De 16-31 juli 2015 club

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door moielle, 13 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Barbara 1982

4 okt 2014
    96
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn man gaat ook mee! Ik heb 3 dec de echo.

2. Luitje

Luitje Actief lid

2 okt 2014
    459
    80
    28
    Vrouw
    Pleegmoeder
    Welkom nieuwe meiden! En ja hoor mijn man gaat ook mee de 8e.

3. m2b

m2b Actief lid

8 okt 2012
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn man ook
    Bij de eerste ging hij ook mee naar de echo's.

Groeien jullie borsten al? Dat had ik bij de eerste Echt al heel snel. Nu nog niet. Maar goed, Elke zwangerschap is anders

4. JJM081114

JJM081114 Actief lid

20 nov 2014
    286
    0
    16
    Hier nog geen vk gebeld. Verwacht wel dat hij mee gaat naar de eerste echo, tweede ook. Andere keren ook gedaan.

5. San987

San987 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.516
    98
    48
    Vanmorgen weer getest, echt een knaltest! Dus zo meteen maar gelijk de vk gaan bellen.
    Mijn vriend gaat ook mee na de echo's, naar de controles meestal niet..

Wanneer bellen jullie de kraamhulp?
    Hier ga ik die ook meteen bellen, we willen graag een bepaald bureau en die zitten snel vol.. zeker nu ik in de vakantie uitgeteld ben.

6. Monijari

Monijari Actief lid

27 sep 2014
    307
    3
    18
    wij hebben op 15 dec de echo en mijn man gaat zeker mee. Ik wacht de echo wel af voordat ik kraamhulp zoek. Ik heb namelijk geen idee waar ik zou moeten beginnen aangezien dit onze eerste is. Ik laat me dan ook graag door de VK adviseren :).

Ik heb al wel ook mijn tweede echo ("op hoge uitzondering") kunnen plannen. Mijn man begint namelijk per 1 januari met een nieuwe baan dus we wilde graag de tweede echo nog dit jaar en dit is gelukt :D. 29 december.

Nu hopen dat alles goed blijft gaan :).

7. JJM081114

JJM081114 Actief lid

20 nov 2014
    286
    0
    16
    Fijn San, weer een knaltest.

Ik ga van de week eerst de VK maar bellen, kraamzorg rond de 10 - 12 weken?!
    Wij kiezen voor een particulier bureau, krijgen we 64 uur zorg (handig voor ons wat grotere gezin).

8. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    wil weer hetzelfde bureau als de vorige keer en liefst ook dezelfde kraamhulp (was ook bij mijn zusje). maar idd vakantie helemaal niet aan gedacht... maar bij mij hangt alles af van wat ik vrijdag zie.
    Begin nu langzamerhand wel weer zenuwachtig te worden voor wat we aantreffen....

san, fijn zo'n knaltest!

manlief gaat hier zeker mee naar de eerste echo, sowieso al, maar nu helemaal! vorige keer is hij ook meegegaan naar alle controles bij de vk. Nu is het even kijken of dat met zijn werk nog steeds gaat.

9. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    @monijari, gewoon kijken welke bureau's bij jullie in de buurt zitten en welk foldertje/website je het meeste aanspreekt. eigenlijk net als bij de keuze voor de vk!

10. Barbara 1982

4 okt 2014
    96
    0
    0
    NULL
    NULL
    slapen jullie ook zo slecht? Ik heb van die rare dromen, en word echt wakker alsof ik niet geslapen heb..:(

11. Monijari

Monijari Actief lid

27 sep 2014
    307
    3
    18
    Heel herkenbaar! ik ben continu moe en ik ga nu al rond 21:00 naar bed (ik ben vanaf 20:00 al kapot maar goed) en meestal lig ik dan rond middernacht wakker van of buikpijn of een rare droom, hierna slaap ik weer verder en wordt idd 's ochtends wakker alsof ik nog moet gaan slapen...

Sterkte!

