Ben ik de enige die dit doet of nie Mijn man verklaard mij steeds voor gek ik voer altijd mijn gegvens hier in op de calculator van deze site en dan kijk ik mocht Ik zwanger rakenw anneer zou ik dan bevallen en dan denk ik steeds o dan mag ie nog mee sinterklaar of kerst vieren en amal van die dingen hahaah Mijn man zegt doe normaal gek hahahaha
Hahaha MvanL ik ben er ook op die manier mee bezig hoor. Inderdaad alvast uitrekenen dat mocht ik zwanger zijn wanneer het dan geboren wordt, wanneer ik dan met verlof kan etc. Ook mijn vriend houdt zich niet zo bezig met wanneer hoe en wat er geklust moet worden. Maar ik denk inderdaad dat het wel goed is om het voor je eisprong al om de dag te doen. Ik ga het nu ook wat intensiever doen want ik merk dat ik ook steeds aan het eind van de maand denk 'hmmmm ik had nog wel wat meer kunnen klussen' hahahaha. Wat betreft eisprong, ik had ook al even gezocht en ik las dat op het moment dat je ei springt het dus goed is (je eitje rijp is) omdat ie anders niet springt. Het is vooral belangrijk dat de lutale fase lang genoeg is, tijd van eisprong tot menstruatie. Dit zodat er genoeg tijd is voor een innesteling. Maar een ongi van 1,5 dag blijf toch heel vreemd maar dat hoort er misschien bij als alles zo kort is. Ga mezelf soms wel afvragen of ik niet een te oud doosje wordt en dat dat de reden is hahaha!
@mvanl. Ik bereken ook al met de calculator wanneer m'n eisprong is en zie dan ook de uitgerekende datum. Dus daar ben ik ook wel mee bezig. Vind ik leuk. Maar m'n verlof reken ik niet uit. Dat komt wel wanneer ik zwanger ben. Voor nu zou t een november kindje worden hè. Ik had gehoopt op een zomer kindje. Vorige zwangerschap was ik in juli uitgerekend. Heerlijk. Maar t werd met 12 weken een mk helaas 😞 Ach ja, ik vind een kindje ontvangen belangrijker dan de datum. En wij klussen ook om de dag. Ik heb t 1 keer luchtig gezegd en heb t er verder niet over. Om t nog wat spontaner te laten voor m'n man. En t initiatief komt meer van mij in deze weken 😃 Dat vindt hij ook wel leuk. Om verleid te worden. Ik probeer t zo relaxt mogelijk te houden, das ook voor hem wel zo fijn. Ik had eergisteren geklust en gisteren vreselijke buikpijn. Na twee uur pijn ook wat bruin bloedverlies. Daar ben ik wel van geschrokken. De hele dag wat geslapen. Vandaag ook nog wat bruin verlies gehad. Niet veel Zouden we te hard geklust hebben? Ik weet t niet. Maar vind t niet tof. Gelijk weer die vragen in m'n hoofd van wat t nou kon zijn... Vanavond maar weer rustig aan de klus. Valentijnsdag 😀 Fijne avond.
Zo ook dit weekend is weer achter de rug Ben gewoon de afgelopen 2 dagen vergeten te testen met mn ovu testen haha Dus daar begin ik vandaag alsnog mee Zaterdag geklust dus vandaag weer verwacht morgen mn eisprong dus kan goed dak vandaag meteen een knal test heb haha
Hardstikke negatief Niet eens een tuur streepje Damn nu twijfel ik ben ik te laat en is mijn cyclus korter geworden of is ie juist langer geworden en ben ik te vroeg Maar vorige maand had ik 5 dagen ervoor al een tuur streepje Egt heel raar maar heb niks gevoelt en normaal ga ik echt kapot van de krampen Damn heb ik weer nja hopelijk komt mijn ei nog en als ie geweest is benk blij dak al geklust heb haha
Mvanl. Die ovu testen zijn echt extra stress of niet? Je voelt je ei gelukkig ook, En hopelijk komt ie nog. Mijn ei was denk ik de 17e. Mooi geklust op 12, 14, 16 en 18 Dat hebben we nog nooit zo gedaan geloof ik. Nu zit is op t wachtbankje.... Langgg wachten Oh ja, als m'n ei dan eerder is, is dan m'n NOD ook eerder? Of kan dpo ook verschillend zijn? @elphaba, ik zie jou ook al op t wachtbankje zitten. Zit je goed ? Goede kansen benut deze ronde? Ah ik ga maar eens afleiding zoeken. Fijne dag!
Ja heb mijn kansen goed benut. Als je ei eerder is hoeft je nod niet perse eerder te zijn. Soms kan de lf ookverschillen. Had met clomid ook beide cyclussen van 33 dagen maar ene keer was mijn ei eerder dan andere keer.
Hier ook op t wachtbankje en de kansen goed benut. hoop over n week n positieve test in handen te hebben.
