Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik denk dat het hier begonnen is. Vanaf 3 uur vannacht flink gerommel en dat is langzaam over gegaan in regelmatige weeën. Vk is langs geweest en die voelde nog niet heel veel meer dan gisteren met strippen, maar ze adviseerde om een uur onder de douche te gaan en te kijken of het afzakt. Nou....dat is dus niet gebeurd. Rond 8 uur komt ze weer....ben benieuwd wat ze zegt.
Spannend!!! Hoop het zo voor je!! Maar Luitje, gun het jou ook hoor!! Week over tijd ... Dat de kleintjes maar snel mogen komen!!
Waaaaaah proudtobemom spannend!! Mijn duimen gaan draaien! Lief van je JJM081114 maar hier naast vannacht wat menstruatiepijn (wat denk ik kwam door de baby die zo druk was) geen tekenen dus ik wacht gewoon af. Over max een week heb ik ook een baby 😇 Mensen gaan het al positief benaderen door te zeggen dat ik nu wel lekker langer verlof heb of dat ik nog maar even lekker van m'n rust moet genieten 😓. Voor jou juist hopen dat hij van het weekend nog even lekker wil blijven zitten (grappig die verschillen) of wil je wel dat hij spontaan komt nog voor het weekend?
Haha ja raar he, hoopte eerst stiekem dat er toch iets zou gebeuren, toch weer zo'n 'spannend' gevoel. Vannacht ook weer veel last van de zenuwen gehad Maar idd, laat het hier nu maandag maar gebeuren. Duimen dat er een plekje vrij is maandag. Haha, ja, toch weer een weekje langer verlof Jij bent nog niet gestript toch? Soms is mn hoofd echt een vergiet haha. Gisteren was er een nichtje jarig en vandaag weer. Zijn we die verjaardagen iig weer voorbij, dubbel is toch niet zo leuk
Ja snap het dubbele gevoel wel hoor. Zelfs ik begin nu voorzichtig toe te leven naar dat er gewoon maar iets gaat gebeuren 😇 Haha klopt inderdaad voor december hoef ik niet meer te werken maar had toch liever m'n eerste scenario. Een weekje met verlof zijn en dan bevallen met 37 weken en lekker lang genieten met baby 😉 Nee ik ben nog niet gestript. Door m'n lange baarmoederhals en m'n eerste bevalling zou het niet zinvol zijn voor de 41 weken. Vandaag is er geen spreekuur in de praktijk, maandag alleen tijd voor een echo dus pas voor dinsdag een dubbele afspraak staan. Nu las ik in onderzoek dat de eerste poging vaak ook de meest succesvolle is dus dan zou het moeten goedkomen.. Wij hebben alleen woensdag weer een verjaardag van m'n oma maar als je 86 wordt is dat misschien juist weer een mooi kado en dubbel niet zo erg meer 😉. Bij jou duim ik dan even door voor blijven zitten en plaats maandag 😁
Spannend ptbm!! Succes meid! Hopelijk ligt de kleine snel in je armen. Luitje, het kan inderdaad niet lang meer duren. Maar elke dag langer is er een teveel he. Ukkie heeft het in ieder geval naar z'n bij jou haha. JJM, ik duim voor je! Dubbele verjaardag is inderdaad niet zo leuk. Zit gewoon in spanning voor jullie allemaal!! Tijd voor baby's
Spannend proud! Hier vanmiddag weer een afspraak om 15.15 zal wel niet veel gebeurd zijn... Helaas moet mijn man dus echt weer naar zijn werk... Voor het eerst sinds de hernia... Hij werkte thuis dus kon helpen opstarten luiers verschonen naar boven tillen etc... De uren die hij mistte heeft hij aangevuld met kortdurend zorgverlof... (70% betaald) maar die uren zijn nu op... Hij kan nu langdurend zorgverlof opnemen heel leuk geregeld maar dat is onbetaald... Dus snap überhaupt niet hoe iemand dat kan opnemen omdat je dan geen inkomen meer hebt... Dus dat lukt niet... Straks heeft hij 3 of 4 weken vakantie maar die zullen we hard nodig hebben met 4 kids en alle psychische rompslomp en dochter die naar school moet... Verder is er gewoon niemand die kan helpen... Maar dat snappen ze niet in het ziekenhuis ... Ga vandaag wel op mijn strepen staan, wil weten wat de andere opties zijn... Helaas dus gisteren en vanochtend alleen met de kinderen en nu doen mijn bekken ook nog mee... Kan bijna niet meer lopen maar ook niet iets simpels als zelf omdraaien in bed bijv... Dus als het nog lang duurt toch maar krukken, een rolstoel en een hooglaag bed beneden zetten... Gelukkig is mijn stiefzoon er die kan de hond uitlaten en wat tilwerk overnemen... Maar dat is natuurlijk ook niet helemaal de bedoeling...
