De 33 meiden met een warm hart

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Elionorah, 5 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @MvanL dat is een leuk jaar in het verschiet!!! en zou zeker leuk zijn als je dan zwanger bent dubbel feesten zonder drankje uitraard maar dat is natuurlijk geen probleem!! ik duim voor je

@Bloempje34 geniet maar lekker van je wijntje Proost!!!!!!

2. MvanL

MvanL Bekend lid

24 sep 2013
    993
    0
    0
    Zijn er hier eigelijk meer dames met ovulatie testen?
    Wilde eigelijk deze ronde niks doen maar vanwege de drukte die ik en mijn. Man hebben is er niet om de dag tijd om te klussen dus daarom doen wij het wat gerichter

Ik houd de calculator hier op de site in de gate en ded ag die hij aangeeft dat een beetje vruchtbaar beginnen wij met klussen en dan wel om de dag tot de dag na mijn eisprong (mijn eisprong voel ikvaak en zo niet heb ik daar dus de testen voor) volgens de calculator bij 30 dagen ben ik 15 feb een beetje vruchtbaar

Dus volgende week kunnenw e weer aan de slag :D

3. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik doe ook ovulatietesten. Maar houd ook mijn app beetje in de gaten wanneer mijn vruchtbare dagen zijn. :)

4. Bloempje34

Bloempje34 Bekend lid

10 dec 2013
    795
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik doe ook ovulatie testjes omdat ik nog niet precies weet wanneer mijn eisprong is. Heb ook een app maar die klopt dus niet helemaal meestal is het wel in dezelfde week als op de app maar niet op exact dezelfde dagen. Wij gaan hier ook niet de hele maand om de dag van bil dus dan is dit wel fijn.

5. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    In mijn app kan ik door middel van aan te geven of mijn ovulatietesten posi of nega zijn veranderen. Als ik dag eerder posi test heb en voer die in dan veranderd die hem automatisch.

6. Bloempje34

Bloempje34 Bekend lid

10 dec 2013
    795
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dat is handig! Welke app gebruik jij?

7. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik gebruik mama apps:)

8. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ik gebruik ook mama apps voor de eerste keer maar wat je zegt neem aan dat de app automatisch aanpast als je temp en ovutesten invult ectt

9. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik temp niet maar als ik mijn ovulatietesten invul dan past hij automatisch aan. Ook vind ik handig dat er dagboek bij zit, daar vul ik alle symtomen in die ik heb en hoe mijn afscheiding eruit ziet etc. Vind dat handig dan kun je vergelijken etc

10. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Ik gebruik FF en mama apps, vind ze beide fijn om te gebruiken. FF gebruik ik voor mijn temp in te vullen, deze zet je eisprong echt goed neer. Mama apps is fijn om de rest goed in te vullen in een soort dagboek, je symptomen enzo.

11. Bloempje34

Bloempje34 Bekend lid

10 dec 2013
    795
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heb de app gevonden en op mijn phone gezet. Moet nog wel even alles invoeren. Maar er staat wel veel op die app zeg, van borstvoeding, tot groei tot nou ja van alles eigenlijk!
    Merk dat ik nog wel steeds aan het stoeien ben met die ovulatie testen. Weet niet echt precies hoe laat ik het beste kan testen, wil het ook niet zo graag op mijn werk doen (hoe doen jullie dat dan?). Eigenlijk nog helemaal niet zo'n idee van wanneer mijn ei is. En dan ook nog een korte cyclus...kortom ben nog een beetje proberen meer duidelijkheid te krijgen over hoe alles binnenin loopt en wanneer wat is :D
    Wel een erg rustig topic hier volgens mij, die 33 meiden zijn hier denk ik ook niet allemaal actief haha

12. MvanL

MvanL Bekend lid

24 sep 2013
    993
    0
    0
    Ik test altijd als ik vant werk thuis kom rond 16/17 uur

Nou heb dit weekend flink genoten van het niet zwangere leven zowel zaterdag als zondag aardig wat gedronken hahah ben nu pas een beetje aan het bijkomen en werken ging ook niet van harte haha
    Mn man zei t word tijd dat je zwanger word dan moet je je inhouden hahaha :p

Verwacht de 17de of 18de mn ei dus vd week maar is wa gerichter aan klussen

13. Elionorah

Elionorah Bekend lid

14 jun 2010
    761
    0
    0
    Nurse
    Amsterdam
    Goedemorgen dames.
    Het lijkt erop dat dit topic erg stil is he 😄
    Het kan natuurlijk gewoon zo zijn dat t met dit groepje wat rustiger is.
    En die andere nod topic zijn nog maar 43 dames ongeveer.
    Dat maakt niet uit. Kan gebeuren dat dit topic bij deze groep niet werkt. Is oké toch.
    Ik las wat negatieve opmerkingen over dit topic wat ik wel jammer vond.
    Het was een goed bedoelde opzet.

