De 37 wekers hier verzamelen!

Discussie in 'De bevalling' gestart door Troetelbeer, 17 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Suus! Ik hoop dat je het nog eens mee mag maken. ;)

2. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.955
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Babykamer is zo goed als af. (heb hem ook trots geshowt in de uitzettopic) Zo blij en trots. Moet nog wel alles wassen pff. Ik merk wel dat ik bij deze heel erg uitkijk dat ze er is. Misschien omdat ik nu weet wat ik kan verwachten...

Heb toch telkens het gevoel dat ik nog een hoop moet halen..

3. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Zijn jullie ook zo moe en futloos? Of ligt dat aan mij?

4. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    jipper.. dat gevoel heb ik ook..
    je wil een hoop.. maar heb er t fut niet voor...
    moeite om uit bed te komen.. enz enz enz ..

5. Troetelbeer

Troetelbeer Actief lid

3 sep 2007
    156
    0
    0
    Ik voel me ook echt erg futloos. Vandaag overdag een paar uurtjes met zoontje geslapen. Overdag slapen is dus ECHT niets voor mij. Heb ik nooit gekund. Maar de laatste tijd kan ik gewoon overdag mijn ogen niet open houden. Zo moe. En wat ik ook heb is dat het net lijkt alsof ik de eerste tekenen van een verkoudheid heb, maar dat het maar niet door wil zetten. Dus zere keel en hoofdpijn enz...Dit heb ik de laatste weken. Misschien komt het wel door het weer. Neem elke dag wel paracetamol in.

6. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Ik voel me vandaag nog eens extra futloos en ook inderdaad een beetje het gevoel alsof ik griep krijg of verkouden word. Beginnende keelpijn, koud of warm, spierpijn in mijn liezen en bovenbenen.

Overigens slaap ik sinds het begin van mijn verlof iedere middag. Heb het geluk dat onze jongens nog steeds een flinke middagdut doen en dan kan ik ook gaan liggen. Heerlijk! Kan echt niet meer zonder.

Een vriendin van me zei vandaag dat je uit de 'dracht' van je moeder zou kunnen opmaken hoe lang je ongeveer zwanger zult zijn. Nu was mijn vorige zwangerschap geen maatstaf (tweeling), maar deze zou dat wel kunnen zijn. Dat zou betekenen dat ik tot 40+ doorloop... Pfff...dat lijkt met toch ook wel heftig hoor.

7. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Ik heb juist nog veel energie, maar dat is de hele zwangerschap niet anders geweest. Lucky me....
    als ik moet afgaan op de ervaringen van mijn moeder is het nog niet zo gek: ik was precies op tijd, mijn oudste broer een paar dagen te vroeg en mijn middelste en jongste broer een paar dagen te laat. Eerlojk gezegd ga ik ook uit van de uitgerekende datum, ga niet zitten hopen op eerder en ben het ook nog niet zat. Geniet wel van de rust, heb namelijk een hele drukke baan. En nog genoeg te doen, ik vermaak me prima!

8. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.955
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Vandaag naar de bevallings voorlichting geweest in het ziekenhuis en vind het helemaal niks. Slecht georganiseerd ook.

Willen jullie thuis of in het ziekenhuis bevallen\/

Futloos en moe.. Merk dat ik erg moeilijk mijn bed uit kom en slecht in slaap val.

9. Troetelbeer

Troetelbeer Actief lid

3 sep 2007
    156
    0
    0
    Ik woon in Belgie, dus hier is een ziekenhuisbevalling gebruikelijk. Ik vond het prima hoor in het ZKH. Bij mijn eerste zwangerschap naar de voorlichtingsavonden hier geweest. Dat waren er vier en ik moet zeggen dat ik er erg over te spreken ben. Het is hier toch best goed geregeld allemaal.

10. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Ik mag niet thuis bevallen, dus ik heb geen keus. Maar ik zou ook niet thuis willen bevallen. Ik vind het een geruststellende gedachte dat alles en iedereen bij de hand is als er iets mis zou gaan.

