Ik ben ook zwanger! Ik ben 19 jaar, maar bewust jong zwanger. Volgende week eindelijk naar de verloskundige! En 10 april eerste echo! Zooo spannend allemaal! Vandaag voor het eerst iemand op bezoek van moeders voor moeders! Maandag ga ik daarmee beginnen! Mijn buikje begint zelfs al een beetje te groeien! Wel snel! ik merk het vooral al duidelijk aan mijn broeken, terwijl ik op de weegschaal nog niets ben aangekomen! Me moeder zei al dat het er misschien wel 2 zijn! Hihi. maar daar ga ik niet vanuit Voor de rest iedereen die zwanger is van harte gefeliciteerd! En iedereen die aan het klussen is veel succes! Liefs Kiss
Gefeliciteerd, kom gauw eens kijken bij de oktobermama's, we zijn allemaal ongeveer net zo ver als jij!
Hey Kissflower, van harte gefeliciteerd meid! Leeftijd doet er niet toe vind ik, als je er klaar voor bent ben je er klaar voor! Geniet ervan! Veel liefs Linda
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik hoop dat het een mooie tijd voor je wordt en dat je er van kan genieten! Liefs Elmo