deze k*t zwangerschap ben ik nu ook een slechte moeder. Ik heb er echt geen zin meer in....wil heel snel mezelf weer zijn
Fijn dat je een goed gesprek hebt gehad maar wat naar van je zoontje proudtobemom. Natuurlijk kun je niet zoveel als je zou willen op het moment maar dat is denk ik voor iedereen zo (ik denk wel eens jeetje hoe zou ik dit doen als ik al een kleine had). Daar kan hij zich waarschijnlijk lekker uitleven, als jij dan deze tijd even pakt voor jezelf om op te laden dan ben je straks gewoon weer die leuke mama met wat meer energie (maar wel hoogzwanger)! Knuf!!
Knuf voor iedereen die het nodig heeft ☺. Spannend dus weer Vogelhuisje of er nu wel iets gaat gebeuren! Hier vanmiddag naar de vk, hoop zo dat t wat ingedaald is ... Zo ff stofzuiger er door, wasje ophangen en vouwen, douchen en kids ff naar de overbuuf brengen. Op eten koken na doe ik daarna niks meer
Spannend JJM081114, succes! Verder ook weer lekker bezig dus, heeeeeeerlijk die nesteldrang 😄 Hier juist net al verse lasagne gemaakt (ook de bladen en saus enz.) en nu aan het wassen, stoffen enz. Ml kwam thuis en verzuchte al dat er dan ook zeker WEER gestofzuigd moet worden 😂 We hebben een robotstofzuiger voor de dagelijkse keer voor de haren van de huisdieren maar dat is voor mij niet genoeg op het moment en laat nu net stofzuigen zijn taak(je) te zijn in huis 😝.
Ik heb een bijzondere dag achter de rug. Vanochtend erg verdrietig door hetgeen mijn zoontje zei. En ik maakte me zorgen over het minder leven voelen. Dus gebeld naar de vk en een ctg laten maken. Tijdens het wachten op de ctg begon ik weer heel regelmatig harde buiken te krijgen en tijdens de ctg nog steeds. Daarna op controle bij de gyn en die zei zullen we eens voelen of je kindje is ingedaald. Dus zij voelen, en ja hoor....vast in het bekken. Heel apart want een uur daarvoor bij de vk lag ie nog niet vast (maar wel al lager als de week ervoor). Dus de gyn geeft aan dat er nu wel ingeleid kan worden. Heb nu afgesproken dat ik het toch nog een paar dagen wil afwachten of het spontaan komt (goed nieuws maakt een mens sterk ). Gebeurt er niks dan ga ik zondag naar het ziekenhuis om te kijken of mijn baarmoedermond rijp is. Als dat zo is, mag ik naar huis en kom ik maandags terug voor een inleiding. Als de bmm niet rijp is, krijg ik een ballonkatheter en blijf ik in het ziekenhuis. Dus al met al is het eind nu echt in zicht...ik kan het nog steeds niet geloven. Ben sinds lange tijd gewoon echt weer blij ladies....super
O wat een fijn nieuws proudtobemom! Nog een paar daagjes dan is jullie kleintje er in ieder geval 😍. Goed zeg dat je nog even af wacht maar het aftellen is begonnen 💞!