6 weken na bevalling koorts, weer ongesteld.

Discussie in 'De bevalling' gestart door KellD, 7 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KellD

KellD Fanatiek lid

29 aug 2016
    1.264
    555
    113
    Hallo allemaal,

Inmiddels is het ongv 6 weken geleden dat ik bevallen ben op 40 +2 dagen zwangerschap. van een hele mooie dochter die helaas stilgeboren is, en hebben moeten laten gaan. Ons engeltje.

Hierbij mijn vraag:
    Eergister drong mijn ongestelheid weer aan, en het zette niet echt door. Toen het wel doorzette kreeg ik ineens een soort koortsaanval, dat heeft een uur of 4 zeker wel geduurd. Toen was het voor een bepaalde tijd weer wat voorbij, maar alsnog voelde ik me niet optimaal. Toen die zelfde nacht is het weer begonnen. En nu ben ik er wel weer vanaf. Echt een hele rare situatie. Is het misschien omdat het mijn eerste ongesteldheid na de bevalling weer moet zijn, dat dan mijn weerstand niet optimaal is? ( heb toevallig ook in de stort regen moeten lopen voor 5 min met een kort shirtje aan ) .. Zijn er meer vrouwen die dit meegemaakt hebben? Of is het toch verstandig om de huisarts in te lichten?

Alvast bedankt!

2. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.118
    1.824
    113
    Allereerst sterkte.

6 weken geleden moest je bevallen van een mooi meisje.
    dit is al een aanslag op lichaam.
    daarnaast ook nog alles er na.
    Denk toch dat je nu even een opdoffer krijgt lage weerstand en emoties doen rare dingen.

Maar een huisarts even opbellen kan geen kwaad en dan zou hij/zij wel vertellen hoe en wat.

3. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Als het vloeien opeens weer begint en je krijgt koorts kan het ook zijn dat je baarmoeder niet helemaal schoon is en er een infectie zit, dus mocht het vloeien niet stoppen zou ik wel even de gyn./verloskundige bellen..

Sterkte met verwerken van het verlies!

4. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.277
    17.155
    113
    Dat was ook mijn gedachte

Deel Deze Pagina