Gelukkig was de ctg goed! Grappig dat je zo'n activiteiten had in je baarmoeder zonder dat te voelen. Zou fijn zijn als dat tijdens de bevalling ook zo is 😉 Ik heb al de hele dag weer last van pijnlijke krampen en het slijmverlies met bruin bloed wordt ook steeds erger. Vanaf begin van de avond werd de pijn ook wat erger en kwamen de krampen vaker. Het is nu weer wat afgezakt, maar heb ook twee paracetamols gepakt op advies van de vk. Helaas haalt het de pijn niet helemaal weg. Eigenlijk zou ik het fijn vinden als de vk eens komt checken of deze krampen niet toevallig toch voor ontsluiting zorgen want deze pijn was al behoorlijk heftig. Kan me niet voorstellen dat de echte weeën nog zoveel heftiger zijn eigenlijk dus maak me best wel zorgen. Als het verder vnv en vannacht rustig blijft wordt ik morgen weer gestript. En heb zo het gevoel dat er hier voor dit weekend een baby is. Maar ik blijf voorzichtig met deze gedachten....je weet nooit.
Nou ben benieuwd of er vannacht een baby geboren is ptbm! Echt super spannend nu. Er staat wat te gebeuren! Luitje: afwachten dus nog even. Snap wel dat je het liever idd natuurlijk laat gebeuren. En zowieso is er met 1 week een baby. Wel een fijne gedachte toch. Fijn dat je je nog zo goed voelt. Nou hier ook nog niks, maar als de meeste babys geboren worden tussen week 40 en 41 moet ik dus nog even geduld hebben haha. Maar geeft niet, ook ik voel me nog uitstekend.
Nog geen baby...sterker nog de pijn zakte later op de avond helemaal af en ik heb echt heerlijk geslapen 😀 Ben wel vanochtend denk ik mijn slijmprop verloren. Weet niet of dat nog wat betekent...maar het gaat nog steeds de goede kant in. Om 13.00 uur word ik weer gestript....ben benieuwd wat dat gaat doen. Hoe is het met de andere meiden?
Veel harde buiken hoop stiekem dat ze iets gedaan hebben morgen dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben.
Wat fijn dat de ctg goed was vogelhuisje en bijzonder dat er al zoveel te zien was! Ik hoop voor je dat het wat doet of vandaag lekker doorzet. Bij jou dus ook genoeg gerommel proudtobemom! Ik ben benieuwd vandaag of de vk je kan vertellen dat er wat gebeurd is of anders dat het je vandaag wat gaat opleveren! Haha je weet het niet duopenotti Beeb87 mag bijvoorbeeld alweer een tijd van haar prachtige dochter genieten en ik ga bijna de 41 weken halen dus wij houden het gemiddelde lekker in stand 😄. Hoe is het met jou JJM081114? Hier qua baby geen nieuws nog. Ik had wel gedacht dat hij wat later zou komen maar alweer 6 dagen overtijd... 😳 Ik voel me vandaag wel wat "anders" maar of dat wat zegt? Ik heb ook een slechte nacht gehad. Gister bij m'n opa in de hospice geweest en dat vond ik heel heftig en bij thuiskomt het bericht dat mijn oud-studiegenootje ook in een hospice is opgenomen en stervende is. Dan liggen leven en dood echt dicht bij elkaar hè? Net gelukkig nog wel even kunnen slapen maar het gevoel blijft. Zelf ben ik met 40.6 geboren dus zou wel grappig zijn 😄 Maar voorlopig blijft het alleen bij gevoel verder geen bloed/slijmverlies, harde buiken of weeën dus we wachten weer rustig af 😉.
