Oudere papa`s

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Linnieke, 5 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linnieke

Linnieke Actief lid

7 sep 2009
    172
    0
    0
    Hoi Dames,

Ff een vraagje;

Zijn er hier toevallig nog meerdere dames die een wat oudere vriend/man hebben en dus nu ook voor een kleintje gaan? En hoe staat het bij jullie??

Grtz. Linnieke

2. Emmamick

Emmamick Bekend lid

24 okt 2009
    814
    0
    16
    Mijn vriend is veel ouder dan ik. Ik weet niet of ik wel of niet moet vertellen wat ons leeftijdsverschil is, is verder niet ontzettend belangrijk lijkt mij. Maargoed, wil mensen hier ook niet schokken :)
    Wij verwachten ons eerste kindje.

3. Linnieke

Linnieke Actief lid

7 sep 2009
    172
    0
    0
    Ik zie dat je zwanger bent.. Helelmaal geweldig gefelciteerd!!

Ik zal maar beginnen dan.. Ikzelf ben 28 en mijn vriend is 45.. Tja, liefde kent geen leeftijd.. Schaam me er ook helemaal niet voor!! Vriendlief wordt trouwens manlief volgend jaar!! Als hij nou volgend jaar ook papalief wordt ben ik helemaal gelukkig..

Maar ben wel heel nieuwsgierig.. Hoe lang zijn jullie bezig geweest?? En hoe oud is jouw vriend??

Grtz. Linnieke

4. Emmamick

Emmamick Bekend lid

24 okt 2009
    814
    0
    16
    Mijn vriend is 46 en ik ben 23. Dus er is altijd baas boven baas ;)
    Zoals je al zegt: liefde kent duidelijk geen grenzen. Belangrijkste is dat we ontzettend veel gemeen hebben. Laat een zelfde leeftijd nu niet 1 daar van zijn :p

Ik ben eind September gestopt met de pil en meteen zwanger geraakt.

5. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    Hey meiden,

Gezellig, ik meld me hier ook!

Ik ben 24, mijn vriend is 42 en ons dochtertje is 3 maanden!

Liefs Jojo

6. Linnieke

Linnieke Actief lid

7 sep 2009
    172
    0
    0
    Ach, wat jaartjes meer, maakt toch helemaal niets uit.. Zoals ik al zei; liefde kent geen leeftijd.. ik zou de mijne niet meer kunnen missen iig..

Maar wel geweldig dat jullie zo snel zwanger zijn geworden, daar trek ik weer wat hoop uit, dat het bij ons gewoon kan lukken.. ( met een wat oudere vriend.. )
    Toevallig ook nog de slechte gewoonte roken gehad?
    hihi.. ga het nu gewoon vergelijken...

7. Linnieke

Linnieke Actief lid

7 sep 2009
    172
    0
    0
    He, nog een oudere papa.. Join the club.. Dan maakt 42 of 45 ook niets meer uit!!
    Geweldig..
    Bij jullie alles smooth gegaan??

8. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    Hey,

Ja ook nog allebei de slechte rook gewoonte, maar niet meer binnen!!
    Jazeker smooth, gelijk na het stoppen met de pil zwanger geraakt!
    Hoelang zijn jullie samen? Heeft hij al kinderen?

9. Emmamick

Emmamick Bekend lid

24 okt 2009
    814
    0
    16
    #9 Emmamick, 5 nov 2009
    Laatst bewerkt: 5 nov 2009
    --toch een privacy edit--

10. Emmamick

Emmamick Bekend lid

24 okt 2009
    814
    0
    16
    nee, hij heeft geen kinderen uit een vorig huwelijk. Het is ook zijn eerste :)

11. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    oke, dat is wel bijzonder, dat het ook zijn eerste is, is toch anders hoor als je man al kinderen heeft!
    Fay heeft nog een grote broer van 13 en een grote zus van 11!

12. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    Gefeliciteerd trouwens!!!!
    Sorry..

13. Linnieke

Linnieke Actief lid

7 sep 2009
    172
    0
    0
    Mijn vriend heeft inderdaad al een kind, is al 18! Tja, dat krijg je he?? Als ze ouder zijn.!! Kei leuk jong, kan er heel goed mee overweg.. Heeft ook zin in broertje/zusje.. hihi..
    Ik ben in Juni gestopt met de pil, maar wij zijn echt releaxed bezig.. Natuurlijk wel klussen tijdens de dagen, maar niet dagenlang.. Misschien 1 of 2 keer, manlief zijn keuze, hij zegt.. komt vaneigens.. maak je niet zo druk.. ( hihi al meerdere keren over gehad ) Hij is niet zo`n heftige, laat ik het zo maar uitdrukken,.. Maar gebruik ovutesten, dus klussen wel op de juiste dagen.
    En inderdaad ook nog eens de slechte gewoonte om allebei te roken. Zijn begin dit jaar 11 weken gestopt geweest, maar kwamen veel feestjes bbq e.d aan dus weer begonnen.. Maandag staat op de planning om weer te stoppen!
    Maar vindt het fijn om te lezen dat er meerder meiden zijn met oudere mannen die dus ook gewoon nog zwanger worden, daar haal ik wel hoop uit. Tja, bij vriend zal het wel goedzitten, bij mij waarschijnlijk ook wel, krijg iedere maand netjes positieve testen, en regelmatige cyclus, dus heb er wel vertrouwen in!

