Ik ben nu bijna 38 weken. Ben 3 juli uitgerekend. Op rugpijn na is hier alles nog rustig. Mijn bloeddruk begint wel te stijgen dus moest het wat rustiger aan gaan doen.
11 juli uitgerekend... eerste kindje.. ben zo benieuwd, waggel ook als een gans,kindje is ingedaald regelmatig harde buiken en lage rugpijn. zo maar eens in bad...
Mag ik er ook bij? Ik ben 4 juli uitgerekend. Ben vandaag precies 38 weken zwanger en het rommelt echt al een hele tijd. Mijn dochtertje is geboren met 37 weken 2 dagen dus ik baal flink hihi.
Hier nog 1 die 12 juli is uitgerekend! De laatste paar dagen wel meer last van pijnlijkere harde buiken en een zeer linker been sinds vandaag.. Morgen voor controle weer naar de vk toe en ben benieuwd of ze nu is ingedaald vorige keer wel een heel klein stukje... Heb nog wel heel veel last van maagzuur in ieder geval!
Ik ben het nog niet zo zat hoor... Zaterdag nog een bruiloft en verder nog genoeg om me te vermaken. Eigenlijk tot nu toe nog veel met andere dingen beziggeweest dus het wordt wel tijd om mezelf mentaal voor te bereiden op de baby! Overigens helpt het wel dat we nu de wieg klaar hebben staan en het bed op klossen staat. Sterkte allemaal en vroeg of laat gaat het toch gebeuren, voor de meesten binnen een week of 4!
Ook ik ben 13 Juli uitgerekend zoals een aantal dames die zich hier hebben aangemeld Dus nog ent geen 37 weken... Ik had heel lang een te lage ijzergehalte wat gelukkig vd week weer normaal was, ben dan ook minder moe gelukkig. Loop al 2jr met slechte bekken en nu is rechterkant helemaal naar de ... !!! Misselijk ben ik ineens de afgelopen week, elke x dat zuur in me keel bah ! En pijn aan me buik, hard, elke beweging voelt als een blauwe plek, kan amper lopen door me bekken en steken van onderen etc etc etc... Ach we moeten er wat voor over hebben, ik wist waar ik aan begon maar die laatste loodjes...grrr Ik ben wel al helemaal klaar! Alleen me zhtas nog inpakken en laat de baby maar komen ALle meiden: succes nog de komende tijd!!! xxx
Weet dat je mensen erg kan raken met deze opmerkingen! Toen ik zover was was mijn zoontje al geboren kan je vertellen dat die 40wkn niet voor niets zijn.
Hier nog 1 11e uitgerekend. Lekkende en zre (.)(.) had ik al. Sinds enige tijd heb ik wel als ik buk dat ik in mijn onderbuik geborrel voel... Als of je op een rietje blaas in een glas water blaas!
Vandaag precies 37 weken 11 Juli uitgerekend. (had al een topic aangemaakt bij de zwangerschapsclub met 37igers. Maar jullie zitten hier ) Dit is trouwens mijn tweede zwangerschap en hier nog geen vluchttas, moet ik nog klaarzetten (alles op het laatste moment, zit in mijn genen lijkt wel) En lekkende tieten heb ik al vanaf week 25, heel irritant. Ze doen niet zeer!
niet iedereen haalt 37 weken idd, maar daarom is er dit topic voor na de 37 weken dit is een ik mag lekker zeiken hoekje voor diegene die het toch wel een beetje zat zijn, en een lekker genieten hoekje voor die het nog lekker vinden om met een dikke buik rond te huppelen. dit is mijn derde, ik heb twee dochters, een van bijna vier en een van bijna 2, en dan zijn die laatste loodjes toch best pittig! dus lees alleen mee als je in het zelfde schuitje zit is mijn advies
Eens!!!! Zal wel aan de hormonen liggen.. maar kan slecht tegen dit soort berichten.. dat wij idd niet mogen zeuren dat het nu wel zwaar word en we het zat zijn.. Kom op zeg..
ik ben 4 juli uitgerekend van de 3e Ik ben het ook wel een klein beeetje zat, ben gewoon erg nieuwsgierig en ukkie is nu al ruim 7,5 pond, ze mag dus komen
Ik word sowieso 10 juli ingeleid omdat mijn baby veeeel te ver voor loopt.. dus ik mag ook wel even meelezen he haha! Ik word bij de gyn immers behandeld als 37+ weker. Ik ben het ook enorm zat.. en klaag de hele dag. Dus ook lekker op het forum.. of ik er nu mensen mee raak of niet.. ik ervaar het zo.. kan er niks aan veranderen. We kunnen het niet over alles eens zijn! Dus dames, succes met de laatste loodjes
De laatste dagen is hij enorm druk zeg! Niet alleen maar bovenin zoals normaal maar nu voel ik hem ook echt onderin mijn buik, vlak boven het schaambotje zeg maar. Dat is echt een rotgevoel, alsof tie met zijn ellebogen zich probeert tegen te houden...'nee, ik wil niet verder indalen..'
yep hier ook een die ineens super druk is!! pfff aan alle kanten voel ik knien en ellebogen, het doet zelfd soms enorm zeer dat mn buik aan een kant zo uitrekt, ze zullen het nog wel prima naar dr zin hebben denk ik dan maar....
Ik sluit me ook aan. Zeker na het lezen van deze reactie en de reacties hiervoor. Ik ken beide kanten. Mijn andere kinderen zijn 14 weken te vroeg geboren (26,1 weken) en ik vond het ook vreselijk pijnlijk om te lezen als mensen 'zeurden' dat hun kindje nu wel mag komen. Wat had ik dat ook graag gewild... Maar nu ben ik 37 weken zwanger en ik heb het zo vreselijk gehad!! Dat wil niet zeggen dat ik niet weet dat het veel beter is dat je kindje minstens 37 weken in je buik hoort te zitten!! Maar ik ben er klaar voor. Ik wil mijn lichaam weer terug en mijn andere jongens weer kunnen knuffelen zoals vroeger. De vluchttas staat klaar, het huis is er klaar voor. Nu de kleine man nog! O ja, ik ben 11 juli uitgerekend en het is ons 3e kindje. Weer een jongen! Eigenlijk gaat alles voorspoedig. Mijn bloeddruk is wel aan de hoge kant, maar gelukkig niet zorgwekkend.
Ik bedoel er verder ook niks mee maar het komt zo raar over als je met 36/37 wkn al klaagt dat je het zooo zat bent. Snap die dat je kan wensen dat je kindje met 36 wkn al komt. Maar ik kan dan ook niet mee praten met 37 wkn en verder. Sterkte meiden wil ik alleen maar zeggen.