Heb me vaak afgevraagd wanneer en of ik ook ooit hier een topic zou mogen openen. En ja hoor het is eindelijk zover. Na 22 rondes, alle onderzoeken bij de gyn en het vooruitzicht om in januari met IUI te gaan beginnen. Nu zwanger van ons eerste kindje. We zijn helemaal hyper en hopen dat het goed mag blijven gaan al heb ik er een goed gevoel bij!
OMG!!!!! bbtje!!!!!!... ik dacht, zie ik het goed!!!! wauw, meis, ben echt té blij voor je.. wat heerlijk... hoe voel je je? liefs inge
nogmaals: JOHOE!!!!! het is gelukt! super gefeliciteerd!! komt vast helemaal goed! in juli hebben jullie een prachtig wondertje van jullie samen!
ECHT MIJN MOND VIEL OPEN!!! ongeveer zo: toen ik t testen topic las nog even voor ik naar bed ging.. nu kan ik niet meer slapen natuurlijk. Ik heb daar al uitgebreid.. gereageerd..whahah.. maar euh.. hier mag mijn felicitatie natuurlijk niet ontbreken.. ONTZETTEND GEFELICITEERD MEID.. het is je zooooooooooooooo gegund.. ik ben onwijs blij voor jullie... GENIET ervan meid... Heel veel liefs van mij..
Hoi, ik weet niet of je mij nog herinnert, wij hebben helemaal in het begin samen geschreven. (Stoppen met de pil in april-topic) Ik heb af en toe stiekem nog wel even gekeken of je al zwanger was en zag dat het je allemaal niet mee heeft gezeten. Dus wilde ik nu toch even zeggen GEFELICITEERD!!! Hartstikke leuk voor jullie. Ik wens je een hele fijne zwangerschap toe!
Joepieeeeeeeeeee Gefeliciteerd als je zelf het vertrouwen hebt dat het goed zit komt het goed geniet er van
Jaaaa ook hier nóg een keer GEFELICITEERD! We doen de felicitaties gewoon 3-dubbel, omdat ik zo vreselijk blij voor je ben!!!! Heerlijk meid! Geniet ervan, je hebt het zo verdiend!
Van harte gefeliciteerd!!! Geniet van je zwangerschap. Erg gaaf dat je zo vlak voor de mmm alsnog natuurlijk zwanger bent geworden! (Dit geeft de burger ook weer moed )
WAAAAAUUUWWW......ik ken je helmaal niet maar ik ben erg blij voor je, gefeliciteerd!......doet ook mij weer wat ''opbeuren'': ook bij 22 rondes is het dus nog mogelijk!!!!!!!......Is het spontaan gelukt??? En als ik vragen mag: door gericht klussen of zelfs dat niet echt???
BB@ Meis ik had het al in het topic gelezen waar we samen schrijven. Maar hier is leuker gefeliciteerd!! Over 7 dagen hoop ik je te volgen.
"En van Je héla, hola, houdt 'r de moed maar in, houdt *r de moed maar in, houdt *r de moed maar in!" GEWELDIG!! BB krijgt een BBtje!! HIEPERDEPIEP!!!