12. m2b

m2b Actief lid

8 okt 2012
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb nog Geen last van vermoeidheid maar ik herken jullie verhaal
    Ik ben morgen pas 5 weken. Hoe ver zijn jullie?

13. Monijari

Monijari Actief lid

27 sep 2014
    307
    3
    18
    ik ben morgen 6 weken. Heb de vermoeidheid al sinds 4,5 week... alsof ik toen ineens tegen een muur opliep... ben er nog niet overheen ;)

14. m2b

m2b Actief lid

8 okt 2012
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat Kan even duren. Savonds een uurtje sporten of even een wandeling maken knapte ik wel van op. Moest mezelf wel van de bank af trekken/slepen af en toe

15. JJM081114

JJM081114 Actief lid

20 nov 2014
    286
    0
    16
    Vorige week dinsdag geloof ik, na een werkdag, dat ik erg moe was en 1 1/2 uur naar bed ben gegaan na het eten.
    Verder eigenlijk geen klachten.
    Al is het de 4de, toch wil je een bevestiging dat het wel goed zit :)

Maar anderzijds, we mogen nog een poos, prettig om zo lang mogelijk klachtenvrij te zijn uiteraard :D!

16. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier heel wisselend, idd wel chronisch moe. maar vannacht bagger geslapen, was moeier toen ik opstond als toen ik ging slapen. maar gisternacht in een halve coma gelegen. man en dochter veel wakker geweest (beide verkouden, ik ontspring de dans gelukkig nog) en ik heb er niks van mee gekregen...

17. m2b

m2b Actief lid

8 okt 2012
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik snap wel dat je onrustig bent hoor. Dat heb ik ook. Om Mij een heeft iedereen bij de 2e zwangerschap een miskraAm ghad dus ik ben er heel erg bang voor. Daarnaast is Mijn Eerste Echo pas 23 December dus heb ng een hoop weken te overbruggen

Gelukkig hebben we hier elkaar

18. Luitje

Luitje Actief lid

2 okt 2014
    459
    80
    28
    Vrouw
    Pleegmoeder
    Pff nou herken het ook hoor! Ben moe, moe, moe, lig iedere avond uiterlijk 21:15 in bed (heeeeel gezellig) en droom heel veel en vannacht inderdaad uren wakker gelegen. Ik ben nu 6,4 weken en begin ook wel "last" te krijgen van andere kwaaltjes, m'n borsten ontploffen bijna en zijn echt zichtbaar groter en nu ook wel echt misselijk (wat stinkt er veel eten en over mensen in de metro maar niet te spreken :$) Verder heb ik een soort spierpijn in m'n buik en als ik moet niesen steken in m'n liezen, herkennen jullie dit? O vind het spannend hoor ben echt aan het aftellen tot de 8e!

19. Vogelhuisje

Vogelhuisje Bekend lid

2 apr 2014
    879
    1
    18
    Hoi meiden,

Hier aan de ene kant heel moe idd zo'n muur waar ik soms tegenaan loop... maar aan de andere kant viel ik me emotioneel ontzettend goed. Huishouden lukt prima etc. Dus daardoor maak ik me wel weer extra zorgen. Ben ook niet meer zo misselijk enz.

Ik kan gewoon niet van mijn lichaam op aan en dat is zo vervelend, kan er ook niks aan veranderen als het weer fout gaat...

Hier 8 december echo, man gaat mee... de kids ook, geen oppas...

Kraamzorg moeten we ff kijken wij hebben dan ook 4 kids hihi zal wel druk word en hoe wel ik het bij elk kind meer makkelijker vindt worden omdat ze elkaar zo heerlijk vermaken...

Kan iemand hier een lijst maken? Wil het ook wel dien anders vanavond hoor... als iedereen even op een rijtje zet: naam, leeftijd, hoeveelste kindje, uitgerekende datum en data van echo's en afspraken.

Weet iemand of er een format voor is of gewoon een kwestie van typen?

20. Vogelhuisje

Vogelhuisje Bekend lid

2 apr 2014
    879
    1
    18
    Uitgerekende datum
    16
    17
    18
    19
    20