Hoi meiden heerlijk geslapen voor het eerst in 10 weken 😊 veter gehad gister en tegen ieders verwachting in vanochtend 3 cm! Nog niet helemaal verweekt en iets naar achter en niet ingedaald... Maar om half 11 hebben ze mijn vliezen kunnen breken en is hij gelijk goed ingedaald nu weeën opwekkers! Zo spannend haha en wel bang voor de pijn 😉... Maar ons jochie is eindelijk onderweg! Jeeej!
Wat een lappen tekst typen jullie haha. Vogelhuisje, wat spannend meid!! Hopelijk komt je kleintje snel. Succes! Hoe is het vandaag bij jou Luitje? JJM, wat vervelend die verzakking. Heb je er veel last van? Moielle, je kleintje gaat nu ondertussen wel richting de 8 pond. Lijkt me heftig ja met een stuitbevalling. Geen kans meer dat de kleine gaat draaien?
Hier al de tweede nacht redelijke geslapen maar verder geen nieuws. Ik voel me dus wel een stuk beter dus genoeg energie om te bevallen zou je zeggen maar ukkie vind het nog steeds prima 😅 Hoe is het met jou en je meisje Beeb87?
Ooh spannend Vogelhuisje!! Super dat er eindelijk iets gebeurd nu. En die pijn is voor het goede doel hè . Kan ik makkelijk zeggen nu ik er toch vanaf ben
Hier net te horen gekregen dat het echt slecht gaat met m'n opa en hij binnen 24 tot 48 uur zal overlijden 😰 Groot dilemma dus wat nu te doen/kunnen/willen... Moeilijk, moeilijk!
Heftig Luitje. Als je kleintje morgen zou komen zou je opa dan nog kans hebben om hem te zien? Kan je man en eventueel jij met hem nog op bezoek? Als die kans bestaat zou ik denk ik laten inleiden. Je loopt ook al zo lang overtijd. Sterkte meid! Hele lastige beslissing.
Hij is zojuist in coma geraakt dus ik hoef geen beslissing meer te maken. Hij gaat hem niet meer zien en ws binnen een paar uur overlijden 😰. Ik moet het dus proberen los te laten en niet denken wat als. Van de verloskundige moest ik proberen te ontspannen maar hoe je dat doet?? Ik ga zo maar een bad nemen ofzo.
Heel veel sterkte Luitje! Ontspannen lijkt me lastig ja...maar een warm bad zal je idd goed doen. Spannend nu Vogelhuisje! Eindelijk komt je mannetje eraan. Heel veel succes....you can do it! Hoe gaat het met jullie en de kindjes JJM, Beeb en Mausyi?
Ontzettend verdrietig Luitje Ontspannen in een tijd als deze is vreselijk lastig. Hopelijk vind je wat rust in bad. Sterkte! Ons meisje gaat hartstikke goed! Ze is inmiddels een maand oud. Vanochtend was ze 48 cm en 2835 gram! Groeit als kool dus haha. We zijn nog aan het zoeken naar een goede fles voor haar. De Difrax ging veel te snel. Gaf vaker mondje terug en kwam ook wel is door der neus helaas. Vanmiddag de Nuk fles binnen gekregen maar ze heeft net 50 minuten gedaan over 100cc ppff. Laatste stuk ging ineens heel snel dus ik probeer de fles nog wel een paar keer maar anders toch een dr Brown proberen.
Nou meiden het proberen te ontspannen werpt misschien toch z'n vruchten af want ik verlies net m'n slijmprop 😳. Spannend, zal het nu echt op gang gaan komen?!? Hoeft niks te zeggen natuurlijk maar heb ook wel wat krampjes maar de baby is ook erg druk dus dat heb ik wel vaker. Wel bizar m'n oma vandaag 86 geworden, m'n opa die gaat overlijden en misschien wel het begin van mijn bevalling, hoe kun je het bedenken 😕 Hoe gaat het bij jullie proudtobemom? Een maand alweer, wat gaat het snel beeb87 en wat groeit ze hard ja! Het blijft dus een beetje een zoektocht met haar voedingen. Ik heb zelf breastflowflessen aangeschaft met het idee dat ik borstvoeding wil geven maar ik lees ook dat het voor flessenweigeraars is en misschien kent ze die drinktechniek? Verder heb ik er natuurlijk (nog) geen verstand van 😉 Vogelhuisje ik ben natuurlijk ook heel benieuwd hoe het bij jou gaat!
Het gaat hier op zich goed. Teun doet het fantastisch. Met mij gaat het helaas nog wel op en af. Morgen komt er een psycholoog aan huis die me gaat helpen dus komt wel goed. Ik merk alleen dat ik er veel moeite mee heb om de zorg en steun die ik van de vk en nu de kraamhulp krijg los te laten. Ben een beetje aan ze gehecht geraakt de afgelopen tijd en dat afscheid voel ik wel ff (schaam schaam). Maar ook hier krijg ik hulp voor gelukkig. Maar ik geniet echt wel van onze mannen....ben een super trotse moeder hoor 😍 Spannend Luitje. Bij mij was dat achteraf gezien wel het begin al had ik dat toen nog niet in de gaten. En het hoeft ook niet meteen met weeen te beginnen he. Ik had ook eerst gerommel en buikpijn dat langzaam over ging in weeen. Ik heb goede hoop voor je 😉 De tijd gaat idd hard Beeb! Wij gebruiken avent flessen en ben er erg tevreden over. Teun heeft nu nagenoeg geen last van krampjes.
