De 1ste domme opmerking, ik heb em te pakken...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sterre82, 31 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

En sinds wanneer is het nu wel leuk om te horen dat je steviger bent geworden? Pfff mensen mogen nu ineens alles zeggen geloof ik...

2. Makkie

Makkie Niet meer actief

Je moet er maar eens op letten wie zulke dingen zeggen. Vaak zijn het vrouwen die bv een zware zwangerschap of bevalling hebben gehad, of die het nu zwaar hebben met kleine kinderen. Net alsof ze het niet ´kunnen hebben´ als een ander wel geniet en stralend zwanger is....

Vrouwen en mannen die juist alleen maar leuke dingen zeggen, hebben vaak ook geen problemen gehad....

tenminste dat valt hier op... ik weet precies bij welke mensen ik leuke en minder leuke ´adviezen´ kan verwachten!

(voorbeeld van een excollega, Zie je erg tegen de bevalling op? Ikke, nou ja, weet niet wat ik kan verwachten, dus laat het maar over mee heen komen! Zij, nou het is VRESELIJK hoor! Bereid je maar voor op de hel.... ikke, euh okee dan..?

Achteraf ging de bevalling goed en met persen was de kleine er heel snel. Zij meteen weer, tjaaaa wat wil je met een kind van 6 pond, die poep je er zoooo uit! GRRRRRRRRRRR 6 pond is toch niet overdreven klein ofzo? Maar goed, haar zoontje was een reus bij de geboorte, dus dat kon ze gewoon niet hebben denk ik hahahaha)

3. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Ja die kreeg ik ook....we zijn nb getrouwd en al...of het gewenst is? JAAAA :D **doos** :rolleyes:

Deel Deze Pagina