Fijn dat je je nog zo goed voelt Duo Penotti. Klinkt allemaal wel als goede voortekenen Proud! Oe, spannend Vogelhuisje, hopelijk doen de harde buiken iets. Jammer Luitje dat jij nog niks voelt. Toch wel een tegenvaller eigenlijk denk ik he, dat over tijd lopen ! Heftig van beiden, opa en studiegenootje. Heel triest. Hier ook geen centje pijn hoor Ben nog te druk denk ik ! Net de bedden vd kids allemaal afgehaald en alles hangt nu buiten. Hopelijk is t half 2 droog, dan moet ik weg. De kids weg brengen, manlief halen en door naar de gyn. Duimen maar dat de kleine verder is ingedaald zodat er ingeleid kan worden. Qua zwangerschap zou ik het prima volhouden nog, maar ben zo bang voor brede schouders 😨. Vannacht ook weer een poos van wakker gelegen.
Jullie houden het spannend meiden!! Tijd voor baby's! Morgen komt hier fysio aan huis voor ons meisje. Ze heeft een verkalkte nekspier Zit dikke bult. Niks ernstigs alleen heel vervelend. Ze lijkt er geen last van te hebben gelukkig. Het trekt vanzelf weer weg, kan alleen paar maanden duren. De fysio zorgt ervoor dat het soepel blijft en dat ze geen scheve nek krijgt. Hopelijk gaat het snel weg!!
Voor jou dus ook weer een spannende dag JJM081114 veel succes! Fijn dat je je nog zo goed voelt en zo heerlijk kan toegeven aan die nesteldrang 😂. Op zich had ik overtijd lopen wel verwacht en vind ik dat absoluut niet mag klagen hoe ik me voel. Maar met mijn opa is het dubbel en het moment dat ik voor een minder natuurlijke manier zal moeten gaan kiezen komt natuurlijk dichterbij en daar zie ik wel tegenop. Hopelijk krijg ik nog de 8 dagen en komt hij vanzelf. Ik zeg net nog tegen een vriendin hij heeft nu wel genoeg laten zien dat hij op z'n moeder lijkt qua eigenwijsheid en z'n vader qua te laat komen 😂.
O spannend Beeb87! Fijn dat ze er geen last van lijkt te hebben en dat het wel weer over gaat. Gaat verder alles goed? Kunnen jullie al een beetje ritme vinden en er meer op uit nu met de kv of ben je nog echt aan het afbouwen?
Ja verder gaat alles prima! Ben blij met de kv. Ze slaapt 's nachts langer en we hebben een fles kunnen laten vallen. Ze krijgt nu 6x per dag Bv word rap minder. Gisteren maar 3x gekolft en vandaag pas 1 keer. Jij houdt het wel erg spannend Luitje! Hopelijk komt je kleintje snel.
Heftig zeg Luitje van je opa en je vriendin tegelijk nu. Dood en leven liggen idd zo dicht bij elkaar. Knuffel! Zet hem op Vogelhuisje! Hopelijk zijn de harde buiken goede voortekens. Hoe was het bij de gyn JJM? Wat vervelend voor je meisje Beeb die nekspier. Heeft ze dat al tijdens de bevalling of zwangerschap opgelopen? Fijn dat de kv jullie zoveel meer rust geeft. Lekker genieten en hopelijk heeft ze snel geen last meer van haar nek. Ik ben vanmiddag weer gestript, maar niet zo heel veel meer als dinsdag. Ik heb nu ook niet zo'n last als ik dinsdag had. Dus vandaag is een redelijk voorteken loze dag helaas. Dus we leven langzaam toch maar naar de inleiding toe. De vk dacht wel dat een ballonkatheter zondag niet nodig is omdat de bmm al helemaal verweekt is en er ook al ontsluiting is. Dus dan kan ik zondagavond nog thuis slapen en dan maandag naar het ziekenhuis. Maar stiekem hoop ik toch nog op een spontane bevalling 😕
Ach wat sneu Beeb!! Ja snap ik dat die combi vooral erg heftig is Luitje! Hopelijk gaat het strippen verder iets doen Proud. Morgen geen plek voor inleiden dus maandag ingepland. Hopelijk geen spontane bevallingen tussendoor 😉. Ga dan aan infuus met wee opwekkers om de 2 cm te halen en dan vliezen breken. Wel flink gestript net. Hoofdje zit netjes centraal maar gaat niet verder zakken volgens gyn dus vandaar de wee opwekkers. Maar hij had het überhaupt niet over primen. Bij de jongste was ze er 5 uur nadat ik aan de wee opwekkers lag.