Vogelhuisje wat spannend!!! Heeeel fijn voor je. Alvast van harte gefeliciteerd en genietze! Luitje: Onee wat een verschrikkelijk nieuws . Heel veel sterkte meid, je opa heeft je de moeiijke keus bespaard. Van bovenaf zal die vast de kleine komen bekijken.
Wat dubbel allemaal Luitje. Gefeliciteerd met je oma! Slijmprop verloren, spannend!! Ptbm, wat fijn dat ie aan huis komt. Dat je moeite hebt met afscheid nemen is niet raar hoor. Je hebt toch een aardige tijd met elkaar doorgebracht en ook wel intieme dingen besproken. Net de tweede voeding met de nuk fles gehad. Eerste voeding deed ze over 100cc 50 minuten! Tweede voeding deed ze over 100cc 10 minuten! Bizar verschil. Met deze fles is het dus even uitzoeken wat de goede hoek is om hem te houden. Het gaatje zit niet in het tuutje zoals bij andere flessen. Het gaatje zit bij deze bovenop het tuutje. Dus hoe rechterop de fles hoe makkelijker het eruit komt. Volgende keer iets minder rechtop dus haha.
Hoi meiden Gister om 19.38 is onze zoon Jefta geboren! 4075 gram en 53 cm 😊... Om half 11 vliezen gebroken en tot een uur 4 zonder pijnstilling maar ook zonder hele goede vooruitgang ik had rondv5 uur 4 cm. Tot een uur of 6 met pijnstilling nergens last van gehad lekker gekletst enz. Tien gaan slapen en rusten... Toen deed de pijnstilling het niet meer rond 7 uur dus ik zei al tegen mijn man ik voel een klein beetje druk kun je de vk bellen... Hij geloofde het niet haha tegen de tijd dat de vk et was, was ik al aan het persen 😉. 5 pers weeën later was hij er... klein beetje ingescheurd 2 hechtingen. Helaas veel stolsels en bloed verloren erna... dus ze moesten elke x keihard op mijn buik duwen... echt ik ging door de grond 😞.. gelukkig sloeg de diverse medicatie snel aan dus nu normaal bloedverlies....en heel veel na weeën rotdingen mag helaas met de verdunners alleen paracetamol... Jefta doet het super! Eerste flesje rond kwart voor 9 toen wilde hij 2 uur later weer...weten te rekken tot kwart voor 12... en toen om kwart voor 2... Gaan slapen en om kwart over 6 met moeite de fles naar binnen gewerkt hihi. Ik slaap nu meer uren dan toen ik zwanger was 😉... hij hoeft geen muts en geen kruik en als hij bij mij ligt niet eens een deken! Zo hoed is zijn temp. Wat een verschil met mijn jongste... en al gepoept en geplast...en nu genieten... 😊
Heerlijk Vogelhuisje!! Was al zo benieuwd of er een kleintje was! Van harte, en wat een mooie naam heeft hij gekregen. Je hebt het niet als heel zwaar ervaren volgens mij? De bevalling op zich dan. Daarna was niet fijn zo te lezen. Lekker genieten nu hoor!! Hoe is het met jou Luitje? Wat heftig zoals het gisteren ging zeg!! Kwam even snel spieken naar nieuws, ben weer weg ...
Gefeliciteerd!! Klinkt als een voorspoedige bevalling. Alleen beetje jammer van het einde. Wat fijn dat Jefta het zo goed doet Bijzondere naam! Heeft het nog een betekenis? En super dat jij nu ook goed slaapt! Geniet ervan meid! Luitje, hoe is het met jou?
Gefeliciteerd vogelhuisje, wat een bijzondere naam! Even een kort berichtje van mij gister om 22 uur zijn mijn weeën begonnen gelijk al netjes regelmatig om de 10 minuten. We zijn wel naar bed gegaan al heb ik niet meer kunnen slapen. De vk is om 05:30 geweest omdat ik weeën om de 3 minuten heb. Baarmoedermond geheel verstreken, en 2 a 3cm ontsluiting. De weeën moeten nu sterker worden en dat begint aardig te komen dus wordt vervolgd...
Gefeliciteerd Vogelhuisje! Eindelijk is daar je kleine man. Wat fijn dat ie het zo goed doet. Naweeen zijn idd niet fijn en die stolsels lijkt me ook niet prettig nee. Maar gelukkig kun je nu lekker gaan genieten! En een heel bijzondere naam, ben ook wel benieuwd of het een betekenis heeft. Succes Luitje....het einde is in zicht. Ik hoop dat je een fijne bevalling hebt!