De 16-31 juli 2015 club

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door moielle, 13 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vogelhuisje

Vogelhuisje Bekend lid

2 apr 2014
    879
    1
    18
    Even spammen 😊

2. Luitje

Luitje Actief lid

2 okt 2014
    459
    80
    28
    Vrouw
    Pleegmoeder
    Wat een schatje 😍

Ik wil ook!!! Hier schiet het namelijk helemaal niet op 😒 Wel regelmatige weeën om de drie minuten maar m'n buik wordt niet helemaal hard waardoor de weeën niet sterk genoeg zijn. Dus wandelen, douchen, in bad, bevalbal, ontspannen, warm blijven. Zucht het gaat echt niet van zelf 😞.

3. Proudtobemom

Proudtobemom Actief lid

5 nov 2014
    370
    0
    0
    Wat een schatje Vogelhuisje, geniet er van. Je hebt het verdiend meid!

Zet hem op Luitje! Probeer ontspannen te blijven....makkelijk gezegd ik weet het. Het komt goed....nog even en je hebt een prachtkindje in je armen! 😗

Ben ik hier de enige die zoveel last heeft van hormonen? En het afscheid nemen van de vk en kraamhulp? De psych is vandaag langs geweest en heeft me tips gegeven maar ik zou zo graag van lotgenoten horen hoe ze er mee om gingen. Het verpest op dit moment zoveel voor me...tis niet leuk meer 😭
    Of kunnen jullie je hier niks bij voorstellen?

4. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Lieve foto Vogelhuisje!
    Lekker he die wikkeldoek van mvm :)

Luitje wat vervelend.
    Kan het niet zijn dat je toch ontsluiting krijgt?
    Hoe gaat het nu?

Ptbm, ik klikte niet zo goed met de kraamhulp dus was blij dat ze wegging :D
    Ik kan je dus niet helpen meid.

5. Luitje

Luitje Actief lid

2 okt 2014
    459
    80
    28
    Vrouw
    Pleegmoeder
    Om 19:30 zat ik tegen verwachting in op dubbele ontsluiting ten opzichte van vanmorgen. De weeën stopte vanmiddag steeds dus ik was niet "actief" aan het bevallen. Met de baby gaat alles nog prima dus ik mocht weer afwachten. Nu weer heftige weeën om de vijf minuten dus hopelijk doen die weer wat! Ik ben zo moe na 24 uur maar als ik probeer te slapen wordt ik helemaal overvallen door een wee. De verloskundige heeft de geboortetence voor me meegenomen dus die heb ik net opgeplakt om te proberen. We moesten vanavond maar lekker ontspannen een filmpje kijken en dan zou het vannacht wel gaan gebeuren, ik hoop het zo maar ik durf het niet meer te geloven. Als er morgenochtend geen vordering inzit moet ik als nog naar de gyn voor een ctg en als die goed is word ik uiterlijk maandag ingeleid. Ze gaat dan overleggen of ze zondag m'n vliezen mag breken zonder weeën die doorzetten maar zover zal het allemaal niet komen volgens haar. Nou het zal mij benieuwen want dit is wel pittig hoor!

6. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Spannend Luitje!
    Er gebeurde dus wel iets.
    Hopelijk heb je ondertussen je kleintje in je armen!!

Ben benieuwd wat je vond van de tence.

7. JJM081114

JJM081114 Actief lid

20 nov 2014
    286
    0
    16
    Pfff Luitje. Het zit je écht niet mee zeg!! Ik hoop maar dat je je kleintje inmiddels vast hebt of dat het anders heel snel opschiet!!

8. Luitje

Luitje Actief lid

2 okt 2014
    459
    80
    28
    Vrouw
    Pleegmoeder
    Dank jullie voor jullie steun! Helaas het zet gewoon echt niet door 😰. Vannacht wel weer pittige weeën gehad die met de tense goed op te vangen waren maar ze zwakken af naar 1 per 10 minuten. Ik verlies heel veel taai slijm met oud bloed maar verder breken bv m'n vliezen ook niet. Om 7 uur moeten we de vk weer bellen aan de ene kant ben ik benieuwd of het iets heeft gedaan maar word er wel wanhopig van. Ben moe, maak me zorgen of dit wel goed is voor de kleine en ben bang dat ik dit gewoon niet kan. Als de "echt goede" weeën op gang komen dan zou ik het wel voelen en gaat het snel, wat zijn dit dan?!? M'n vliezen bollen goed op, ontsluiting vordert, kleine zakt, fontanelletjes over elkaar, kom op kleine man!!

9. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Jeetje wat balen!
    Kan zij de vliezen niet breken straks?

10. Luitje

Luitje Actief lid

2 okt 2014
    459
    80
    28
    Vrouw
    Pleegmoeder
    Ik heb net telefonisch overleg gehad en ik moet rekening gaan houden dat ze me zo in het ziekenhuis gaan opnemen. Ze gaan nu spreken over weeënzwakte omdat de sterkte wel toeneemt maar de frequentie wisselt. Ik slaap natuurlijk al twee dagen niet en dan moet het "echte" werk nog beginnen. Zelf sta ik er inmiddels ook wel voor open hoor, dit is niet meer op een "natuurlijke" manier thuis bevallen. Vliezen breken heeft in dit stadium ook geen zin omdat de weeën niet regelmatig genoeg komen. Nu is het spannend of er wel plek is.

11. Proudtobemom

Proudtobemom Actief lid

5 nov 2014
    370
    0
    0
    Succes Luitje! Denk aan je 😗

12. GijsB

GijsB Lid

18 mei 2015
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    2 dagen overtijd, maar toch gisteren ongesteld geworden. gaan we nu naar ronde 4.!!

13. Luitje

Luitje Actief lid

2 okt 2014
    459
    80
    28
    Vrouw
    Pleegmoeder
    Dank je wel proudtobemom!! Ik ben net aangekomen in de kraamsuites waar ze m'n vliezen zo gaan breken (doorleiden dus). M'n wensen kunnen hier allemaal ook mbt de bevalling dus dat is super fijn! Ben wel weer bang voor de pijn na al deze uren maar nu zal het in ieder geval gaan doorzetten. Nog even en ik heb m'n manneke in m'n armen 😍 Met hem gaat gelukkig alles goed alleen mijn bloeddruk is gestegen naar 150/90 dus ze gaan zo checken op zwangerschapsvergiftiging als dat niet aan de orde is zullen we ws snel naar huis mogen, duimen maar!

14. JJM081114

JJM081114 Actief lid

20 nov 2014
    286
    0
    16
    Sterkte Luitje!!

15. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Fijn dat je nu daar bent Luitje!
    Ben benieuwd hoe het met je gaat :)

Hopelijk schiet het al op of je heb je je mannetje al in je armen :)

Duim voor je dat je geen vergiftiging hebt.

16. Vogelhuisje

Vogelhuisje Bekend lid

2 apr 2014
    879
    1
    18
    Heel veel succes luitje! Zet m op!

17. Luitje

Luitje Actief lid

2 okt 2014
    459
    80
    28
    Vrouw
    Pleegmoeder
    Even heel kort een berichtje van deze trotse mama. Na weeën te hebben gehad vanaf woensdag 22 uur is vannacht om 00:46 met een spoedkeizersnede onze L.aurens geboren en hij maakt echt alles goed 💞! Met hem ging alles nog prima maar voor mij was het niet meer verantwoord. Totaal anders dan bedacht maar alles is inderdaad vergeten nu. Ik ga even proberen wat te rusten. Alleen nog even een donker fotootje hoe m'n manneke erbij ligt, later zal ik wel meer spammen 😄.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      23,9 KB
      Weergaven:
      0
  18. JJM081114

JJM081114 Actief lid

20 nov 2014
    286
    0
    16
    Geweldig Luitje!!
    Van harte!! En écht he, je vergeet alles er gewoon door!
    Geweldig mooie naam ook!!

19. moielle

moielle Fanatiek lid

7 okt 2011
    1.377
    473
    83
    Vrouw
    Flevoland
    Lieve Luitje, van harte gefeliciteerd!!!
    Wat een pittige bevalling zeg 😯. Ik hoop dat je het allemaal een plekje kan geven en dat je snel hersteld.
    Geniet van je zoon! Je bent moeder!!!
    Xxx

20. mausyi

mausyi Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.452
    0
    36
    Ach Luitje wat een lange bevalling zeg 😯 maar eindelijk is hij er dan, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon 🍼🎉

Vogelhuisje jij natuurlijk ook nog gefeliciteerd 🍼👍

Deel Deze Pagina