De 16-31 juli 2015 club

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door moielle, 13 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luitje

Luitje Actief lid

2 okt 2014
    459
    80
    28
    Vrouw
    Pleegmoeder
    Het helpt vooral als ik weet dat er na deze termijn nog gezonde beebs uit zichzelf komen 😉 Ik heb inmiddels wel spijt dat ik niet heb doorgezet dat ik na de echo echt een afspraak wil om te strippen (daarvoor moet ik nu weer tot dinsdag wachten omdat ze helemaal vol zaten) want dat wil ik toch maar gaan proberen.

2. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Heb het met jullie te doen meiden!
    Van alles voelen en er gebeurd niks.

Het zonnetje schijnt vandaag dus laat de beebjes maar komen!!

3. JJM081114

JJM081114 Actief lid

20 nov 2014
    286
    0
    16
    Ja strippen met deze termijn geeft toch wel goed resultaat meestal hoor!!

Hier kinderarts net geweest. Het is waarsch een kluwen van vaatjes die op een plek samen zitten. Hiervoor krijgen we een verwijzing naar Nijmegen. Krijgen daar een oproep voor. Hij mag naar huis. Nu nog afwachten of ik mag, mijn bloeddruk blijft hoog. Heb verder geen klachten, dus duimen maar!

4. Luitje

Luitje Actief lid

2 okt 2014
    459
    80
    28
    Vrouw
    Pleegmoeder
    Dank jullie wel meiden!

Goed nieuws dat jullie mannetje naar huis mag JJM081114, ik duim dat jij ook mag!

5. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Is dat iets ernstigs JJM?
    Ik ken het niet.
    Wel fijn dat ie naar huis mag! Maar mag hij niet bij je blijven als jij nog moet blijven

Hopelijk mogen jullie beide naar huis!

6. JJM081114

JJM081114 Actief lid

20 nov 2014
    286
    0
    16
    #1646 JJM081114, 26 jul 2015
    Laatst bewerkt: 26 jul 2015
    We mogen gelukkig allebei.
    Manlief komt ons zo halen.

Nee, niks ernstigs, maar wel een gevoelige plek die snel zal beschadigen waarschijnlijk dus mogelijk dat het verwijderd moet worden. Maar dat wachten we af.
    Had het ook nooit eerder gehoord, personeel hier ook niet.
    Althans, wat hier gisteren en vandaag aanwezig was.

7. Luitje

Luitje Actief lid

2 okt 2014
    459
    80
    28
    Vrouw
    Pleegmoeder
    Wat heerlijk dat jullie lekker naar huis mogen, ga lekker genieten!!

8. JJM081114

JJM081114 Actief lid

20 nov 2014
    286
    0
    16
    Gaan we zeker doen!! De oudste 2 waren door het dolle heen dat we thuis komen :)

9. Vogelhuisje

Vogelhuisje Bekend lid

2 apr 2014
    879
    1
    18
    Heerlijk jjm! Genieten 😊

Man had jongste weer in haar eigen bed gelegd en om 6 uur viel ze er met een klap uit dus iedereen (behalve stiefzoon) wakker meisjes mee naar beneden. beneden even wat eten en drinken en om 7 uur weer naar bed... ze slapen nog dus draai mij ook nog en X om haha

10. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Lekker JJM!
    Geniet er van :)
    Gelukkig is het niet ernstig. Alleen vervelend dat het toch weggehaald moet worden.

Jeetje Vogelhuisje, jullie zullen wel geschrokken zijn.
    Wel lekker dat ze nog slapen!
    Welterusten haha.
    Een echte luie zondag.

11. Proudtobemom

Proudtobemom Actief lid

5 nov 2014
    370
    0
    0
    Lekker genieten JJM....heerlijk dat jullie samen naar huis mogen. Vervelend dat die plek op zijn handje nog weggehaald moet worden...hopelijk heeft ie er niet al te veel last van.

Vogelhuisje en Luitje succes met de laatste loodjes. Jullie prachtkindjes gaan heel snel komen. Ik denk aan jullie.

Wij hebben een zware nacht gehad omdat Teun alleen maar gehuild heeft. Waarschijnlijk krampjes en het moeten wennen aan zijn nieuwe omgeving. Hij heeft nu al wat meer voeding gekregen per keer en nu ligt ie heerlijk te slapen. Hopelijk slaapt ie daardoor vannacht ook wat langer.
    Mijn gemoedsrust is helaas (ook door het slaapgebrek) nog verre van optimaal dus ik krijg nu extra kraamzorg en de vk gaat ervoor zorgen dat de psychologische hulp deze week telefonisch al weer opgepakt gaat worden.
    Maar hopelijk kan ik vannacht wat beter slapen, dat zal een heel stuk schelen denk ik.

Maar wat een rijkdom...2 van die scheetjes in huis 😍

12. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Ah wat sneu voor Teun.
    Hopelijk is deze nacht beter gegaan.

Wat vervelend dat jij nog niet lekker in je vel zit meid.
    Gelukkig word er gelijk extra hulp voor je ingezet.
    Sterkte!

Hier slaapt ze nog steeds niet langer door 's nachts helaas.
    Afgelopen twee nachten telkens om de 4 uur net als overdag.
    Nu kwam ze zelfs al na 3 1/2 uur :(

13. Luitje

Luitje Actief lid

2 okt 2014
    459
    80
    28
    Vrouw
    Pleegmoeder
    Zucht weer geen baby dus vanmiddag extra echo. Ik begin hem aardig te knijpen inmiddels... Het enige wat ik voel is een baby die keihard met z'n kont schud, verder helemaal niks 😞 Zo dat was even aso...