14. Emmamick

Emmamick Bekend lid

24 okt 2009
    814
    0
    16
    ik heb mijn vorige berichtje ff weggehaald vanwege zijn privacy. Nu hadden jullie het toch al gelezen, dus weten jullie hoe het zit. Wil niet dat zijn levensverhaal op het internet terug te vinden is :)

Over dat meteen zwanger bij mij: ja, dat was niet gepland hoor. Ik heb nog nooit mijn cyclus in de gaten gehouden of getempt ofzo. We hadden/hebben gewoon erg vaak sex en die ene keer was het dan dubbel en extra raak ;)

15. Linnieke

Linnieke Actief lid

7 sep 2009
    172
    0
    0
    #15 Linnieke, 5 nov 2009
    Laatst bewerkt: 5 nov 2009
    Geen probleem hoor.. lekker eraf halen!! Dat was dubbel-feest dan.. hihi..

16. suikerboon

suikerboon Bekend lid

30 dec 2007
    924
    0
    0
    arbeidster
    menen
    Mijn vriend is er 31 en ik ben er 22 :)
    We hebben al een kindje .

17. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    ik ben net dertig en mijn man is 48.
    Sinds een jaar getopt met de pil maar hele lange cycli gehad, heftig ontpillen van paar maanden. Moet zeggen dat ik nu even een dipje heb omdat we een jaar bezig zijn.

Weet dat iker zo een paar rondes af kan halen ivm ontpillen maar het idee dat we een jaar bezig zijn vindi k lastig en ben best sip. om mij heen zij ner in een snel tempo best veel meiden zwanger en bevallen...maargoed, jullie begrijpen wel wat ik bedoel.

Kreeg laatst de opmerking 'als je met een jngere man zou zijn was je allang zwanger geweest"
    iK VOND DIT ZO KWETSEND. dit is de liefde van mijn leven, er zijn genoeg oudere papas, mannen die op hun 60ste nog een kind produceren. Nu heb ik het al moeilijk met de goedbedoelde opmerkingen van je moet er niet aan denken etc. maar dit over leeftijd kwam ff hard aan.
    Meestal doen opmerkingen daarover mij niet zoveel.

Ik denk niet dat er iet smis is met ons, hij werkt s avonds ik overdag en hij reist veel, dus onze momenten samen zijn zowieso beperkter. Weet dat 12 rondes gemiddeld is...
    ga nog maar wat geduld kweken. volgende maand wil i kwel dat hij zijn zaad laat testen, dat is kleine moeite.

Overigens rookt hij niet, ik probeer te stoppen sinds mei, zit nu op 5-6 peuken per maand. Gaat mis met een borreltje;)
    Wij houden van lekker koken en een wijntje, als ik gezellgi feestje heb vind ik niet roken heel moeilijk.

xxxx

18. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    Hier ook een leeftijdsverschil.
    Wil niet al te veel privé vertellen, ivm eventuele meelezers..
    Maar lijkt me toch wel fijn om hier gezellig mee te komen kletsen!

@Helena,
    Wat een ontzettend nare opmerking!!
    Ik zou dat ook geen leuke opmerking vinden!
    En wat betreft je 12e ronde, het kan nog allemaal goedkomen, kijk eens naar mij ik ben zwanger geraakt in ronde 14! En had het toen ook nooit gedacht. (alleen helaas moest het misgaan..)

19. yasmine1974

yasmine1974 Actief lid

19 jul 2009
    377
    0
    0
    Ik heb mijn eigen kleine bedrijfje
    far far away land
    Ik ben 35 en mijn man is nu 43, dus als het hopelijk binnen het jaar lukt om zwanger te worden zijn we 2 oude doosjes tegen dat onze kleine 20 is..lol, daarom ga ik nu al heel hard sporten zodat ik nog lang meekan..

20. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    Nou ik kan me hier ook bij voegen hoor :)
    Ik ben 21 en m'n man 55, tot op heden is het nog niet gelukt, hij rookt en drinkt wel, zaadjes niet constand, 1e keer slecht en 2e keer goed.
    owja en hij heeft al 2 kinderen :p 1 van 21 en 1 van 26 en we zijn al opa en 'oma' ;) en ik december weer :p
    Dus een rare situatie :)

Liefs Dina

Deel Deze Pagina