De 33 meiden met een warm hart

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Elionorah, 5 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MvanL

MvanL Bekend lid

24 sep 2013
    993
    0
    0
    Ik snap echt heel mijn cyclus niet deze keer heb geen extreme krampen gehad dus twijfel of mn ei wel geweest is

En heb nu lichte aanhoudende krampen
    Dus ik snap het niet meer haha

Mja we zien het wel ;) ga dr maar vanuit dat het niks is en dan zien we het vaneigens

2. MvanL

MvanL Bekend lid

24 sep 2013
    993
    0
    0
    Leeft iedereen hier nog ? Djuh wat zijn jullie stil haha

Hier Helemaalg een kwaaltjes dus hoop ok nergens op deze keer

Eerst maar eens lekker carnavallen hahah dus van vrijdag avond tot woensdag middag zal ik hier niet te vinden zijn ;)
    Tenzij ik positief mocht testen natuurlijk, maar daar ga ik deze keer niet vanuit ;)

3. Bloempje34

Bloempje34 Bekend lid

10 dec 2013
    795
    0
    16
    NULL
    NULL

Jahoooor ik ben er nog :D Was alleen even niet zo actief, erg druk op het werk gehad. Maaaar nu heerlijk een weekje vakantie dus ik kan weer een beetje energie opdoen!
    Hoe is het met het testen hier? Ik had eigenlijk gisteren ongesteld moeten worden, maar vandaag nog steeds niet :$ Maaar ook geen positieve tests en die heb ik er wel al een paar verschillende doorheen geknald dus weet het ff ook niet. Wacht nog maar even af want ik vermoede eigenlijk dat het niet raak kan zijn want we hebben niet echt goed kunnen klussen omdat vriend met vakantie was, dus heb er eigenlijk op gerekend dat het niet raak zou zijn (heb ook lekker wat wijntjes gedronken....dus das dan weer niet zo mooi als het wel raak is....)

Wachten...wachten....wachten.....wachten.....

4. Bloempje34

Bloempje34 Bekend lid

10 dec 2013
    795
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heb het idee dat het een beetje een uitgestorven boel is geworden hier. Dus ik zit maar weer gewoon in het Nod topic en heel af en toe kijk ik dan nog maar ff hier.

Deel Deze Pagina