Super fijn Proud!! Spannend ook weer allemaal! Hier dus ook hetzelfde, koppie ligt iets vaster in het bekken, maar kan er nog uit geduwd worden. Hopelijk daalt het tot donderdag voldoende in dat ik eind van de week ingeleid kan worden. Zie zo tegen een grote baby op anders Hahaha ja Luitje, flinke nesteldrang. Morgen boven alles weer even langs, donderdag nog gedaan maar goed ! Manlief is nu de badkamer aan het schrobben, met dat anti kalk spul e.d. Mocht ik niet doen van 'm. Ze hebben het maar zwaar te verduren haha. Ik ga ff snel mijn 3de en laatste wasje van vandaag vouwen en opruimen en dan zal ik hem maar assisteren haha.
Joehoe wat fijn JJM081114 het gaat opeens goed met de beebjes!!! Hopelijk blijven ze lief liggen en hebben we eind van de week een babyboom 💓 Ik wil morgen ook alles weer stoffen, de badkamer schrobben, stofzuigen en dweilen hoor terwijl het hier ook eind vorige week is gedaan 😄 Vandaag heerlijk gewassen, opgeruimd, plantjes over gepot (moest echt gebeuren 😜 ), wc's gedaan enz enz Heb toch maar een keertje genoegen genomen met de robotstofzuiger want heb niet het idee dat hij vandaag gaat komen (zul je net zien 😂 ). Ik mag morgen weer naar de vk dus ik ben heel benieuwd! Ook heb ik maar even alle tijdmeldingen, vinkjes enz uitgezet op whatsapp want ik word gek van de berichtjes in de trant van "het is stil vanuit Rotterdam zou er nieuws zijn" als ik niet "snel" genoeg reageer. Zo nu beentjes omhoog en rust 😁.
Goei nieuws JJM! Deze week (of begin volgende) een baby boom...zou mooi zijn haha. Hier is ook echt alles klaar en gepoetst. De baby kan zo instappen Slim van je luitje om alles uit te zetten. Hier gaat de telefoon ook te vaak eigenlijk....maar ja. Succes morgen bij de vk! Ik moet morgen de vk bellen en als ze tijd heeft, gaat ze me strippen. Anders wordt dat woensdag. En morgenmiddag lekker naar de voetreflex...gewoon even ontspannen
Wat hebben jullie ineens veel gekletst zeg Wat een nesteldrang ineens haha. Loop je eigen niet voorbij hoor Hopelijk kan je gestript worden ptbm! Succes vandaag Luitje! Vandaag was mijn uitgerekende datum!! Maar ze is 24 dagen oud Toch wel vreemd idee.
ptbm: wat een super goed nieuws! Hoe dan ook maandag inleiden. Heerlijk dat het eind in zicht is. Geniet van deze laatste dagen want dit zijn de laatste dagen met zn 3en als gezin! JJM: spannend!! Babyboom in zicht. Fingers crossed. Beeb87: ja zeker een raar idee.. Luitje: succes vandaag bij vk! Ben benieuwd met je 4 dagen overtijd.. Zal vast wel wat gepland worden.. Hier geen updates: Geen slijm meer gespot dus misschien heb ik het wel gewoon ingebeeld :/. We wachten het af...
O spannende dagen proudtobemom want ik las dat strippen zeker bij een tweede wel wat kan doen! Raar inderdaad beeb87! Maar zo heerlijk dat jullie al van jullie meisje kunnen genieten 😍. Ben stiekem wel een beetje jaloers hoor zeker omdat het zo goed gaat want anders was het natuurlijk een heel ander verhaal. Erg hè duopenotti al die signaaltjes die je voor de gek kunnen houden? Hier geen nieuws alleen weer een slechte nacht. En dan slaap je eindelijk diep mag je eruit om naar de vk te gaan 😔 Hopelijk straks nog even een dutje doen! Ws gaan ze nog niks doen of plannen duopenotti want ik wil de natuur z'n gang laten gaan dus vorige week hebben we besproken dat tot 41 weken er eigenlijk sowieso niks gaat gebeuren tenzij ik het wil ivm m'n opa. De meeste kinderen worden tussen de 40 en 41 weken vanzelf geboren vertelde ze dus er is ook nog geen haast zolang het met ons goed blijft gaan. Ik ben dus benieuwd! Met 41 weken zullen we dan wel langzaam aan een plan van aanpak moeten gaan denken maar dat zal dan ws ook pas na het weekend bedacht gaan worden 😅.
