Smelt!! Wat een heerlijk bekkie Beeb87 😍 Ik ben echt jaloers op jullie aan het worden hoor meiden 😉
Dank je! Tis echt heerlijk om naar der te kijken. Snap dat je jaloers bent hoor haha Gelukkig duurt het voor jou ook niet lang meer!
Gefeliciteerd jootje! Wat een mooie beebjes toch allemaal. Hier gaat het heel goed. Teun heeft heel goed geslapen en wij ook 😃 Hij was wat misselijk maar begint zijn voedingen nu goed te drinken gelukkig. Het is een tevreden mannetje 😍 Ik hoop dat de rest van jullie ook snel kan genieten van die kleine wondertjes! Laat de baby boom maar komen.
Gefeliciteerd Jootje! Wauw wat een meiden Beeb en Mausyi! En een heerlijke bink proud. En ja, ook hier babynieuws ! Vanmiddag om 11 over 3 is onze M.arnix geboren!!
O wat een schatje 😍 JJM081114!!! Is alles goed gegaan? Fijn dat het bij jullie goed gaat proudtobemom!! Hoe vind grote broer het? Ik hoop het beeb87, blijkbaar zullen de eerste toch echt de laatste zijn 😂
Bedankt meiden!! Ja hoor, alles wel goed gegaan. Halve perswee dus dat was fijn 4 1/2 uur vanaf t begin van het breken van mijn vliezen, wat lang voor mijn doen, maar was goed te doen. Hij heeft alleen een rare paarsige vlek op zn handje. Kinderarts heeft hem al helemaal onderzocht. Mogelijk een afwijkende ader, dus morgen evt nog een echo en daarna hopelijk allebei naar huis!
Hoi Luitje! Wilde je even laten weten, je staat er niet alleen voor 👍. Ik ben ongeveer net zover over tijd. En voel helemaal niks (nou ja, heleboel eigenlijk. Maar het is het allemaal net niet). Ik verwacht eigenlijk ook niet dat ze nog vanzelf komt hihi. Alle (nieuwe) mama's: van harte gefeliciteerd!!! Geniet van jullie kraamtijd. Xxx
Wow heavy 😱 Heb nooit veel persweeën nodig gelukkig, dat vind ik het ergste. In de laatste wee was zn koppie er al bijna en in die perswee dus helemaal !
Ik vond het nog wel meevallen haha. Was goed te doen. Ik heb altijd veel sporten gedaan waarbij bekkenbodemspieren veel gebruikt werden dus het was niet heel flexibel down under. Daarom duurde het een uur.
Zo voor zo'n bevalling teken ik JJM081114 😉 Hopelijk valt het mee met z'n handje en mogen jullie morgen lekker naar huis. Ik dacht al dat ik alleen ging achterblijven Moielle want vogelhuisje zal vast ook eerder zijn 😂 Ik voel op het moment juist weer helemaal niks, zucht! Ik wil na m'n strijd echt niet naar het ziekenhuis, dus hopen dat ze bij ons toch ook snel willen komen 😅
Haha gefeliciteerd jjm ook al zo'n droppie en weer een jochie hihi! @luitje en dan te bedenken dat we dachten dat ik een van de eerste zou zijn... haha had ik echt niet verwacht dit! Maar eerst dinsdag maar eens afwachten heb er zelf geen vertrouwen meer in eigenlijk... Pfff dochters nu op 1 kamer ging goed maar de oudste heeft een nachtje bij opa en oma gelogeerd zij ging gister gewoon slapen maar de jongste sliep pas om half 11... hoorde ik net om 4.30 weer gestommel... mama koud oortje auwie.... net een week koorts gehad dus maand af nog maar ff naar de huisarts... nu mijn bed uitgejaagd Haha dus zij en man slapen heerlijk en ik ben wakker. Mmaar goed mijn bekken begonnen zo op te spelen nadat man weer naar zijn werk moest dat ik bijna niet meer kon lopen.. dus gelijk ff een hoog laag bed laten plaatsen beneden dus lig hier prinsheerlijk 😉
Ja bizar hè vogelhuisje? Wat vervelend van je dochter, gelukkig heb je een goede oplossing zo beneden 😉 Ik lig ook weer fijn wakker, maagzuur, plassen, zucht nog niks voelen behalve een baby die lekker met z'n kontje schut in m'n buik. Ml zei gister al onderhand zul je wel lekker uitgerust zijn maar helaas dat ook niet 😁. Dit is echt wel m'n ultieme beproeving van geduld, niemand mag ooit meer zeggen dat ik dat niet heb 😝.
Pff nou idd Vogelhuisje, had zeker niet verwacht voor jou te bevalleb. Jammer dat je lichaam in die zin in twee manieren niet meewerkt, niet om te bevallen en niet om zwanger te zijn! Hoop dat het deze week toch wel eens gaat lukken. En Luitje, pff, oudste was ik ook 11 dagen over tijd. Weet hoe je je voelt, maar heb je niks aan he ! Hoop voor jou ook snel babynieuws 😍