Zo, hier ronde 2. Een goeie maand geleden spiraal verwijderd, en verwachtte morgen mijn menstruatie, maar die kwam 20-07 al in de avond en brak de dag daarna echt door, een cyclus van 22/23 dagen dus. Korter als verwacht... Ben zo benieuwd wanneer mijn eisprong is, zul je net zien dat het doordeweeks is, als manlief werken is.. Wie nog meer in 2e ronde?
dacht kijk even hoe het met je gaat... aangezien je vandaag je testdatum is! zie ik dit... wat jammer!!! sterkte meid!
Hoi, ik zit nu ook in de 2de ronde! De eerste ronde werd ik na 24 dagen ongesteld. Wel een korte cyclus. Nu ben ik al 33 dagen 'onderweg' en nog steeds niet ongesteld. Doe jij ovulatietesten om je eisprong te bepalen of voel je die?
Ella, ja helaas.. Balen he! Pff.. Viev, dat is al lang zeg... Inmiddels ongesteld? Nee ovulatietesten doe ik niet, we klussen gewoon op de dagen dat vriendlief thuis is en zien het wel... Als ik die testen doe en heb bijv mijn ovulatie op woensdag en vriend komt vrijdagavond of zaterdag pas thuis, word ik gek.. Kan het beter niet weten Hij is int. vr.w. chauffeur... En jij??
Hey hey, Ik weet niet echt meer in wat voor ronde ik zit als ik reken vanaf de datum dat ik gestopt ben met de prikpil is dat januari dus nu ronde 8, maar als ik ga rekenen vanaf de datum dat mijn menstruatie weer normaal is word dit eigenlijk ronde 2 want pas nu ben ik gewoon weer 1x per maand ongesteld (daarvoor 2x) Ben benieuwd hoelang het gaat duren voor ook wij kunnen zeggen dat we zwanger zijn... slik nu sinds 3 maanden van die etos pillen voor "zwanger worden" en hoop dat dat een stuk meer helpt.. gebruik jij die ook??? Zijn er nog meer dingen waar je op kan letten?? Groetjes Djonna
Heej, Ben nog steeds niet ongesteld. Denk dat het toch ontpillen is. Maar ga morgen toch nog maar een testje doen.. voor de zekerheid. Ik gebruik die testen ook nog niet hoor. Misschien volgende keer wel (als ik eindelijk een keer ongesteld wordt) Hm, dat is dan wel lastig ja met je vriend, haha. Dan kun je het idd beter maar niet weten!
hallo dames, ik vind leuk een site gevonden waar ik mezelf kan uiten... ben jan gestopt met de pil. In april PCOS bij mij geconstateerd, daarna begonnen met clomid 50 en 100 en nu 150mg. Morgen ga ik voor een follikelmeting, hopelijk dat de eitjes groeien.. succes allemaal!