Poeh wat een spanning meiden letterlijk de laatste lootjes! Heftig van je vriendin en je opa! Luitje Helemaal je vriendin die is nog jong lijkt me? Hier een drukke boel met 3 kids en man moest naar zijn werk vandaag pff was wel zwaar hoor! Gelukkig had mijn moeder s middags vrij genomen dus die is lekker langs geweest even beneden opgeruimd en schoon gemaakt heerlijk 😊 Oudste dochter is met haar mee logeren dus ook wel fijn... en dan nu weer zo spannend of er iets gebeurd is morgen... T rommelt wel echt kwa harde buiken voel ze nu ook wel wat... Jjm hoe was het? Baby is weer drukker gelukkig...
Dank voor jullie lieve woorden! Ze is inderdaad vorige week pas 39 geworden Vogelhuisje en dat met een man en twee jonge kinderen 😰. Fijn dat het beter gaat Beeb87 dan heb je de goede keuze gemaakt! 👍 Jammer dat er niet zoveel meer gebeurd is dan de vorige keer proudtobemom! Hopelijk besluit hij voor maandag te komen maar anders ziet het er dus positief uit, het einde is in zicht! Spannend JJM081114 dus ook voor jullie is het aftellen begonnen! Heerlijk dat het weer lekker schoon en opgeruimd is vogelhuisje. Ml en ik gaan hier zo ook weer aan de slag 😂 Heb een beetje buikpijn dus je weet nooit 😝 Hopelijk komt er snel regelmaat in je harde buiken en gaat het echte werk beginnen! Heel fijn dat hij in ieder geval weer drukker is vandaag.
jullie kunnen ws aan elkaar denken maandag JJM en PTBM. allebei inleiden maandag. als jullie dan nog niet bevallen zijn, heel veel sterkte, einde is in zicht! oeh boekpijn Luitje. spannend spannend. Ik duim voor je! Vogelhuisje ook spannend zeg die harde buiken. Misschien gaat er nu dan toch wat gebeuren. Ik had vandaag ook controlle en ben voor 1e x gestript. Das idd geen pretje aahaha. Maar de baarmoederhals schijnt nog vrij lang te zijn en de opening erg stug dus de vk dacht niet dat de baby binnen 2 dagen zou komen. Maar goed, strippen kan geen kwaad dus why not.
Ti's alweer aardig gezakt dus ik ga gewoon de 41 weken halen 😊 Spannend Duopenotti, voel je nu ook niks bijzonders?
Ik voel weinig na deze strip poging. Ben vnv super emotioneel want ik wil mijn kindje zo graag vasthouden....waarom duurt het zo lang? Ik weet dat de einddatum in zicht is, maar ik wilde het zo graag op eigen kracht doen 😞
Ahh proudtobemom knuffel voor jou! Lastig hè het wachten? Ik snap je gevoel helemaal om het zelf te willen doen! Ik wilde dat ik de gouden tip had maar helaas.... Hopelijk vergeten we dit snel als we onze ukkies straks in onze armen hebben.
Ik hoop het met je mee Luitje....als die kleintjes er zijn is hopelijk al het leed snel vergeten. Ik zit gewoon steeds met waarom mij dit niet gegund wordt....waarom kan het niet gewoon 1 keer mee zitten in deze zwangerschap. Ik snap het niet...maar het heeft ook geen zin om er over na te denken. We zitten allemaal in hetzelfde schuitje....I know....dus knuffel voor jullie allemaal!