Ik ben dol op sneeuw en sneeuwplaatjes! Dus...bij deze een topic om te plaatsen Ik moet nog even wachten...valt hier nog niets maar ik hoorde dat Noord holland al vollop heeft
Hier ook iemand die sneeuw helemaal leuk vind Mijn zoontje roept al de hele ochtend... mama gaan we sneeuwballen gooien hihi. Maar hier moeten we ook nog even wachten (brabant). Zometeen eerst snel boodschapjes doen en dan hopelijk daarna SNEEUW hihi.
Hier ligt al best wat sneeuw. Met beide kids in de sneeuw geweest. Dochter is gek op sneeuw en onze zoon vindt er niks aan haha
Ik ben wel blij om te zien dat mijn zoontje niet de enige is die geen handschoenen aan houd, het sneeuwt hier nu dus straks maar naar buiten
Nee hoor. Robyn wil geen handschoenen aan, dan kan ze nl geen sneeuwballen maken . Afgelopen 2 winters wilde ze ook al geen handschoenen aan. Ach ja heeft ze van haar vader, die loopt met dit weer nog steeds in een tshirtje. Robyn is bij het kdv al 2x naar buiten geweest, en toen we thuis kwamen weer. Klein stukje met de slee geweest toen bij de buren blijven plakken. Morgenochted nog maar even lekker sleeen en een sneeuwpop maken, vind ze echt geweldig. Ik heb een schurfthekel aan sneeuw, maar voor de kinderen vind ik het toch wel weer leuk. Zolang ik niet weg hoef (vooral op de fiets) vind ik het ook niet zo heel erg.
Hier ook lekker gesleed, geen sneeuwpop, want de sneeuw plakt niet. Foto's heb ik helaas niet, want het was donker toen we gingen sleeen.
Hier vind hij ook de sneeuw geweldig, maar hij weigert een muts of handschoenen aan te doen, mag alleen een sjaal omdoen... het vervelende is is dat het al snel te koud is en hij het daarna niet meer leuk vind... Wie heeft tipsdaarvoor?
tijd... hoe ouder hoe wijzer in dit geval. (en sommige mensen zweren bij een muts met touwtjes en natuurlijk eindeloos veel geduld hebben!)
Bekijk bijlage 220821 Dit is mijn grote vent voor het eerst op de schaatsen! Bekijk bijlage 220822 Dit is mijn kleine meid op de slee
hier ook een boefje dat gek is op de sneeuw! gisteren was hij al de hele dag buiten en vandaag natuurlijk weer. eerst schaatsen en daarna ook nog even lekker in de sneeuw spelen en een sneeuwengel maken!!