Wat vervelend vogelhuisje! Laat niet over je heen lopen hoor jn het ziekenhuis. Ze moeten ondertussen toch wel iets voor je kunnen doen.
Ik ben even met beide beentjes op de grond gezet, mijn vriendin is zojuist overleden.. Vanmorgen nog de twijfel wel of niet mee naar het hospice vanmiddag (andere zeiden denk aan de baby en jezelf) nu is er geen keuze en is er niemand meer geweest 😰 Voor haar is het beter zo, ze heeft geen pijn meer... Toen ik haar de laatste keer zag zei ze dat ze in ieder geval nog bij de baby kwam kijken maar helaas...
Zo he dus het was echt het einde! Wisten jullie dat? Weet niks van een hospice enz is dat echt wanneer het bijna afgelopen is? Wat heftig meid weer iets erbij... en wat erg voor haar man en kids... heel veel sterkte hier ook weer nee!! Wat kan het dichtbij elkaar liggen... leven en dood...
Ja klopt, je mag daar de laatste drie maanden (ongeveer natuurlijk) van je leven doorbrengen en wordt er verzorgd en vertroeteld. Nu zou ze wel echt aan het einde van haar leven gaan om niet in haar eigen huis te sterven omdat het dan een thuis blijft voor haar kinderen. We wisten dus wel dat het snel kon gaan maar zo snel niet! Vanmorgen vertelde haar man wel dat ze diep sliep maar dat we gedag konden komen zeggen anderhalf uur later kregen we het nieuws dat ze is overleden. Het leven en de dood staan echt bizar dicht bij elkaar ja! Ik was net aan het mopperen tegen ml dat ik het zo zat ben en me zo verveel 😕
Dank jullie wel! Heb jij al nieuws vogelhuisje? O nee ik zie dat je pas over een kwartiertje moet 😊 En ben benieuwd bij jou proudtobemom!!
Nôu ik durf niet positief te zijn... Maar ik vertrouw mijn gyn volledig... Eerst weer een vingertopje maar ze heeft de boel opgerekt en toen 2 vingertopjes wat overeenkomt met 2 cm ong... Ook iets weker en iets meer naar voren... We hebben nu dinsdag afgesproken en ze heeft goede hoop dat ze dan de vliezen kunnen breken en ik dus inleidbaar ben... Dat zou ze nooit zomaar zeggen dus weer een beetje hoop
Proud zal wel bezig zijn Spannend dus weer Vogelhuisje. Hier aan de CTG. Hele dag al flinke hoofdpijn, vanmiddag kwamen daar flitsen bij. VK gebeld, urine onderzocht, te hoog eiwit, beginnende zwangerschapsvergiftiging. Mogelijk morgen inleiden maar zo nog bloed onderzoek en nog een x urine onderzoek.
Urine was schoon uiteindelijk maar gezien de klachten toch wel ve4gergeren wordt ik morgen ingeleid. Eerst aan t infuus en daarna vliezen breken is de planning. Ze hebben t nu helemaal niet over primen ed dus zal de bmm verweekt zijn?!
Spannend JJM!! Vervelend dat je beginnende vergiftiging hebt. Vogelhuisje, hopelijk kan je ingeleid worden volgende week. Gelukkig kan je op je gyn vertrouwen. Ben zo benieuwd naar ptbm!
Hebben ze getoucheerd? Als dat zo is lijkt het mij dat ze niet zeggen dat ze gaan inleiden als het nog niet kan... Ben trouwens ook wel een apart geval hoor eestal lukt primen gewoon in een dag Max 2 ...