De gemiddelde meting was rond de 3000 gram maar ook moeilijk te meten omdat hij al zo diep ligt en natuurlijk helemaal opgerolt. De vk zei vorige keer ook al dat ze hem niet groot inschatte maar het blijft natuurlijk de vraag hoe het straks echt zal zijn. Ja 10 dagen al 😳 gelukkig ben ik nu wel weer even wat positiever en gerustgesteld maar het gaat hard nu!
Is inderdaad geen groot ventje! Wel leuk hoor, krijg je kleine baby Fijn dat je er positiever in staat! Al vind ik het nog steeds raar dat er altijd zo lang gewacht word. Nog maar heel eventjes geduld meid!
Jaaaa en dat terwijl ik bang was dat ik geen echt klein schattig baby'tje zou krijgen nu ik al zo ver ben 😅 Al is het natuurlijk als nog afwachten want ik hoor wel eens verhalen dat het helemaal niet klopt. Dat ze bij mij nog niks hebben gedaan ligt ook aan mijzelf omdat ik nog steeds hoop op een natuurlijke bevalling, vanaf de 41 weken mag ik namelijk al kiezen om ingeleid te worden.
Goedemorgen! Sorry dat ik er niet zo veel meer ben, druk, 4 kids Spannend vandaag Vogelhuisje. Naar het zh toch? En wordt jij nu gestript vandaag Luitje? 11 dagen over tijd al weer!! Dat had je toch niet verwacht he! Hier gaat het goed. Afgelopen nacht wel wat onrustig dus tussen ons in geslapen een gedeelte. Meneer wil denk ik meer drinken dan 'mag' dus vandaag maar weer ophogen. Zelf enorm last van mn buik ! Ben zelfs bang voor een verzakking. Vandaag eens overleggen met de vk. Proud, hoe gaat het bij jullie?? Hoe is de nacht gegaan? Beeb en Mausyi ook lekker aan het genieten neem ik aan
Jootje van harte gefelciteerd! Ohhh spannend vogelhuisje, succes vandaag! Goed van je dat je je toch even laat strippen Luitje. Pfff 11 dagen overtijd, zou gek worden ahaha. JJM: verzaking? hmm klinkt niet best. Ben benieuwd wat de vk zegt. Zeker druk met 4 kids. wow hahah. Vandaag me uitgerekende datum, maar alles is zooo rustig dat ik ook bang ben dat ik ver over tijd ga lopen. Morgen gyn, dus hopelijk krijg ik dan te horen dat het allemaal wat weker is en weer gestript worden.
Succes vandaag Vogelhuisje...ik ga aan je denken. Luitje succes met het strippen. Je kan er wat last van krijgen maar bij mij was het uiteindelijk het laatste zetje tot de bevalling 😃 JJM hopelijk is het geen verzakking. Kunnen het niet ook naweeen zijn? Ik heb daar wel last van in ieder geval. Fijn dat het goed gaat met de kleine man, tis toch steeds weer een gepuzzel he met de hoeveelheid voeding. Hier slaapt ie nu 's nachts goed, ook in zijn eigen bed. Hij wordt elke 3/4 uur wakker voor een voeding dus dat is heel netjes. Verder is het een hele rustige relaxte baby...super fijn. Ik krijg nu meer begeleiding voor de psychische klachten...maar dat komt ook wel goed. Gisteravond voor het eerst een lekker wijntje op dat was wel weer lekker haha
Ach meis, meen je niet ! Wat een domper!! Gaan jullie nu voor een 2nd opinion? Fijn Proud dat hij zo netjes komt. Hier mogen we vanavond over naar 50, en dan 4 uur er tussen laten vannacht, dus ben benieuwd! Hoe is het Luitje? Buikpijn komt waarschijnlijk toch van de combi darmen, ontlasting, baarmoeder. Alles moet weer netjes op zn plek komen. Ook een lichte verzakking, had ik toch goed. Kan komen omdat deze bevalling vrij snel op de vorige volgde. Vanaf volgende week bekkenbodem goed gaan trainen en opletten of ik verschil ga merken. Ben iig weer gerust gesteld, was niet enorm en ook niet gek na een vierde.
Ahhh nee vogelhuisje wat naar nou 😢 Wat is de volgende stap? Wat heerlijk dat je zo kunt genieten proudtobemom! Spannend duopenotti, gek hè als de datum eindelijk daar is en je voelt niks? Logisch dat je druk bent hoor JJM081114, hopelijk vooral met genieten! Ik hoop dat de verloskundige je kan vertellen waar je buikpijn vandaan komt en hopelijk valt het mee. Hoe is het met jou Moielle? Ik ben vandaag alweer 11 dagen overtijd, nooit verwacht inderdaad! Gelukkig gaat nog steeds alles goed met ons beebje en met mij. Dus inderdaad gestript, zat nu op 1cm ontsluiting. Was geen prettig gevoel maar was goed te doen. Nu voel ik wel van alles en heb wat bloederig slijmverlies dus ik hoop dat het wat in gang heeft gezet. Anders donderdag weer. Verder heb ik het "geluk" dat de ziekenhuizen heel erg vol zitten en dat alles zo goed gaat dus pas vrijdag op intake bij de gynaecoloog hoef en dan is er pas dinsdag plek voor een geplande inleiding. Geeft mij dus weer even ruimte tot ontspanning (ja ik weet het ik ben echt het tegenovergestelde van andere 😁 ) Uiteraard grijpen ze eerder in als het nodig is. Maar ik geloof toch nooit dat het zolang zal duren. Ze gaf wel aan dat alles rondom m'n opa en vriendin wel invloed gehad kan hebben dus dat het niet zo gek is dat ik wat verder overtijd loop. We gaan dus weer afwachten...