Ik ben zelf ook. Iet zo actief op t topic.
    Heb t druk en lees wel mee.
    Maar heb niet zoveel energie om in de avond nog actief te schrijven.

Ook mijn ei komt er bijna aan.
    Spannend weer.

Hebben jullie ook gelezen/gehoord dat een grotere kans op bevruchting is als de vrouw een orgasme heeft bij t klussen?
    Dit omdat er dan meer vocht is die het 'reizen' voor de zaadcellen makkelijker maakt en dat de baarmoedermond beter toegankelijk is...
    Dat vond ik goed om te weten.
    Dus dacht ik vraag t jullie even 😃

Ik ga weer lekker verder rommelen in huis.
    Ben heerlijk een dagje vrij.

Fijne dag.

14. MvanL

MvanL Bekend lid

24 sep 2013
    993
    0
    0
    Het is hier idd erg rustig haha
    Maar dat zal volgedne week wel los komen als er al wat dames een eisprong hebben gehad ;) haha

Heb dat van het klaarkomen van een vrouw idd vaker gehoort ja
    Hier vanaf morgen aan de klus want wil voorkomen dat mn eisprong eerder is en mn cyclus korter en ik niet geklust heb, alle kansen benutten !! Hha

15. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Hier niet veel te melden. De ongi is gelukkig alweer voorbij en dit weekend weer beginnen met sexytime! Ik ga pas op dag 12 starten met ovutesten, ben benieuwd wanneer mijn eisprong is.

16. MvanL

MvanL Bekend lid

24 sep 2013
    993
    0
    0
    Ik start ook op dag 12 misschien zelfs 13 denk ik das tijd zat aangezien mn cyclus denk ik weer een dag of 30 is

17. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ben gisteren begonnen met ovu testen omdat mijn slijm anders was. En hoop dat dit weekend mijn eisprong is. Ga zondag naar Londen en word dan weinig tijd voor sexytime. Slaap in bed van vriendin dus vind niet zo geslaagd

18. Bloempje34

Bloempje34 Bekend lid

10 dec 2013
    795
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik denk dat mijn eisprong vandaag of gister was zo te voelen. Alleen die testjes zijn nog steeds niet helemaal mijn ding en kleuren ook niet zo goed als ik zou willen. Maar wij hebben deze ronde niet echt kansen nu vriendje lekker op de piste staat en ik warm thuis op de bank haha. Heb mijn eisprong denk ik al vrij snel na mijn menstruatie (die ook maar 1,5 dag is....:() zo'n 5 dagen later al. Maar heb dan ook een korte cylcus dus dat zal er ook wel mee te maken hebben. Ben er nog steeds niet helemaal over uit hoe alles nu precies binnenin werkt bij mij hahaha!

19. Elionorah

Elionorah Bekend lid

14 jun 2010
    761
    0
    0
    Nurse
    Amsterdam
    @bloempje. Dat volgt elkaar zeker snel op bij jou.
    Maar 1,5 dag ongi. En dan op dag 5 al een eisprong?
    Hoe lang heeft een eitje nodig om te rijpen en te springen eigenlijk?
    Ik zal eens gaan google'en. Ben wel benieuwd.
    Wij zijn gestart met om de dag klussen.
    Tot de 23e ofzo.
    Dus de komende tijd lekker bezig ;)

Ik voel nog niet veel in m'n buik. Vanmorgen wel even iets gevoeld maar dat was vast nog niet m'n ei.

Succes met de ovu testen dames.
    Spannend weekje komt er weer aan, leuk.

20. MvanL

MvanL Bekend lid

24 sep 2013
    993
    0
    0
    Echt lastig bloempje dat je geen flauw idee hebt hoe het allemaal in elkaar zit zeg!!

Hier zal ik vanavond eens evene en balletje op gooien hoe mijn man er over denkt om het vanaf vanavond om de dag te doen tot na mn eisprong
    Hij vind zoiets meestal wat overdreven enczeg het komt vanzelf wel
    Mja vorige keer 2dagen achterr elkaar op de dag voor eisprong en dag van eisprong dat was ook niet erg succes vol

En als ik er voor ga wil ik er ook vol voor gaan en niet eind van de cyclus zo iets hebben van nja k had er meer aan kunnen doen haha

Deel Deze Pagina