Kleine man is 6 weken oud en al 3 weken verkouden. T is nu zo erg dat hij bijna niet meer kan huilen. Ik hoorde hem vanacht niet eens toen hij voor zijn fles kwam. Straks even langs de HA want die vindt ik echt zielig. Hij wil/kan niet slapen en doet alleen maar huilen, zonder veel geluid. Wilde dat even kwijt
Veronderstel dat je al alle truukjes geprobeerd hebt om het comfortabeler te maken? Gesneden ui, neuszuigertje, neusspoeling, hoofdeinde van het bedje hoger zetten? Ken het hoor, je voelt je zo machteloos.... Toen m'n meid 5 weken was, had ze het ook. Hees van het vele huilen, de slijmpjes die vastzitten maar niet voldoende kracht om ze weg te hoesten... Haar maagje was helemaal van streek door het vele fysiologische water, zodat haar flesjes er opnieuw uitkwamen... Veel beterschap voor je zoontje!
Idd hoofdeinde iets omhoog en wat Luuf op de borst smeren, dat is ook al een verademing. Ui heb ik ook al eens geprobeerd, maar dat haalde bij onze zoon niets uit. Niemand is hetzelfde dus. Sterkte en succes.
Dokter zegt dat het een virale infectie is in zijn keel. Die is ook wat opgezet. Hij mag nu meerdere keren een flesje water die op kamer tempratuur is. Hij neemt een paar flinke teugen en dan hoeft hij niet meer. Bedje staat sowieso omhoog. Maar idd luuf of een ui zou ook nog een optie zijn. Bedankt daarvoor ga het uitproberen!!