@scrat, jij hebt zeker een korte cyclus, 26 dagen? Das wel lekker. Nog maar 1 weekje wachten Oh ja, ik ga niet meer voor m'n NOD testen. Ik heb zo'n hekel aan omo witte testen Dus voor mij is t echt 5 maart dat ik ga testen. Als ik me kan inhouden in ieder geval. Bij al m'n zwangerschappen (4x) had ik echt geen specifieke symptomen. Het leek wel of m'n lijf juist stiller was dan normaal. Pas een week na m'n NOD ofzo kreeg ik symptomen. Dus hopelijk blijft t nu ook stil rond NOD
Normaal vind ik ovulatie testen wel fijn maar dit keer vergeet ik se de helft van de tojd maar heb 15 en 17 geklust en vandaag gaan we ok nog klussen en dan zie ik wel maar is lastig hebben het zo belachelijk druk de laatste tijd Maar alles voor onze kinderwens haha Hoe gaat het bij de rest van de dames? Al druk opt wachtbankje?
ja meestal 25 dagen zoiets. maar heb nu al de neiging om te testen, wat uiteraard totaal geen nut heeft, dus ik ben er wel vroeg bij met testen vrees ik Vorige zwangerschap had ik 4 dagen voor NOD ook een redelijk duidelijk test, dus wie weet...
Haha lastig he eigelijk zou je ze pas op je nod moeten gaan kopen maar ik heb ook testen in voorraad hoor hahaha
Ik heb zoon gevoel dat vandaag mijn eisprong is heb nu best wel krampen, gister avond goed geklust dus dat zou mooi uit komen haha Volgende maand maar is wat beter omgaan met mn ovutesten zodat ik net als eerste maand wau meer duidelijkheid heb haha
Ik start ook altijd fanatiek aan mijn ovu testjes maar na een aantal dagen schiet het er alweer een beetje bij in. Vooral ook omdat ik nog niet echt van die knaltesten heb gehad. Dus dan raak ik gefrustreerd en denk ik laat maar, want dan vind ik dat ik er teveel mee bezig ben en daardoor wordt het ook niet leuker. Maar de volgende maand start ik dan weer met vol goede moed testen en zeg ik ook elke keer dat ik het nu wel moet volhouden hahaha! Maar ik zit iig ook op het wachtbankje, maar ivm vakantie van vriendje zou het echt heel bijzonder zijn als het raak zou zijn nu...Maarja de wonderen zijn de wereld niet uit natuurlijk
Ach dromen mag altijd toch en net wat je zegt de wonderen ijn de wereld nog niet uit! Ik twijfel echt over mn eisprong maar ik zie het amal wel hoor heb niet echt tijd om me er druk over te maken of zo haha Heb ook nieuwe ovutesten van 123 ovulatietesten maar die zijn zo miniscuul van die dipsticks vind ut eik hemal niks en gister mislukte die al maar hadk perongeluk mn urine al weg gedaan dus das amal niks waard hahah mja hopelijk werkt die vanvandaag beter en is ie blanco dak zeker weetdak um gehad heb haah andersword het een lange cyclus
Herken een beetje het meer loslaten van het willen 'controleren'. Ik was er toen we net van start gingen zo mee bezig maar merk dat ik er nu wel losser en relaxeter mee omga en dat bevalt me prima eigenlijk! Hebben jullie trouwens ook af en toe beetje koudwatervrees. Ik merk dat ik de afgelopen weekenden echt volle bak op stap ben gegaan omdat het misschien straks niet meer kan en ik een 'heel ander leven' krijg. Of klinkt dat heel gek hahahaha! Ben gewoon zo gewend aan mijn vrijheid en het doen van impulsieve en soms onbezonnen dingen dat ik hem soms wel een knijp hahaha
Hagah ja hier echt precies het zelfde kon van het weekend niet eens meer looen aan het eind van de avond hahaha iets te veel gedronken haha maar merk wel dat ik na mn eisprong wat terughoudender ben Heb trouwens weer een ovu test gedaan maar een heeeeeeeel licht lijntje bijna niet te zien, kan dit ook na de eisprong ? Of alleen ervoor? Want hoop toch wel dat ik hem al gehad heb
@bloempje. Wat je schrijft over nu nog lekker extra stappen herken ik van ML toen ik zwanger was. Hij dacht inderdaad ook dat t leven met kind zou veranderen. Ik ben zelf al jaren niet meer zo van t stappen. Dus dat was voor mij een minder grote overgang. Maar ik merkte wel dat t leven anders ingedeeld is met kinderen. De dag begint standaard rond 7 uur, half 8. En dan ben ik rond 22.00 uur wel weer op. En zeker met een eerste kindje is t veel nachtwerk en vroege ochtenden. Dat was zeker wennen @mvanl, je kan na je ei ook nog een lichte ovu test hebben, Omdat je hormonen langzaam aan t lichaam verlaten na de piek. Ik zit al een paar dagen op t wachtbankje. Op zich ook wel weer fijn. En ik voel nu een soort spierpijn in m'n onderbuik/baarmoeder. Hopelijk is t positief Ik probeer m'n hoop niet te hoog te hebben, Maar toch denk ik de hele tijd in flitsen: ja ik ben zwanger dit keer. En dan weer loslaten, ik zie t wel... Ik weet dat ik redelijk snel zwanger wordt, Elke poging voor n kindje was na 3 of 4 cyclussen raak. Nu is t m'n derde cyclus, en 4e zwangerschap. Dus dat maakt t des te spannender voor me. Ik denk ook echt dag dit ons laatste kindje wordt, En dat maakt t ook extra bijzonder. Ik wil alles voelen beleven en meemaken. Oh ja, lezen jullie ook af en toe op t NOD topic 15 t/m 28 febr? Das leuk, die dames die met foto's hun positieve testen showen Nog even en dan mogen wij ook. Daar heb ik toch wel weer zin in! Ik heb er echt zin in om weer zwanger te zijn. Die dikke buik, die andere kleding, die gloed in m'n gezicht en dromen in m'n hoofd zucht, nog even afwachten.