Nee heb wat rondgebeld alle ziekenhuizen hier in de buurt gebruiken dezelfde methode had wel een goede gyn nu... Hij heeft alles uitgelegd. De situatie: de buitenkant iets opening maar dat is waarschijnlijk valse ontsluiting omdat ik al 2x bevallen ben. De tuut is no 2 à 3 cm lang en stug totaal niet rijp dus... Maar het kritische punt is dat baby blijkbaar totaal niet ingedaald is en al helemaal niet vast ligt in mijn bekken hij kon hem zo wegduwen... Dus vliezen breken als het al zou kunnen zou gevaarlijk zijn ivm navelstreng. Keizersnee doen ze niet verhoogd ivm risico op stolsels en minder mobiel daarna dus meer kans op trombose.. Daarbij komt dat ik onder narcose moet, mag geen ruggenprik namelijk... Dus echt geen opties helaas... Nu dus weer een veter.. En hopen dat het helpt nu ik de 40 weken voorbij ben... Max 13 dagen... Probeer ik mij aan vast te houden....
Gelukkig valt het mee JJM081114! Jeetje vogelhuisje hij blijft het ook wel heel spannend voor je maken! Het zijn lange dagen hè? Tenminste ik vind dit langer duren dan de 9 maanden hiervoor en voor jou is het helemaal moeilijk met die lichamelijke klachten! Dikke knuffel hoor!
Hoi Luitje! Hoe gaat het nu met je? Heeft het strippen geholpen? Ik hoop het voor je. Spannend!!! Hier alles nog steeds erg rustig. Die komt niet meer uit zichzelf. Morgen 13.30 afspraak bij gynaecoloog. Ik ben heel benieuwd wat hij te zeggen heeft. Geschat geboortegewicht bij 40 weken was 3500 gr. We zijn nu bijna 2 weken verder en ze zal er niet lichter op geworden zijn... Dat maakt me best angstig voor natuurlijke bevalling. Hoe graag ik dat ook wil! Maar ze ligt in een stuit, dus lijkt me pittig bij zo'n gewicht. Ik wilde echt heel graag natuurlijk bevallen. Maar ben bang dat het toch (geplande) keizersnee wordt. Maar goed, eerst gesprek gyn afwachten. Ik vertrouw hem volledig. Dus ben benieuwd. Met de kleine gaat alles prima volgens mij. Nog steeds mega beweeglijk. Dus daar hoef ik me geen zorgen te maken.
Oe dat maakt het wel complex voor jou Moielle. Wel stoer dat je nog steeds voor een natuurlijke stuitbevalling wil(de) gaan! Spannend morgen maar fijn dat je vertrouwen hebt in de gyn! Bij mij zeggen ze dat zolang ik hem goed voel bewegen er in ieder geval voldoende vruchtwater is dus ik zou me inderdaad geen zorgen maken. Ik weet niet of het strippen heeft geholpen.. Bloedverlies is opgehouden maar heb wel een wat kramperig gevoel in m'n buik en rug (niet regelmatig). En heb ook flinke steken als ik moet plassen maar of dat iets betekend??? Het blijft gewoon afwachten, ml is uit voorzorg nog maar een dutje aan het doen want die gaat er helemaal vanuit dat het binnen een paar uur gaat beginnen maar hij zat er wel vaker naast De baby is nog steeds wel erg druk en dat is geen heel prettig gevoel dus ik probeer zelf maar zoveel mogelijk te relaxen, meer kan ik niet doen denk ik.
Klopt Vogelhuisje, bij mij werden mn vliezen ook echt pas gebroken toen ik al 2 uur aan de wee-opwekkers lag. Was bij mij ook nog niet vast in het bekken, wel al redelijk ingedaald. Vind het zo naar voor je, zeker gezien je pijn en je hebt al een heel gezinnetje natuurlijk. Oe spannend Luitje. Neem anders even een lekkere hete douche, dat bracht bij mij uiteindelijk de bevalling na 10 dagen over tijd en strippen op gang bij de oudste! En slapen kan nooit kwaad Ook spannend Moielle. Lijkt me heftig een stuit. Maar de arts zei zaterdag nog eens duidelijk toen ik (voor de grap ) vroeg of ik geen ks mocht dat dat echt niet onderschat moet worden! Mn zus zei gisteren toevallig nog dat zij daar ook gewoon heftige naweeën bij had gehad en dat ze echt van de wereld was van de pijn aan de buikwond. Een natuurlijke bevalling geeft doorgaans veel minder restklachten.
Goed plan JJM081114, ga ik na het eten eens doen!! Is toch zo wel spannend hoor met alles wat ik voel maar ik focus me er natuurlijk ook helemaal op dus misschien wil ik te graag 😊
Mmm ik begin er een hard hoofd in te krijgen 😞 Voel alleen nog wat kleine steekjes en lees net op m'n zwangerschapskaart dat de baarmoedermond maar 1/3 was verstreken en dat het moeilijk strippen was maar dat ze een poging heeft gedaan 😳 Had ik denk ik beter niet kunnen lezen. Ga zo maar eens een poging doen te slapen dan is er weer een dag om, zucht!