@AnkeM; Wat fijn dat jij je nog zo fit voelt. Heerlijk van genieten!! Hier lopen nog 2 peuters rond, dus is het niet zo gek dat ik niet meer zo fit ben hè? ;)

11. wendygirl

wendygirl Lid

4 dec 2010
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga hier ook maar eens meelezen. Ben nu 37 weken en 5 dagen. Moest het de laatste weken rustig aan doen omdat mijn bloeddruk omhoog ging, maar gelukkig is het nu weer gezakt. Ik doe elke dag 1 of 2 huishoudklusjes en verder rustig aan dus. Ik begin nu wel erg benieuwd te worden naar de baby hoor! En bij elk pijntje denk ik; zou dit het begin zijn? Maar ja, het kan natuurlijk ook nog gewoon 2,5 tot 4 weken duren voordat het zover is...

12. krabbeke

krabbeke Actief lid

30 jun 2009
    395
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik was er echt van overtuigt dat ik thuis wilde bevallen. ik ben alleen 2 maanden geleden gaan twijfelen ;) en heb me dus toch maar aangemeld bij het ziekenhuis. Ik beslis dus op het laatste moment wat ik wil.

Vandaag weer controle gehad en de baby is helemaal ingedaald. Bloeddruk en urine allemaal goed dus gewoon weer verder afwachten ;). Moe ben ik niet, normaal kan ik s'nachts klokje rond slapen maar nu dus niet. Wel dat me lijf het allemaal niet meer zo wilt zeg maar.

13. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.955
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Gisteren controle gehad en alles was goed! Mijn ijzer werd weer gecheckt en was sinds de zwangerschap hboven gemiddeld! Mijn bloeddruk was ook niet meer te zwak. Heel veel geluk want ik hoorde dat ze me anders wouden inleiden met 38 weken... Dat wist ik helemaal niet totdat ik een nieuw papiertje kreeg met de uitdraai waar ook de memo's op staat. Wel gek idee hoor... Nu is het gewoon afwachten! Heb af en toe kramp, maar boven tegen mijn ribben. Ik heb nog niet echt het gevoel dat ze gaat komen.

14. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Hoe gaat het met jullie meiden? Ook al dikke vingers, enkels en voeten? Wat een weer hè? Dat is echt niet bedoeld voor hoogzwangere vrouwen...

15. booboo22

booboo22 Bekend lid

14 okt 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    Nou mn vingers zijn eig alleen dik, mn voeten in de loop van de dag maar pffff voeten in zwembad en niks anders vandaag.....gelukkig zal het maar 2 dagen duren toch?

16. krabbeke

krabbeke Actief lid

30 jun 2009
    395
    0
    0
    NULL
    NULL
    vanmorgen nog wel wat kunnen doen maar ben nu een siesta aan het houden (tussen 11 en 17 u zo ongeveer :D) gelukkig maar 2 dagen inderdaad. Ben gek op de zon maar als je zwanger bent is het toch iets minder ;)

Vannacht niet zo best geslapen, heb al een paar avonden last van oefenweeen en was daar vannacht denk ik onbewust mee bezig. Een heel zenuwachtig en onrustig gevoel had ik. Ik hoop dat dit niet de komende weken elke nacht zo gaat...:)

17. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Een beetje kunnen slapen is inderdaad wel erg fijn hè? Hier lukte dat vannacht ook niet echt. Ik had het warm, last van maagzuur en ik moest zó vaak plassen... Dit zijn dus echt de beruchte laatste loodjes... ;)
    Nu zit ik in een klein beetje wind aan de keukentafel, maar ik vrees dat ik straks te tuin in moet om een badje te vullen. Mijn kleine mannen zullen het ook wel warm hebben na hun dutje... :)

18. Flowergirl23

Flowergirl23 Fanatiek lid

22 okt 2010
    1.358
    0
    0
    Rotterdam
    Bah.. Als de kleine komt op dr uitgerekende dag, dan heb ik er nu al zin in.. :(

19. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Spannend!! Ik hoop voor je dat ze even wacht tot het iets koeler wordt... ;) Succes!

20. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.955
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Spannend flowergirl! Hier ook slechte nachten. Heel vroeg wakker ook en duurt meer dan een uur voordat ik weer een beetje in slaap kan vallen.
    Vandaag bij het zwembadje gezeten, was best lekker hoor!

Heb elke ochtend kramp, maar dat zakt weer zodra ik opsta.

Deel Deze Pagina