Wat jammer nou vogelhuisje! Dat zal wel even een domper zijn! Hier weer terug van de vk. Ons manneke is inmiddels helemaal ingedaald en ligt vast in m'n bekken. Verder heeft hij het nog prima naar z'n zin, z'n hartje deed het prima en ze schat dat hij rond de 3200 a 3300 gram zal zijn. Met mij gaat het ook goed m'n bloeddruk was ondanks de spanningen zelfs wat gezakt. Dus er is absoluut nog geen ingrijpen noodzakelijk gelukkig. Ze wilde eigenlijk ook niet strippen omdat het kans op succes niet zo groot is en de kans dat ik er last van krijg wel, zijn we het daar gelukkig over eens 😉 Mocht het nu opeens heel slecht met m'n opa gaan dan wil ze wel rondbellen voor een evt inleiding maar mede vanuit m'n principes dus liever niet. Als ik de kleine netjes iedere dag blijf voelen mag ik dus nog een weekje doorlopen. Mocht hij er maandag niet zijn dan krijg ik een echo om de werking van de placenta en de hoeveelheid vruchtwater te controleren. Ik mag er dan voor kiezen om te kijken of ze me kan strippen omdat ze met 41 weken meer succeservaringen hebben. Mocht alles goed zijn dan mag ik uiterlijk tot de 31e door blijven lopen. Het blijft dus nog even spannend voor de komende 10 dagen al vind ik dat ook alweer dichtbij klinken 😊.
Balen Vogelhuisje....ik denk aan je! Knuf! Goed nieuws Luitje! Fijn dat je mannetje het nog zo goed heeft bij je en dat jij je goed voelt. Ik ben net gestript door de vk. Was niet echt fijn....maar ja bevallen is tien keer erger he 😉. Ze had hele goede hoop omdat ze de bmm al goed verweekt was en ze er blijkbaar goed bij kon...beebje was nu ook super goed ingedaald. Heb nu wel buikpijn en licht bloedverlies...dus hoop dat het gaat doorzetten ☺️
Duo Penotti, tis net als met het wachten tot je een zwangerschapstest mag doen. Je voelt van alles en je word giga voor de gek gehouden -_- Hopelijk kondigt de kleine zich snel aan! Wat balen Vogelhuisje! Nog een week geduld hebben. Luitje, wat fijn dat de kleine het goed maakt. En helemaal ingedaald! Fijn dat jij en de vk het eens zijn over de aankomende tijd. Hopelijk komt de kleine op tijd uit zichzelf. Ptbm, spannend hoor! Hopelijk gaat er snel iets gebeuren. Ben ook benieuwd hoe het met Mausyi en haar meiden gaat!
Ik heb al vanaf gisteravond 18.00 uur regelmatig pijnlijke samentrekkingen van de baarmoeder maar het wordt niet erger. Kan ook tussendoor gewoon slapen, maar wordt wel vaker wakker hierdoor. Lijken me geen weeën, maar ga zo toch de vk even bellen of dit normaal is. Vind het niet echt een prettig gevoel zo.
Hoi hier ook niks hoor! Ga mijn gewone leven maar weer eens oppakken en kijken of ik wel kan fietsen. Autorijden gaat niet meer want mijn been schiet soms op slot... maar met de bakfiets maakt dat natuurlijk niet uit... Ben zo aan huis gekluisterd gelukkig kan man nog steeds thuis werken... maar dan kan ik er weer ff zonder hem op uit. Mijn stiefzoon is er nu ook 3 weken dus dat is wel leuk... hij is 1 augustus jarig, nooit gedacht dat we daar in de buurt zouden komen met de baby.... maar zoals het nu lijkt is het een reële kans dat ze echt heel dicht op elkaar jarig zijn. Hij heeft afgelopen weekend bij zijn moeder een heel groot feest gehad dus afgesproken dat hier alleen mijn ouders en mijn schoonouders komen. Vond hij wel prima, hij wilde het liefst een broertje en zoals het nu lijkt gaat dat lukken haha 😉. Ga vandaag een taart voor hem maken en dan invriezen. Ook hebben we toch besloten de meiden op 1 kamer te doen. Een paar maanden geleden ging dat niet goed omdat ze de eerste paar dagen gingen keeten en heel laat sliepen. Terwijl de oudste naar school moest. Toen ze vakantie had kwam de baby bijna dus toch niet gedaan... maar nu de sprong gewaagd 😊 en ze sliepen uiteindelijk om half 11 en om 7 uur wakker haha... heel moe nu maar ze sliepen wel in hun eigen bed! Kwamen niet van de kamer af en hebben een mooie treinbaan gebouwd... 😉 Ik ook weer wat rust. Onze kids slapen heel snel door meestal na de kraamweek 6 uur en dec weken daarop langzaam aan naar 8 uur... alleen word ik heel snel wakker van elk snuifje en pufje... dus meestal gaan ze redelijk snel naar hun eigen kamertje. Dat had dus niet gekund maar nu misschien wel ☺. We laten het eerst zo maar zetten wel een kledingkast en ledikant en nieuwe gordijnen op de kamer... 😊
Spannend proudtobemom hopelijk doet het dan toch wat ondanks dat je er niet teveel last van hebt. Ik ben benieuwd wat de vk gaat zeggen! Stoer hoor vogelhuisje dat je er weer op uit durft te gaan! Ik ben het thuiszitten ook heel erg zat maar durf alleen niet zo ver weg. Nu scheelt het ook dat ik niet mag autorijden en fietsen vanwege een oogafwijking dus als ik zou gaan moet het met het openbaarvervoer en zie daar al m'n vliezen breken 😳. Dus vandaag maar weer een beetje poetsen, koken en niks doen. Verder ben je ook goed bezig met allerlei voorbereidingen zeg! Hier is mijn oma de 29e jarig en vond het ook wel een kadootje dat haar achterkleinkind dan geboren werd, ik had zoiets lijkt me heeeeel sterk maar ga nu ook steeds meer denken dat ik het ga halen 😊. Succes met alle voorbereidingen vandaag!
