Zijn er meer mensen die behoorlijk stevig zijn (weeg zelf 98 kg bij 1.66) maar toch 1 mooie buik hebben gekregen? (en eventueel foto's ervan?) Ik heb echt al een buik van mezelf zeg maar en daarboven een rol op mn maag *zucht* vraag me af of je wel gaat zien dat ik zwanger ben straks....Heb namelijk ook gehoord dat het niet zo hoeft te rekken allemaal als je al wat steviger bent. En ik vind een zwanger buikje zo mooi
nou, bij mij rekt het behoorlijk! ik draag van voren en je ziet duidelijk dat ik zwanger ben. de 2 buiken worden langzaamaan één en in een positiebroek zie je het sowieso heel erg goed. ik krijg helaas wel nieuwe striae, had gehoopt dat mijn buik al genoeg gerekt was...
Ik ben niet heel dik ofzo, maar ik had altijd wel een beetje vetrollen. Die zijn nu echt helemaal weg! Ik zou ze nog wel ergens kunnen creëren (of het lijkt soms op 1 vetrol ), maar zeker met een buikband er omheen (of het elastiek wat boven je zwangerschapsbroek zit) is het bij mij echt wel 1 rond buikje geworden. Dat is ook het enige wat ik echt duidelijk merk aan mijn buik tot nu toe. Volgens mij verschilt het wel een beetje hoe je buik groeit (naar buiten, naar binnen), maar bij mij is het in ieder geval mooi 1 geheel. Wat ik trouwens wel heb is zo'n randje tussen mijn buikband/broekband en mijn bh, hahaha. Daar zit net nog 3 cm en dan komt daar zo'n mooi randje tussen heel fijn...
Ik ben ook best stevig en toch echt een zwangere buik nu! Duurde bij mij wel even voordat ik ging groeien,maar nu des te meer...hihi krijg helaas geen foto's in mn album?!
hoi hoi ik ben zelf 1.75 (en een half ) en wat zwaarder dan jou voor de zwangerschap was ik 17.5 kilo afgevallen was bang voor een lelijke buik maar zie album hij groeit nu al als een speer het is zo verschillend per persoon! niet te druk maken
Ik heb zelf altijd een buikje gehad (woog voor mn zwangerschap 90 kilo bij 1.72) maar heb wel echt een zwanger buikje ! Ik ben ook pas 5 kilo aangekomen.. Ben wel bang dat het wat meer word , zit helaas wel onder de striaee , op mn rug (achter) altijd al last van gehad i.v.b met aankomen & weer afvallen in het verleden. Ik kan mn buikje alleen nog wel ''bewegen'' zeg maar.. haha..
ik ben ook behoorlijk zwaar en tis wel zo dat je iets l;ater pas buije ziet bij mij nu pas maar t trekt echt wel strak!en idd met een mooie positiebroek ziet het er echt goed uit en een voordeel je hoeft heerlijk je buik s niet in te houden haha! wel heb ik ook idd wel stiae er bijgekregen daar baal ik wel van want khad er al behoorlijk wat zitten maarja!ik zal toch nooit in een bikini te zien zijn en mij mannetje vindt het niet erg! dus ik zou zeggen geniet er lekker van en accentueer het maar lekker je mag er trots op zijn!
Hier zijn mijn 2 buiken ook 1 aan het worden! Ik heb gisteren een foto in mijn album geplaatst van hoe het er nu uitziet. Ik weet nog van de vorige zw dat ik op het eind 1 hele mooie (grote) buik had!
die van mij is bij mijn eerste ook echt heel mooi rond geworden en had toen zo ong zelfde maten als jij. nu zie je het bij mij al als ik positie broek aanheb dan is de rol al weg hoor