Hoeveel flesjes nodig en welke?

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door vanesje, 30 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vanesje

vanesje Fanatiek lid

17 jul 2006
    1.395
    0
    0
    Ik ben van plan om gelijk met kv te gaan beginnen. Hoeveel flesjes heb je ongeveer nodig? Ik heb er nu 2, eentje van Avent en eentje van Kruidvat, allebei met zo'n brede speen.

2. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ik had een startersset van Avent maar na 2 weken overgestapt op de Difrax. Onlangs een 2e gekocht voor de papfles.

3. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    als je weet welk flesje goed gaat met drinken, zou ik er in elk geval 2 halen en misschien 3, gewoon voor het gemak. Maar zo in het begin, is 2 verschillende denk ik prima.
    Ik heb alleen geen ervaring met flessen met brede speen, geen idee of dat handig is...

4. Sjana

Sjana Actief lid

10 jan 2010
    356
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had in het begin heel wat Aventflessen gekocht en rarara, die flesjes gingen gewoon niet! Onze kleine kon niet drinken met die flessen...Dus die staan hier gewoon in de kast te 'rotten' zullen we maar zeggen.
    Ik zou in ieder geval al niet teveel flesjes op voorhand kopen want er zijn al genoeg moeders die van fles veranderd zijn :)
    We hadden eerst Avent, dan Dodieflesjes en het beste is DR Brown. Hebben we nog altijd!

5. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Ik had een starterspakket gekocht van Avent en een Nuby fles gekregen in een van die zwangerdozen. De eerste dagen alleen gevoed met de Nuby, daarna Avent maar toen veranderde we van voeding en heb ik aardig wat flessen geprobeerd. Difrax, Born free pfff wat een gepuzzel! Nu de Dr Brown gekocht en dat vind ik een super fles! Kortom gewoon even aankijken straks wat je fijn vindt, flesjes zijn zo bijgekocht/besteld.

6. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Ik had avent gekocht, daar kregen de heren geen druppel uit... Difrax ging super tot ze een paar weken oud waren, toen waren die flessen binnen 10 min helemaal leeg... Dus weer overgestapt naar de avent en dat gaat nog steeds super!

7. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Ik had een startersset gekocht van Avent. Had ik nooit moeten doen.
    Noor kon er niet uit drinken. Dus man is door vk naar drogist gestuurd om zo'n goedkoop flesje met een smalle speen te kopen. Dat ging goed. Toen we volledig overgingen naar kv zijn de de diraxflessen gaan gebruiken met kleine speen. (kers speen heet dat geloof ik)

Dus 2 flessen is goed. En kijk wat bevalt. Evt. koop je er nog een ander speentje bij.

8. Druif2008

Druif2008 Actief lid

16 aug 2008
    287
    1
    0
    Bijna alles geprobeerd hier maar alleen Dr. Brown werkt. Onze zoon (nu 4 weken) drinkt ook wel goed uit de Difrax S-fles maar dat gaat veel te snel. Binnen een paar teugen is de fles leeg. Avent ook eenmaal geprobeerd, maar hij vind de brede hals niet fijn (en is ook veel te snel leeg).

Deel Deze Pagina