Vrouw gooit toevallige voorbijgangster voor trein Een vrouw uit Den Haag heeft vorig week een willekeurige voorbijgangster op het station van Delft voor de trein gegooid. Dat heeft de politie vandaag bekendgemaakt. De trein kon nog net op tijd stoppen. De 23-jarige vrouw uit Den Haag die voor de trein werd geduwd, kende de 28-jarige dader niet, meldt Omroep West. Ook hadden de twee geen ruzie. De dader zou een willekeurig iemand hebben uitgekozen. De verdachte vluchtte na haar daad de binnenstad van Delft in. Daar kon ze later worden aangehouden door de politie. Ze zit nog vast.
Die is niet goed wijs. Maar er staat niet in het stuk: is het slachtoffer overleden? Gewond? Niet gewond? Ik zou bijna zeggen: duw haar ook maar voor de trein.
Wow bizar zeg! Dan schrik je je toch ook helemaal lam... dochters, er staat dat de trein op tijd gestopt was dus ze zal misschien hooguit wat verwondingen van de val hebben dan denk ik?
Je hebt helemaal gelijk hoor maar toch moest ik lachen om de woordkeuze van je onderwerp... dan SPOOR je ook niet!
Ik kreeg toevallig gister een burgernet melding over getuigen. Het is echt niet normaal mee, ben je ook niet goed!
Hoe ver moet het nog gaan zeg. Lijkt me trouwens ook geen pretje voor de treinbestuurder trouwens, net als al die mensen die zichzelf voor een trein gooien.
dat kost die mensen die wel met de trein willen zoveel vertraging fijn voor die vrouw dat ze er gelukkig alleen gewond vanaf is gekomen die vrouw die duwde maar rondje pieterbaan
Bah, wat eng Gewoon het idee dat dit iedereen had kunnen overkomen en dat er nog zat van zulke mensen rondlopen..
Zo zeg, dan ben je idd niet wijs. Arme vrouw zal zich rotgeschrokken zijn. Volgens mij durf je niemand meer te vertrouwen na zoiets.