Vervelend beeb87 dat je nog steeds van die korte nachtjes maakt, zal wel vermoeiend zijn!

Wat sneu voor Teun proudtobemom, heb je nu een betere nacht gehad? Hopelijk helpt dat ook voor jou maar anders is er gelukkig genoeg hulp zo te zien. Geniet van jullie mannekes!

Hoe is het met je dochter vogelhuisje? En trek je het zelf nog een beetje?

Jij heerlijk aan het genieten JJM081114? Weer blij allemaal samen thuis te zijn?

14. Proudtobemom

Proudtobemom Actief lid

5 nov 2014
    370
    0
    0
    Snap dat het lastig voor je wordt Luitje! De beeb heeft het gewoon super bij jou....maar toch fijn als ie zich gaat aankondigen.

Lastig he die gebroken nachten beeb. Hopelijk slaapt jullie meisje snel wat langer door.

Hoe gaat het met jullie Vogelhuisje en JJM? En met je kleine man JJM?

Hier heeft Teun het vannacht super goed gedaan. Hij heeft gehuild tussen zijn voeding van 20.00 en 23.00 uur, maar daarna is ie heerlijk gaan slapen en was zijn volgende voeding om 4 uur. Hij heeft wel met mijn vriend beneden in de box geslapen om mij een goede nacht te geven want zijn eigen bedje vindt ie nog maar niks. Toen ik vanochtend beneden kwam om half 8 lagen zowel vriend als kleine man ook nog heerlijk te slapen. Dus dat was super fijn. Vandaag gaan we hem wat vaker in zijn eigen bedje leggen zodat ie daar wat meer aan kan wennen. Hopelijk gaat dat werken.

15. Proudtobemom

Proudtobemom Actief lid

5 nov 2014
    370
    0
    0
    En nog een keer spammen...😍😍

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      14,3 KB
      Weergaven:
      1
  16. Luitje

Luitje Actief lid

2 okt 2014
    459
    80
    28
    Vrouw
    Pleegmoeder
    Ach hier kun je toch alleen maar weer vrolijk van worden, wat een droppie 😍

Wat fijn dat jullie een goede nacht hebben gehad! Hopelijk kan Teun snel aan z'n bedje wennen maar hij heeft natuurlijk zo lang lekker knus bij jou gezeten, geef hem eens ongelijk 😉

17. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Wat een schatje ptbm!
    Fijn dat jullie een goede nacht hebben gehad :)

Opzich vind ik het niet heel vermoeiend vreemd genoeg.
    Ze slaapt verder wel goed en met 20 minuten lig ik zelf ook weer in bed.
    Gemiddeld slaap ik toch 6 1/2 uur tot aan half 7 en daarna ga ik ook nog even terug naar bed. Maar dan val ik pas weer in slaap als ml is werken. En dan slaap ik ook nog ongeveer een uur a anderhalf uur.
    Dus toch slaap genoeg zo :)

18. Vogelhuisje

Vogelhuisje Bekend lid

2 apr 2014
    879
    1
    18
    O meiden ik wil ook kleine baby foto's spammen! Hoop zo dat het morgen eindelijk gaat lukken 😊.

Gister lekker de hele dag weg geweest, even naar mijn ouders toen een buiten speeltuin en naar ons lievelingsgerecht restaurant met alle kids...

Verder geen nieuws slaap uiteraard bar slecht met de spanning voor morgen weer... het vertrouwen is compleet weg... mochten ze morgen weer niets doen dan is het vertrouwen in het ziekenhuis ook wel weg en gaan we naar een ander ziekenhuis voor een 2nd opinion... ook spannend maar ik kan daar dan niet meer bevallen...

De meiden sliepen van 20.30-7.00 niet wakker geweest dus dat ging beter wel samen in 1 bed 😍

Dus geen baby maar wel 2 prachtige meiden 😉

19. Luitje

Luitje Actief lid

2 okt 2014
    459
    80
    28
    Vrouw
    Pleegmoeder
    Gelukkig dat je wel lekker je uurtjes maakt beeb87 en stiekem is het natuurlijk ook gewoon genieten met je meisje.

Lekker zeg vogelhuisje dat je er nog op uit bent geweest, verzet de gedachte weer even. Het slechte slapen herken ik inderdaad, zeker met de spanningen. Ik hoop zo voor je dat het morgen succes mag hebben want zo'n second opinion kost ook weer een hoop energie. Wat een heerlijke meiden heb je 😍

Hier net terug van de echo en met ons ukkie is alles goed. Letterlijk ukkie want ze schatten hem klein in. Vind ik zelf niet zo erg want ik was al bang dat hij groot zou zijn. Ik heb nog voldoende vruchtwater dus mag waarschijnlijk nog even door blijven lopen. De enige reden om eerder in te leiden zou zijn dat z'n buikje tussen de midden en onderlijn ligt en dat kan duiden dat hij niet voldoende voeding krijgt maar het leek haar niet schokkend. Morgen dus maar afwachten wat de verloskundige zegt en hopelijk kan ze me strippen (dat ik dat nog eens zou zeggen 😂 )

20. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Dat ziet er gezellig uit Vogelhuisje!
    Hoop voor je dat er iets gaat gebeuren morgen.

Fijn dat alles goed gaat met je kleintje Luitje.
    Maar jeetje al 10 dagen over tijd.
    hoe groot denken ze dat ie is?

Deel Deze Pagina