Hallo Vrijdag moet ik naar de gyn wat wel lekker vroeg is al. Nu vroeg ik me af of er dan al wat te zien is op de echo? Zal dan denk ik 5w3d zijn. groetjes Cindy
Gefeliciteerd met je zwangerschap Het is wel erg vroeg! Wat is de reden eigenlijk voor zo vroeg? Want de kans dat je niks of weinig ziet is groot Heb zelf met 5.5 week gehad en je zag vrijwel niks Wel verdikt slijm en dat er een zwangerschap aan de gang is Maar dat is nog geen zekerheid Met 6 a 7 weken kan je het hartje horen! En zie je een wormpje...op de echo Dus hou er rekening mee dat er mischien nog wel niks te zien En dat de kans ook bestaat dat je nog wel korter zwanger bent Succes vrijdag!
Hoi Cindy, Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap! Bij deze zwangerschap heb ik ook een vroege echo gehad. Ik dacht zelf 5w3d te zijn (zeker van eisprong door tempen en ovu-testen), uit de echo bleek ongeveer 5w0d. Er was een vruchtzakje te zien met waarschijnlijk een dooierzakje erin. Foto staat in m'n album als je het zelf wilt zien. Succes vrijdag!
Ik had ook zo'n vroege echo ivm vakantie en dat ik zeker wilde zijn dat het geen buiten baarmoederlijke zwangerschap zou zijn. Ik dacht toen ook precies 5 weken te zijn. Er was verdikt slijmvlies te zien. Zwangerschapsring was niet eens zichtbaar. Voor mij was het in ieder geval geruststelling dat ik geen bbm had en bij de 7 weken mocht ik weer terug komen en toen was ons garnaaltje inclusief hartje duidelijk zichtbaar.
het is vooral om te zien of het wel klopt hoever ik denk te zijn. maar dan weet ik dat ik niet moet schrikken
ook ik heb vandaag een echo gehad en ben nu volgens de gynaecoloog 6 weken wat wij konden zien was een vruchtzakje met een vruchtje erin alleen die was zo klein een soort speldenknopje zeg maar dus echt veel konden wij ook niet zien maar wel de bevestiging gekregen dat het geen bbz was en dat alles er mooi uitzag moet nu met 3 weken weer terug en dan kunnen we alles zien en horen volgens de gynaecoloog dus ik denk dat je nog niet echt veel ziet helaas
Ik heb een echo gehad met 5w5d. Op deze echo was een vruchtzakje + vruchtje van 3 mm + beginnend kloppend hartje te zien. We hadden dus het geluk dat er wel echt wat te zien was en dat het ook goed was. (en nu bijna 16 weken zwanger)
@mamavanbo; wat ziet mijn oog nu? Je bent zwanger!! GEFELICITEERD meid!! Zie ook dat je de 13e je weer mag melden voor een echo? Ik moet maandag ook naar de gynaecoloog voor een echo omdat mijn cyclus ontzettend lang is. Momenteel dag 105, MAARRRR FF heeft nu wél een dikke vette streep gezet Hoop zo dat het ook klopt en hoop natuurlijk maandag meer te weten te komen..
oh Naatje wat fijn dat je reageert! jeetje zeg 105 dagen al pffff hopelijk is je eitje nu geweest en heb je er goed gebruik van gemaakt ik duim mega hard voor je!
Alvast bedankt voor het duimen alleen denk ik niet dat het raak zal zijn aangezien we alleen op de dag zelf en erna hebben kunnen klussen. Mijn vriend is vorige week met spoed geopereerd (acute blindedarmontsteking) en is dus nog herstellende van zijn buikwond. Maar ben al lang blij dat FF een streep neerzet haha!
je hebt in ieder geval wel op de juiste moment geklusd dan eentje is genoeg he spannend!! veel beterschap met je mannetje