Ja ik moet toch wat... word echt een beetje gek helemaal omdat he stiekem elke x denkt laatste ritje naar het ziekenhuis zonder baby en elke x weer thuis zonder baby... nou ja met baby in mijn buik dan 😉... dus even afleiding. Maak mij wel een pietsie beetje zorgen. Baby beweegt echt veel minder... Nu weet ik nog van mijn dochters dat die dat rond 39 weken ook deden... maar toch. Alleen weet ik zodra ik aan de ctg ga waar hij een hekel aan heeft. Hij weer volop beweegt... Zo eerst maar even eten ben net wakker 😉.
Vind het echt vervelend voor je vogelhuisje! Daarom mijn respect dat je de draad zo goed kan oppakken. Je moet het toch maar ff doen meid...je bent sterk...echt goed! En bij minder leven....echt ctg laten maken ook al denk je misschien dat er niks aan de hand is. Heb ff de vk gebeld. Ze geeft aan dat het strippen vooralsnog de bevalling niet op gang heeft gebracht maar dat wat ik nu voel wel goeie voorbereidingen zijn op de bevalling en het ook zomaar over kan gaan in regelmatige weeën dus goed in de gaten houden. Mocht er vandaag niks gebeuren, gaan ze me morgenochtend nog een keer strippen. Net wel weer wat bloed en slijmverlies dus er is echt wel wat gaande hier. Niet te veel over nadenken....ga maar eens wat afleiding zoeken 😒
Even goed in de gaten houden inderdaad Vogelhuisje. Hopelijk voel je hem na het ontbijten weer goed. Hier merk ik ook dat hij overdag wat rustiger is maar nadat ik wat eet of mijn hand op mijn buik leg voel ik hem altijd wel. 's Avonds komt hij daarin tegen altijd zo ongeveer door mijn buikwand heen. Toch hebben ze mij gister weer op het hart gedrukt bij twijfel gelijk bellen. Spannend hoor proudtobemom! Inderdaad afleiding zoeken lijkt nu het beste maar kan me ook voorstellen dat het wel een beetje spanning geeft. Het is ook zo gek 9 maanden lang hoop je op geen gek bloed of slijmverlies en nu kijk ik er iedere keer vol spanning naar in de hoop dat het een begin is
Bedankt meiden moet toch wat... Na veel gespring snoepjes en een douche kreeg ik een klein schopje terwijl ik normaal dus wakker en beurs word geschopt dus even gebeld en weer ctg.... Daar waren idd hele perioden te zien dat hij erg rustig was en een vlakke hartslag had... Gelukkig werden ze afgewisseld met drukkere perioden dus vooralsnog geen zorgen. Bij twijfel wel gewoon weer langskomen. Oja ik had blijkbaar ontzettend regelmatige harde buiken die echt hoog piekten op de ctg... Normaal voel ik elk pijntje en hier voelde ik niks van haha... Dus het zal mij benieuwen wie weet doet het iets... Even ter vergelijking vorige week met die hele pijnlijke harde buiken stond het beginpunt op 20 en kwamen de meeste buiken tot 40 heel af en toe een uitschieter tot 60... Nu stond het eikpunt beginpunt op 6 (veel lager dus) en de buiken kwamen tot 100! Veel hoger dus... Bizar... En dat zonder hormonen ballonnen of wat dan ook... We zullen het zien vrijdag Vrijdag weer naar mijn eigen gyn en die gaat dan ook nog ff checken en het verdere plan bespreken... @proud spannend zeg! Ik hoop dat het iets doet voor je! Wat zijn de plannen verder heb je al een afspraak staan?